home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 212506 gange)
Zabo
Lilleputspiller
*

Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #135: 04 Nov 2015, 17:04 »

Her er Our Cut-Out Faces Megapack 8.0 - kan downloades som torrent fil http://sortitoutsi.net/graphics/download/1

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 04 Nov 2015, 21:06 »

Hey

Jeg kan ikke vente til spillet kommer ud, jeg køber nok spillet i aften (
Med beta)

Hvad er forskellen på beta ? Kan man kun spille maksimum et par sæsoner.

Og når den rigtige kommer ud mister man sit save?

Fnogz
Juniorspiller
**

« Svar #137: 04 Nov 2015, 21:14 »

Hey

Jeg kan ikke vente til spillet kommer ud, jeg køber nok spillet i aften (
Med beta)

Hvad er forskellen på beta ? Kan man kun spille maksimum et par sæsoner.

Og når den rigtige kommer ud mister man sit save?

DU kan spille lige så lang tid du har lyst - og du kan ligeså spille videre på din save når det fulde spil udkommer Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 04 Nov 2015, 21:17 »

DU kan spille lige så lang tid du har lyst - og du kan ligeså spille videre på din save når det fulde spil udkommer Smiley

Hehe hvad er forskellen så på beta og den fulde spil Smiley?

Ariana Grande
Manager

« Svar #139: 04 Nov 2015, 21:19 »

Hehe hvad er forskellen så på beta og den fulde spil Smiley?

Der er ingen forskel.
Den største forskel der kan nævnes, hvis man skal nævne noget, er at der på samme dag som den officielle udgivelse, kommer en patch som retter op på mange af de fejl folk har oplevet i betaen.

Hele i ideen med at udgive spillet som beta først er, så folk kan teste spillet og indberette fejl i spillet, så de kan udrette dem inden den officielle udgivelse Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 04 Nov 2015, 21:21 »

Der er ingen forskel.
Den største forskel der kan nævnes, hvis man skal nævne noget, er at der på samme dag som den officielle udgivelse, kommer en patch som retter op på mange af de fejl folk har oplevet i betaen.

Hele i ideen med at udgive spillet som beta først er, så folk kan teste spillet og indberette fejl i spillet, så de kan udrette dem inden den officielle udgivelse Smiley

Okay mange tak til jer Smiley

Køber den med det samme, håber bare man får betaen med Smiley

bang1237
Lilleputspiller
*

« Svar #141: 04 Nov 2015, 21:41 »

Nogen der kan sende i link hvor jeg kan købe fm 16 med dansk sprog?
Synes kun der står der er amerikansk, spansk, hollandsk og tysk på det spil fmfreaks linker til, eller er det mig der ser forkert?

Fnogz
Juniorspiller
**

« Svar #142: 04 Nov 2015, 22:03 »

Nogen der kan sende i link hvor jeg kan købe fm 16 med dansk sprog?
Synes kun der står der er amerikansk, spansk, hollandsk og tysk på det spil fmfreaks linker til, eller er det mig der ser forkert?

Køb det over steam - fungerer perfekt ☺️

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #143: 05 Nov 2015, 09:11 »

Er der nogle herinde der kunne have en evt forklaring på hvorfor mit spil hakker? Altså har ændret på grafik ydeevne i indstillinger og det hjalp også under kampene men selve spillet køre ikke ret godt, det reagerer langsomt og hakker en del når man trykker fortsæt altså mellem dagene..

Jeg undre mig bare da alle de forgående spil har kørt rigtig godt. Det eneste der ikke helt lever op til kravene er mit grafikkort men det har fungeret i de andre spil hvor kravet har været det samme.

Kan det ha noget at gøre med det er beta?

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #144: 05 Nov 2015, 11:09 »

Er der nogle herinde der kunne have en evt forklaring på hvorfor mit spil hakker? Altså har ændret på grafik ydeevne i indstillinger og det hjalp også under kampene men selve spillet køre ikke ret godt, det reagerer langsomt og hakker en del når man trykker fortsæt altså mellem dagene..

Jeg undre mig bare da alle de forgående spil har kørt rigtig godt. Det eneste der ikke helt lever op til kravene er mit grafikkort men det har fungeret i de andre spil hvor kravet har været det samme.

Kan det ha noget at gøre med det er beta?

Tror det er fordi der er kommet en update. Min er også blevet langsomt og rimelig irriterende.

Prøv at kigge i  aaaargh tråden på side 5, der er det også nævnt.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 05 Nov 2015, 13:22 »

En ting som desværre ikke er ændret er faktisk en ting som måske mange aldrig har lagt mærke til.

Det er når jeg fx starter et save op med man utd flere gange, så vil ungdomspillerne og nogle få unge spillere på første holdet have forskellige stats hver gang.

Det er for dårligt synes jeg, kan man ændre det?

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #146: 05 Nov 2015, 13:34 »

En ting som desværre ikke er ændret er faktisk en ting som måske mange aldrig har lagt mærke til.

Det er når jeg fx starter et save op med man utd flere gange, så vil ungdomspillerne og nogle få unge spillere på første holdet have forskellige stats hver gang.

Det er for dårligt synes jeg, kan man ændre det?
Spørgsmålet er, hvorvidt man vil ændre det. Der er jo spillere, man ikke kan anskue præcist og måske har dårlig viden om. På den baggrund har jeg det fint med, at nogle spillere udvikler sig forskelligt fra spil til spil. Selvfølgelig kan jeg godt forstå, hvis du er træt af, at nogle spillere har lavere evner i senere startede spil. Når editoren udkommer samtidig med den rigtige version af spillet, så kan du selv ændre spillernes attributter efter eget ønske.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 05 Nov 2015, 14:00 »

Spørgsmålet er, hvorvidt man vil ændre det. Der er jo spillere, man ikke kan anskue præcist og måske har dårlig viden om. På den baggrund har jeg det fint med, at nogle spillere udvikler sig forskelligt fra spil til spil. Selvfølgelig kan jeg godt forstå, hvis du er træt af, at nogle spillere har lavere evner i senere startede spil. Når editoren udkommer samtidig med den rigtige version af spillet, så kan du selv ændre spillernes attributter efter eget ønske.

Synes bare det lidt irriterende fordi nogle gange har spillerne en udeholdenhed på 4 og 11 der er er jo stor forskel.

Så jeg sidder faktisk og starter et nyt save et par gange og når spillernes stats er fine så begynder jeg at spille.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #148: 05 Nov 2015, 14:07 »

Synes bare det lidt irriterende fordi nogle gange har spillerne en udeholdenhed på 4 og 11 der er er jo stor forskel.

Så jeg sidder faktisk og starter et nyt save et par gange og når spillernes stats er fine så begynder jeg at spille.
Kender det godt Wink

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #149: 05 Nov 2015, 17:42 »

Nogen der ved hvor man kan hente en samlet logo pack?

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010