Caviezel
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
Strandby
|
|
Og du har placeret det i \Users\<username>/Documents\Sports Interactive\Football Manager 2016\graphics\
Og så været inde og rydde cache? og genindlæst skin? (Dette skal du gøre vær gang du tilføjer grafik)
ja....
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
22
|
|
Jeg har ikke spillet FM15, så jeg er ikke helt inde i T-spejderen... Er der en der hurtigt kan fortælle mig hvordan jeg mest effektivt bruger dem? Til enkelte spillere.
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Skal man være betalende medlem for at downloade facepack? jeg er logget ind men kan stadig ikke hente facepack eller logopack
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Evt nogen der kan hjælpe mig?
Mit spil køre ret elendigt det hakker ret meget dog ikke i kampene så meget mere efter jeg har skruet ned for grafik ydeevne så køre det egentlig nogenlunde.. men generelt ellers f.eks når jeg trykker fortsæt mellem dagene så hakker det virkelig meget.
Min com er :
Intel core i7 - 2,2 GHz turbo boost 3,2 intel graphics 4000 8 gb DDR3 memory
Har ingen problemer haft med at køre alle de forgående spil overhovedet.. Kræver 2016 virkelig bare meget mere ydeevne?
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Skal man være betalende medlem for at downloade facepack? jeg er logget ind men kan stadig ikke hente facepack eller logopack
Nej. Jeg er ikke betalende medlem og jeg kan fint hente filer derfra.
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
lejones
|
|
Nej. Jeg er ikke betalende medlem og jeg kan fint hente filer derfra.
Fandt ud af at hente facepack nu men jeg kan ikke vælge torrent at hente med til logo packen? og har kun torrent at hente med
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Er jeg den eneste der mangler tilskuer til kampene? Der står godt nok hvor mange tilskuer der er til kampene men under selve kampene er lægterne tomme
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Nogen som ved/har undersøgt om fejlen angående præmiepenge i sæson 2 i Superligaen, vil blive rettet i det spil man allerede har kørende eller om man er nødt til at starte forfra med et nyt spil for at få præmiepenge efter 1. sæson ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Du skal desværre nok regne med at starte dit spil om, da det er en del af databasen.
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvor er det man skal placerer facepacks og er der noget man skal gøre efterfølgende inde i spillet for de er med?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fnogz
|
|
Hvor er det man skal placerer facepacks og er der noget man skal gøre efterfølgende inde i spillet for de er med?
Dokumenter ->sports interactive -> fm16 -> graphics. hvis mappen ikke er der laver du den selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hentede denne facepack men sjovt nok var det en kitpack og ikke den cut out facepack det skulle være?
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Dokumenter ->sports interactive -> fm16 -> graphics. hvis mappen ikke er der laver du den selv.
mange tak fandt ud af det
|
|
|
|
|
|
|
|