home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196581 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #450: 23 Jan 2016, 09:24 »

Jeg bliver  HELE TIDEN tilbudt job, i mit Sheff. United safe. Jeg fik især mange i 2sæson fra både Barca, Inter m.m
Hvilken "baggrund" har du valgt til din manager? Altså var han Serie 6 spiller eller international profil? Og - hvis du kan lokkes til det - hvor stort et omdømme har du så?
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #451: 23 Jan 2016, 14:22 »

Hvilken "baggrund" har du valgt til din manager? Altså var han Serie 6 spiller eller international profil? Og - hvis du kan lokkes til det - hvor stort et omdømme har du så?

Har set det hele til neutral.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #452: 24 Jan 2016, 18:27 »

Halløj folkens..

Kunne godt tænke mig at få fortalt hvordan jeg laver screenshots og hvordan man ligger billeder ud her på siden?
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #453: 24 Jan 2016, 19:17 »

Halløj folkens..

Kunne godt tænke mig at få fortalt hvordan jeg laver screenshots og hvordan man ligger billeder ud her på siden?

Ingame klikker du F12 (som standard) for at tage screenshot i steam. Så går du ud og højreklikker på steam ikonet, hvorefter du vælger "skærmbilleder/screenshots", alt efter hvad sprog du har på steam. Så kan du trykke vis på drev og hive billederne fra mappen ud på skrivebordet.

Billedet uploader du så på nettet (imgur, tinypic osv) og smider linket ind i [img][/img]. Så er den ged barberet Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #454: 25 Jan 2016, 00:57 »

Jeg har downloadet en taktik - Og lagt den i mappen, med taktikker.
Gået ind i taktik i spillet - og trykket indlæs, men der kommer ikke nogle muligheder op.

Hvad gør jeg forkert?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #455: 25 Jan 2016, 09:11 »

Ingame klikker du F12 (som standard) for at tage screenshot i steam. Så går du ud og højreklikker på steam ikonet, hvorefter du vælger "skærmbilleder/screenshots", alt efter hvad sprog du har på steam. Så kan du trykke vis på drev og hive billederne fra mappen ud på skrivebordet.

Billedet uploader du så på nettet (imgur, tinypic osv) og smider linket ind i [img][/img]. Så er den ged barberet Smiley

Jeg takker mange gange og prøver mig frem..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #456: 25 Jan 2016, 09:12 »

Hvor kan man se sit gennesnit tilskuertal på en sæson? jeg vil gerne ha bygget nyt stadion men de bliver ved med at afvise fordi jeg ikke han en stor nok fanskare.. Men synes jeg har fuldt stadion hver gang
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #457: 25 Jan 2016, 09:50 »

Er der evt nogle der ved hvordan man kan lave og tilføje kits til sit hold? jeg er dalum og har derfor ikke kits
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #458: 25 Jan 2016, 12:36 »

Hvor kan man se sit gennesnit tilskuertal på en sæson? jeg vil gerne ha bygget nyt stadion men de bliver ved med at afvise fordi jeg ikke han en stor nok fanskare.. Men synes jeg har fuldt stadion hver gang

Inde under din klubs rekorder.

Historik/History - Rekorder/Records - Tilskuertal/Attendances
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #459: 25 Jan 2016, 19:35 »

Jeg har 10.000 tilskuerpladser. Har de senest 2 sæsoner haft 10.200 i gennemsnit tilskuer tal hvilket må siges at fylde station til bristepunktet. Men alligevel afviser bestyrelsen gang på gang at bygge nyt stadion da de ikke mener at der er fanskare nok.. Nogle der har en ide hvorfor det ikke kan lade sig gøre
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #460: 25 Jan 2016, 19:50 »

Er jeg den eneste der mærker spillet reagerer en lille smule langsomt i forskellige handlinger? og jeg ved det ikke er min com det er nemlig en helt ny og powerfuld gaming com
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #461: 26 Jan 2016, 15:13 »

Lige siden mit første spil med FM16 har jeg haft et gennemgående problem som er ved at gå mig på nerverne.

Brændte straffespark. Lige meget hvem jeg sætter til at sparke synes jeg der er større chance for at brænde end at score. Er der andre som oplever samme problem eller måske endda kender løsningen til problemet? Har haft spillere med 17+ i alle 3 ratings der burde være afgørende for om spilleren er god til straffespark, som dog stadig brænder omkring 50%
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #462: 26 Jan 2016, 15:21 »

Har ingen problemer med straffe og jeg har endnu til gode at have spillere der er så gode som dine nævnte straffesparksskytte r Smiley
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #463: 26 Jan 2016, 15:23 »

Har ingen problemer med straffe og jeg har endnu til gode at have spillere der er så gode som dine nævnte straffesparksskytte r Smiley
Hvilke spillere har du haft som skytter?
Kan jo være det bare er mig der er ramt af sort uheld, men lige nu sparker helenius mine straffespark (ikke ham med 17+ Smiley ) og selvtillid kan næppe være et problem i det her tilfælde da han scorer i hver kamp næsten. Alligevel har han 1/3 på straffespark
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #464: 26 Jan 2016, 15:38 »

Min bedste har været Moussa Dembélé fra Fulham, Kamano fra Bastia, lidt forskellige fra Union Berlin, Angers og Eibar Smiley

Ikke det helt vilde - men jeg har alligevel aldrig haft problemer med straffe. Har endda også til tider glemt at sætte eller opdatere rækkefølgen af skytter gennem flere sæsoner Peace
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010