home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  1 Bruger, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 204576 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #435: 16 Jan 2016, 14:00 »

Hvad med Italien ? Cesana vil nemlig leje den ene.

Eller skal jeg vente på et belgisk hold slår til ?
Hej Strandby. Ked af jeg ikke har noget svar til dig. Kan ikke huske, hvor mange dage det tager i Italien. Men mener i hvert fald, at det tager kortere tid i Belgien. Hvis ikke nogen har svar til dig her, så prøv evt. på SIs forum. Jeg kan ikke finde svar via Google. Held og lykke. Jeg vil nok lige vente med at acceptere bud fra Italien og se om der skulle komme et bud fra Belgien
Logged

randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #436: 16 Jan 2016, 14:10 »

Hvad med Italien ? Cesana vil nemlig leje den ene.

Eller skal jeg vente på et belgisk hold slår til ?

Det tager 10 år at opnå statsborgerskab i Italien
Det tager 5 år i Belgien, Holland, Frankrig og Portugal
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #437: 16 Jan 2016, 23:08 »

Jeg tror jeg har valgt, inden jeg startede spillet, at kampe kun skulle foregå onsdag/lørdag. Er der nogle muligheder for at fravælge dette?
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #438: 17 Jan 2016, 18:15 »

Kan man ikke overføre sin fm15 taktik til fm16?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #439: 17 Jan 2016, 18:17 »

nopes, og selv hvis man kunne ville de ikke fungerer da me er en anden
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #440: 17 Jan 2016, 18:20 »

nopes, og selv hvis man kunne ville de ikke fungerer da me er en anden

OK... Tak :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #441: 17 Jan 2016, 19:48 »

Kan man ikke overføre sin fm15 taktik til fm16?

Det kunne man faktisk før første patch !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Klort
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #442: 20 Jan 2016, 21:58 »

Spørgsmål: Nu har jeg,i mit spil med Brøndby, gennem de sidste 3-4 sæsoner forsøgt at lære mit wonderkid Nicklas Jensen at spille alm midtbane (han stod som naturlig i OM og meget dygtig i MC), men han får simpelthen ikke den plads som "Naturlig". Jeg ved det har noget at gøre med deres personlighed osv., men kan det virkelig passe at der går så lang tid? Jeg spiller ham som MC for det meste i kampene, men det er pænt øv eftersom han har 3,5 stjerner som OM og kun 2 som MC Skuffet Hvad er jeres erfaringer med ny positionslæring?
Savner stadig at høre erfaringer omkring dette. Der er gået endnu en sæson og stadig er han ikke "naturlig" på positionen. Er det bare fordi knægten er dårlig til at omstille sig og skal jeg bare vænne mig til at han aldrig bliver 100% der?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #443: 20 Jan 2016, 22:03 »

Well, det kan tage rigtig langtid, og nogle vil enda brokke sig over at blive sat til at træne en ny position, man må vidst blot erkende, at spillet ikke mere blot lader en tvinge folk til at lærer en ny plads hvis de ikke vil.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #444: 20 Jan 2016, 22:03 »

Savner stadig at høre erfaringer omkring dette. Der er gået endnu en sæson og stadig er han ikke "naturlig" på positionen. Er det bare fordi knægten er dårlig til at omstille sig og skal jeg bare vænne mig til at han aldrig bliver 100% der?

Har oplevet det samme. Efter 5 sæsoner havde jeg på et tidspunkt en, der ikke kunne trænes fra "Meget dygtig" til "naturlig" på en position. Ved nogle spillere, kan det ikke lade sig gøre i FM16.
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #445: 22 Jan 2016, 14:24 »

Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor at Messi vinder Guldbolden og FIFA ballon D'Or hver år(5år i træk) når jeg har haft A. Martial og Memphis der har scorede og lavet flere assist end Messi?
Messi har været dårlige end Neymar og L. Suarez også men alligevel vinder han hvert år.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #446: 22 Jan 2016, 15:26 »

FM er realistisk - kåringerne er ligegyldige og subjektive Wink
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #447: 22 Jan 2016, 17:20 »

De bliver vel vurderet på omdømme og ikke så meget på stats?

EDIT: Tjekkede lige editoren. De skulle være baseret på overall avg. rating.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2016, 18:13 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #448: 22 Jan 2016, 18:38 »

Er der nogen der har erfaringer med at få tilbud jobs, hvis man starter i en mindre klub? Jeg er manager for Roskilde i min 5. sæson, og det er et spørgsmål om tid før jeg bliver fyret, da ingenting fungerer - Og jeg har efterhånden prøvet alt taktisk som min trup kan præstere. Det har jeg så accepteret og venter nu på bestyrelsen, som dog giver mig ualmindelig lang snor (Formegentlig på grund af min oprykning og 5. plads i sæsonen i fjord + Pokalsejr). Men det der undrer mig, er stadig at jeg i nu 4½ år ikke er blevet tilbudt et eneste job, udover landsholdsposten for Japan. Sammenlignet med virkeligheden ville jeg nok kalde mig en Jonas Dal, men selvom midterklubber fyrer træneren vil ingen have mig. Jeg er klar over at det har noget at gøre med at jeg er "Serie 6-spiller", men mit omdømme er oppe på 2 stjerner, og præstationerne må vel for pokker tælle lidt med?

Jeg kan huske tidligere udgaver, hvor 2 mesterskaber med OB og et Europæisk gruppespil betød at PSV og Sub-top klubber i England alle henvendte sig. Så selvom det nok er blevet mere realistisk, synes jeg det er blevet lidt for svært. Jeg har jeg ved ikke hvor mange ligaer tilgængelige, så dét er ikke problemet.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #449: 22 Jan 2016, 20:17 »

Er der nogen der har erfaringer med at få tilbud jobs, hvis man starter i en mindre klub? Jeg er manager for Roskilde i min 5. sæson, og det er et spørgsmål om tid før jeg bliver fyret, da ingenting fungerer - Og jeg har efterhånden prøvet alt taktisk som min trup kan præstere. Det har jeg så accepteret og venter nu på bestyrelsen, som dog giver mig ualmindelig lang snor (Formegentlig på grund af min oprykning og 5. plads i sæsonen i fjord + Pokalsejr). Men det der undrer mig, er stadig at jeg i nu 4½ år ikke er blevet tilbudt et eneste job, udover landsholdsposten for Japan. Sammenlignet med virkeligheden ville jeg nok kalde mig en Jonas Dal, men selvom midterklubber fyrer træneren vil ingen have mig. Jeg er klar over at det har noget at gøre med at jeg er "Serie 6-spiller", men mit omdømme er oppe på 2 stjerner, og præstationerne må vel for pokker tælle lidt med?

Jeg kan huske tidligere udgaver, hvor 2 mesterskaber med OB og et Europæisk gruppespil betød at PSV og Sub-top klubber i England alle henvendte sig. Så selvom det nok er blevet mere realistisk, synes jeg det er blevet lidt for svært. Jeg har jeg ved ikke hvor mange ligaer tilgængelige, så dét er ikke problemet.

Jeg bliver  HELE TIDEN tilbudt job, i mit Sheff. United safe. Jeg fik især mange i 2sæson fra både Barca, Inter m.m
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010