home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:16:34 juli000 Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Glædestråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Glædestråden  (Læst 87734 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #105: 19 Mar 2016, 18:22 »

Midt i 3. sæson har jeg lige solgt mit 17-årige talent Mads Jessen for 50 millioner kr. kontant, + 50% af næste salg til Liverpool.

Han har længe været eftertragtet af klubber som Schalke, Wolfsburg, Leverkussen, Roma og Napoli og tidligere på sæsonen var jeg ved at sælge ham for 15 millioner +50 af næste salg.. Men tålmodigheden bar frugt, og nu kunne jeg ikke længere sige nej til det økonomiske gode tilbud fra Liverpool - Håber at score kassen på klausulen på 50% af næste salg!


SS af min unge spiller, der var blevet en fast del af min start-ellever.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #106: 19 Mar 2016, 19:32 »

Flot salg! Men er du ikke bange for han bliver sat på u21 holdet, og så ledes kommer til at være der et par sæsoner og derfor ikke udvikler sig, og så ender det måske med han ikke bliver solgt videre for en stor sum?
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #107: 19 Mar 2016, 19:38 »

Flot salg! Men er du ikke bange for han bliver sat på u21 holdet, og så ledes kommer til at være der et par sæsoner og derfor ikke udvikler sig, og så ender det måske med han ikke bliver solgt videre for en stor sum?

Jo, det er jeg. Det er også derfor at jeg har krævet en sum på 50 millioner kr. for ham - På den måde har jeg allerede sikret mig nogle gode penge på ham..

Men jeg håber at hans talent rækker til at nå op på Liverpools førstehold i løbet af et par sæsoner. Men det var hele tiden en del af mine overvejelser, at klubvalget skulle være rigtigt mht. at have en realistisk chance at opnå førsteholdsbold og dermed chance for at ryge videre..  Men med 50 millioner kr. kontant, så valgte jeg at se lidt bort fra det..
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #108: 19 Mar 2016, 19:43 »

Jeg må indrømme jeg sjældent bruger videresalgs klausul, selvfølgelig alt efter spillerens talent. Hvis jeg tror på hans gennembrud, vil jeg kræve det. Men hvis det er ung (og relativt middelmådig) spiller som jeg skal sælge, vil jeg heller presse ekstra millioner ud nu, end få en klausul med. Men det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person, det kan nemlig også være urealistisk, at sælge ham du har vist frem for, lad os sige 60-75 mio. Så for at holde det mere realistisk, forstår jeg godt dit salg.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #109: 19 Mar 2016, 19:52 »

Jeg må indrømme jeg sjældent bruger videresalgs klausul, selvfølgelig alt efter spillerens talent. Hvis jeg tror på hans gennembrud, vil jeg kræve det. Men hvis det er ung (og relativt middelmådig) spiller som jeg skal sælge, vil jeg heller presse ekstra millioner ud nu, end få en klausul med. Men det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person, det kan nemlig også være urealistisk, at sælge ham du har vist frem for, lad os sige 60-75 mio. Så for at holde det mere realistisk, forstår jeg godt dit salg.

Jeg vil sige at de afhænger meget af potentialet på det talent jeg sælger og til hvilken klub jeg sælger til. Normalt vil jeg ikke være specielt optimistisk mht. at få noget ud af en vidersalgsklausul, når jeg sælger til en klub af Liverpools størrelse, da chancen for at de falder igennem fremfor at få et gennembrud er noget større.. Men jeg håber nu at min unge profil, har hvad der skal til for at bryde igennem.. Og skulle han formå at bryde igennem, så er der potentielt et meget stort beløb at hente på en fremtidig handel, fremfor at presse nogle ekstra millioner ud af dem nu og her..

De andre klubber som har haft budt på ham, har ikke accepteret en pris på 50 millioner kr, for ellers vil jeg til enhver tid hellere sælge til en klub fra Bundesligaen eller Serie A - Men Liverpools pris var bare for god til at kunne modstå - og en pris på 50 millioner kr. alene ville også få mig til at sælge. Så de 50% af næste salg, vil bare være en bonus for mig..
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #110: 19 Mar 2016, 19:54 »

Forståeligt! Ville blot spørger mere indtil handlen, fordi jeg udfra egne erfaringer ikke har haft så stort held med lige den klausul, medmindre spilleren virkelig har været noget værd. Men jeg håber, at han overrasker så du i fremtiden kan få nogen millioner i klubkassen!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #111: 20 Mar 2016, 21:32 »

Når man skal bruge bare ét point for at vinde mesterskabet, men taber og er lige ved at rage-quitte...
Og så opdager at den nærmeste forfølger så også tabte, og mesterskabet alligevel er hjemme. Det er bår dæjli'
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #112: 26 Mar 2016, 20:34 »

Har ikke oplevet så vilde statistikker fra en af mine angribere siden Grid-Taktikken. Shockeret


Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #113: 27 Mar 2016, 00:59 »

Det er lidt ærgerligt vi ikke har en rekordtråd længere Grin
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #114: 27 Mar 2016, 09:23 »

Det er lidt ærgerligt vi ikke har en rekordtråd længere Grin


Jep. Jeg har Lukaku hattrick på 2 min. og det er lige ved han kunne konkurrere med om hurtigste mål også.

scorer efter 9 sekunder, 49 sekunder og 1:52.  Senere i kampen valgte Christian Eriksen så at lave hattrick på 4 min. De havde satme travlt Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #115: 27 Mar 2016, 12:54 »

Jeg ved ikke om den kategori var med i rekord-tråden, men har lige spillet en historisk FA-Cup finale med Chelsea. Modstanderen var QPR.
Min centerforsvar scorer et enkelt, Ronaldo (ja, den Ronaldo) laver et hattrick, og QPR laver ikke mindre end fire!!! selvmål... 8-0 i finalen, BUM!  Opstemt
Logged

Veni, vidi, vici

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #116: 01 Apr 2016, 17:07 »

tror ikke de kommer tilbage
« Seneste Redigering: 01 Apr 2016, 17:10 af bibo123 » Logged

,,

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #117: 10 Apr 2016, 18:05 »

Så står den på EL gruppespil i første sæson med KR!
Logged


fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #118: 18 Apr 2016, 09:47 »

Jeg spiller med Tottenham og er i CL finalen mod Barca. Er bagud 4-1 og vinder 4-5 efter forlænget spilletid :-)
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #119: 19 Apr 2016, 13:35 »

Lidt af en overraskelse som oprykker! Opstemt ALT lykkedes for os!

Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010