home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Glædestråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Glædestråden  (Læst 87987 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #90: 04 Feb 2016, 19:42 »

Det er efterhånden sjældent, at jeg er herinde efterhånden, men jeg har netop vundet 10-0 på hjemmebane med Valencia mod Villarreal i fjerde sæson. Goncalo Guedes scorede seks mål, og jeg blev belønnet med achievement 'Dobbelt hattrick'. Lækkert!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #91: 06 Feb 2016, 11:47 »

Satme langt tid siden jeg har prøvet sådan en start, med så få skud.

Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #92: 14 Feb 2016, 20:55 »

FA Cuppens 2. runde møder jeg(FC United) Bradford på udebane, som ligger 2 rækker højere end mig.
Kommer bagud 3-0 efter 30 minutter, men formår at vende det til en utrolig 4-3 sejr i det 91. minut!  Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #93: 16 Feb 2016, 17:03 »

Pokalfinalen i første sæson med OB mod Brøndby.

Optakten er ikke den bedste, da 5 af mine profiler er ude. Zohore, Patrick Banggaard, Lekven, El Makrini og Jonasson. - Spillere der alle normalt figuerer i min startopstilling, men som ikke kan deltage i finalen af den ene eller anden grund (skader, karantæne etc.)

Selve kampen starter også rigtig skidt, da vi kommer bagud med 1-0 efter 6 minutter. Efter en god halv time går det fra skidt til slemt, da først Andre Rømer bliver sendt ud og kort tid senere øger Brøndby til 2-0.

Kort før pausen får vi dog udlignet, og da Jacob Barrett Laursen i overtiden udligner til 2-2 er jeg ved af gå til i ren begejstring. Kampen går ud i straffesparkskonkur rence og her scorer vi på alle 5 forsøg, mens Brøndby brænder på deres femte og sidste forsøg.

Så efter et vildt comeback, kan jeg glæde mig over pokaltitlen !

Logged

veile
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #94: 16 Feb 2016, 21:11 »



ENDELIG SKETE DET!!
Har kæmpet lige siden hans kontrakt udløb med Bayern.
Men har nu fire klasse spillere til de to kant pladsen. Har Lincoln, Zivkovic, Lozano og nu GÖTZE!

Er selv igang med FCK. Smider du ik lige et ss op af dit hold?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #95: 16 Feb 2016, 21:18 »

Pokalfinalen i første sæson med OB mod Brøndby.

Optakten er ikke den bedste, da 5 af mine profiler er ude. Zohore, Patrick Banggaard, Lekven, El Makrini og Jonasson. - Spillere der alle normalt figuerer i min startopstilling, men som ikke kan deltage i finalen af den ene eller anden grund (skader, karantæne etc.)

Selve kampen starter også rigtig skidt, da vi kommer bagud med 1-0 efter 6 minutter. Efter en god halv time går det fra skidt til slemt, da først Andre Rømer bliver sendt ud og kort tid senere øger Brøndby til 2-0.

Kort før pausen får vi dog udlignet, og da Jacob Barrett Laursen i overtiden udligner til 2-2 er jeg ved af gå til i ren begejstring. Kampen går ud i straffesparkskonkur rence og her scorer vi på alle 5 forsøg, mens Brøndby brænder på deres femte og sidste forsøg.

Så efter et vildt comeback, kan jeg glæde mig over pokaltitlen !


Tillykke! Hvad sæson er du nået til?
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #96: 16 Feb 2016, 21:23 »

Tillykke! Hvad sæson er du nået til?

Det er første sæson som jeg er igang med..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #97: 17 Feb 2016, 19:26 »

Så blev mesterskabet også hevet hjem med OB i første sæson - og ligesom med pokaltitlen, så var det ikke helt uden spænding helt til det sidste.. Med 3 runder tilbage førte jeg med 5 point ned til FCK og alt så godt ud. Men et nederlag til SønderjyskE og uafgjort mod AGF gjorde at FCK overhalede mig inden sidste spillerunde med en bedre målscore.

Derfor skulle alt afgøres i sidste spillerunde, hvor jeg mødte nr. 5 AaB hjemme mens FCK mødte nr. 3 AGF hjemme. Jeg vandt med 1-0 over Aab og var derfor tvunget til at AGF tog point mod FCK, hvilket de heldigvis også gjorde ved at spille 1-1, efter FCK modtog et rødt kort ved stillingen 1-0 til dem.

Så en perfekt første sæson endte med the double til mit OB mandskab.. (og så endda kun med 64 point!)


Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #98: 18 Feb 2016, 08:18 »

Flot, tillykke guldbrand
Logged


sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #99: 23 Feb 2016, 00:50 »

Har lige hentet Leon Goretzka for 47 mio til mit Celta Vigo hold i anden sæson - det må siges at være noget af en opgradering at få også endda så billigt  Thumbs Up
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #100: 23 Feb 2016, 21:09 »

670 millioner for Ter Stegen til mit Tottenham hold i tredje sæson. Så skal jeg ikke bekymre mig om en opgradering på den post i et lille årti Smiley
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #101: 28 Feb 2016, 15:09 »

Rykkede op i Sky Bet League 2 med Ebbsfleet, og min bestyrelse vælger at bygge et nyt stadion med plads til hele 5000, det er en forbedring på 902 i forhold til det gamle stadion. Mon ikke det skal udvides inden det tages i brug om 2 år Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #102: 29 Feb 2016, 19:34 »

Pierre-Emile Højbjerg til Inter for 85 mil kr. til indgangen af anen sæson!  Opstemt Opstemt
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #103: 05 Mar 2016, 21:49 »

Har lige solgt min 17 årige venstre back til Ipswich for 30 mio. Godt nok var han det bedste venstre back i ligaen og desværre valgt formanden at sælge selv, men 30 mio er godt for en klub i Sky Bet League 2 Smiley

Edit: har lige lejet ham tilbage  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Mar 2016, 22:11 af bettenelle » Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Glædestråden
« Svar #104: 07 Mar 2016, 12:39 »

Endelig efter måske 6-7 sæsoner med dalum hvor jeg har prøvet på at få nyt station får jeg det.. 13.000 tilskuer og forhåbentligt mulighed for at spille på min egen hjemmebane efter at skulle låne OB´s al den tid jeg har spillet i europa
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010