home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 110597 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #330: 19 Okt 2016, 16:13 »

Det kan godt være, at der ikke er så mange der spiller FM16 lige i øjeblikket, men må indrømme jeg er mere hype på mit Roskilde-save, end en betaudgave Grin Og nu er jeg kommet i et dilemma omkring hvilken angriber jeg skal erhverve mig. Følgende to spillere kæmper om pladsen som Fremskudt Angriber:

Eric Alvarado
Amerikansk (Har dog spillet i DK i 1 år)
24 År
Pris: 750k-1.1 Millioner
Løn: 1-2 Millioner årligt
Han spiller 1. Division i Esbjerg, hvor han har lavet 8 mål i 15 kampe. Bliver ratet 4 stjerner (Men mine talentspejdere er noget upræcise i deres vurderinger).

Jukka Virtanen
Finsk
20 År
Pris: Leje for resten af sæsonen
Løn: 2 Millioner
Lejede ham sidste sæson, hvor han blev Superligatopscorer med 25 mål i 33 kampe. Bliver ratet 4 stjerner og 5 i potentiale

Sammenligning

Omkring mit hold, så er jeg Roskilde i januar 2022, og har sikret mig en plads i Mesterskabsgruppen (Efter to år med 14. og 13. pladser i grundspillet, så det er ikke helt forventet). Mit førstevalg har scoret 11 mål i 19 kampe og bliver derfor rygtet væk - derfor leder jeg efter en erstatning - og min reserve Yura Movsisyan er desværre konstant skadet. Penge er et stort tema i Roskilde, hvor økonomien halter, så derfor er jeg noget loren ved at smide så mange penge efter en lejeaftale. Omvendt smider jeg også hele budgettet efter Alvarado, så jeg er lidt lost  Wink
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #331: 19 Okt 2016, 17:15 »

Det kan godt være, at der ikke er så mange der spiller FM16 lige i øjeblikket, men må indrømme jeg er mere hype på mit Roskilde-save, end en betaudgave Grin Og nu er jeg kommet i et dilemma omkring hvilken angriber jeg skal erhverve mig. Følgende to spillere kæmper om pladsen som Fremskudt Angriber:

Eric Alvarado
Amerikansk (Har dog spillet i DK i 1 år)
24 År
Pris: 750k-1.1 Millioner
Løn: 1-2 Millioner årligt
Han spiller 1. Division i Esbjerg, hvor han har lavet 8 mål i 15 kampe. Bliver ratet 4 stjerner (Men mine talentspejdere er noget upræcise i deres vurderinger).

Jukka Virtanen
Finsk
20 År
Pris: Leje for resten af sæsonen
Løn: 2 Millioner
Lejede ham sidste sæson, hvor han blev Superligatopscorer med 25 mål i 33 kampe. Bliver ratet 4 stjerner og 5 i potentiale

Sammenligning

Omkring mit hold, så er jeg Roskilde i januar 2022, og har sikret mig en plads i Mesterskabsgruppen (Efter to år med 14. og 13. pladser i grundspillet, så det er ikke helt forventet). Mit førstevalg har scoret 11 mål i 19 kampe og bliver derfor rygtet væk - derfor leder jeg efter en erstatning - og min reserve Yura Movsisyan er desværre konstant skadet. Penge er et stort tema i Roskilde, hvor økonomien halter, så derfor er jeg noget loren ved at smide så mange penge efter en lejeaftale. Omvendt smider jeg også hele budgettet efter Alvarado, så jeg er lidt lost  Wink

Jeg ville leje Jukka Virtanen! Du kunne evt. forsøge at leje ham i 2 år og indskrive en billig klausul, så du har mulighed for at hente ham permanent? Wink
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #332: 20 Okt 2016, 09:44 »

Jeg ville leje Jukka Virtanen! Du kunne evt. forsøge at leje ham i 2 år og indskrive en billig klausul, så du har mulighed for at hente ham permanent? Wink
Ingen af handlerne blev til noget, da de bud der kom på min angriber var af sølle karakter. Men om lidt (Til sommer) står jeg i samme båd, og denne gang skal der en angriber til klubben. Så får Virtanen lige et halvt år til at udvikle sig, og forhåbentlig kommer han i overskud i Brügge som har 3-4 angribere der umiddelbart vil stå foran ham. Jeg krydser i hvert fald fingre. Men tak for hjælpen Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #333: 03 Nov 2016, 17:44 »

Dette vedrører dog godt nok personale og ikke meget spillere, men er alligevel i tvivl om hvilken jeg skal vælge.
Jeg forsøger at finde en leder af ungdomsudvikling efter Thomas Albeck er gået på pension. Jeg har indsnævret det til de tre følgende

Phil Cannon
Personlighed: Afbalanceret
Kommentar: Har hørt gode rygter om Phil Cannon som LaU, men det jeg ikke kan lide ved Phil Cannon er hans målrettethed på 9 og hans personlighed. Ellers har han både lækre trænerstats og god tilpasning.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede%202016-11-03%20kl.%2017.36.41.png

Jordi Lardin
Personlighed: Optræder ganske sportsligt
Kommentar: Jeg kan godt lide Jordis spilmentalitet (offensiv) samt formation. Derudover foretrækker jeg også hans spillerbedømmelse af potentiale samt taktiske viden. Til gengæld ved jeg ikke hvad jeg skal sige til hans personlighed samt trænerstats.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede%202016-11-03%20kl.%2017.36.54.png

Luiz Fernando Moraes
Personlighed: Ekstremt målrettet
Kommentar: Er vild med hans målrettethed på 20. Derudover har han rigtig god mandskabsbehandling, spillerpotentialebe dømmelse og arbejde med ungdomsspillere, hvilket gør, at jeg pt. foretrækker ham. Til gengæld kunne jeg godt ønske mig hans taktiske viden var større samt måske lidt bedre træningsstats og disciplinniveau.
http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede%202016-11-03%20kl.%2017.37.01.png

Hvem skal jeg vælge?
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #334: 03 Nov 2016, 18:09 »

Jeg har ikke haft held med Phil Cannon som LaU, uanset hvilken klub jeg var. Dog er han en nok spillets bedste ungdomstrænere hvis du er villig til at give ham lidt ekstra løn.

Personligt havde jeg valgt Jordi Lardin, primært grundet hans omdømme og licens, men Luiz Fernando Moraes er også et fint valg. :-)
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 21 22 [23] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010