home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1373 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 119398 gange)
sorte
Juniorspiller
**

Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #45: 05 Dec 2015, 14:08 »

Spiller: Ross Barkley
Sælger: Everton
Køber: Manchester United (mig)
Sæson: Januar - 3. sæson
Pris: 280 mio
Deal eller no deal??

Det er ikke så meget prisen jeg er i tvivl om - det er mere om Barkley har kvaliteten til at blive en stjerne for mit United hold som i forvejen er godt besat Smiley

Seller95
Manager

« Svar #46: 05 Dec 2015, 14:34 »

Deal selvfølgelig. Barkley er til den pris et røverkøb.
Han er engelsk og har et vanvittigt potientale.

Arsenal <3

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 05 Dec 2015, 14:34 »

Spiller: Ross Barkley
Sælger: Everton
Køber: Manchester United (mig)
Sæson: Januar - 3. sæson
Pris: 280 mio
Deal eller no deal??

Det er ikke så meget prisen jeg er i tvivl om - det er mere om Barkley har kvaliteten til at blive en stjerne for mit United hold som i forvejen er godt besat Smiley
Hvem har du på holdet på cm/com? Svært at bedømme uden at vide det, hvis det ikke er prisen du er i tvivl om. Opstemt

sorte
Juniorspiller
**

« Svar #48: 05 Dec 2015, 14:39 »

På midtbanen har jeg Pogba som DLP og Schneiderlin som BEM, og på den offensive bruger jeg enten Bernardo Silva eller Youri Tielemans Smiley

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 06 Dec 2015, 15:32 »

Spillernavn: Anthony Martial
Køb/salg: Køb
Køber: Dortmund
Sælger: Man U
Pris: 600.
Lønninger: ?
Sæson: Anden sæson

hvad siger folk?

#Respect

The Captain says goodbye!

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 06 Dec 2015, 15:55 »

Spillernavn: Frederik Holst
Køb/Salg: Køb
Køber: FC Roskilde (Mig)
Sælger: Red Bull Salzburg
Pris: 2 Millioner nu, 6 Millioner og 48 måneder
Løn: 1.750.000
Sæson: Start på 4. sæson

Navn: Nikolai Brock-Madsen
Køber: Roskilde (mig)
Sælger: Birmingham
Pris: 800k
Lønninger: 1.750.000

Jeg havde en hæderlig første sæson i Suppen sidste år, og har nu fået en rimeligt beløb at handle ind for. Da min trup hovedsageligt har været dansk de første 3 år, forsøger jeg at holde den på det spor, selvom jeg ikke er bleg for en udenlandsk profil. Mine budgetter lige nu lyder på: 9,5 Millioner Transfer og 10 Millioner lønninger. Ved køb af disse to, falder de til ca. 4 Millioner Transfer og 4,75 Lønninger. Dog får jeg 3.350.000 tilbage i lønkroner med kontraktudløb fra diverse spillere. Mit spørgsmål er nu, om nogen har gode erfaringer med de to, og om de er pengene værd i en klub, hvor jeg helst skal have fuld valuta for hver en krone brugt?

Som supplement kan jeg sige, at jeg ydermere skal finde i hvert fald 7 spillere, både til førsteholdet og som kvalitetsreserver. Så som man måske nok kan fornemme skal pengene bruges fornuftigt Wink

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #51: 06 Dec 2015, 16:06 »

Spillernavn: Frederik Holst
Køber: FC Roskilde (Mig)
Sælger: Red Bull Salzburg
Pris: 2 Millioner nu, 6 Millioner og 48 måneder
Løn: 1.750.000

Navn: Nikolai Brock-Madsen
Køber: Roskilde (mig)
Sælger: Birmingham
Pris: 800k
Lønninger: 1.750.000

Jeg havde en hæderlig første sæson i Suppen sidste år, og har nu fået en rimeligt beløb at handle ind for. Da min trup hovedsageligt har været dansk de første 3 år, forsøger jeg at holde den på det spor, selvom jeg ikke er bleg for en udenlandsk profil. Mine budgetter lige nu lyder på: 9,5 Millioner Transfer og 10 Millioner lønninger. Ved køb af disse to, falder de til ca. 4 Millioner Transfer og 4,75 Lønninger. Dog får jeg 3.350.000 tilbage i lønkroner med kontraktudløb fra diverse spillere. Mit spørgsmål er nu, om nogen har gode erfaringer med de to, og om de er pengene værd i en klub, hvor jeg helst skal have fuld valuta for hver en krone brugt?

Som supplement kan jeg sige, at jeg ydermere skal finde i hvert fald 7 spillere, både til førsteholdet og som kvalitetsreserver. Så som man måske nok kan fornemme skal pengene bruges fornuftigt Wink

Frederik holst er alt for dyr. Du kan sagtens i FM finde bedre spiller til samme penge. Synes også Brock-Madsen bliver for dyr i lønkroner. De to spillere har ikke i FM verdens største potentiale. De kan i FM let erstattes

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #52: 06 Dec 2015, 16:10 »

Spillernavn: Anthony Martial
Køb/salg: Køb
Køber: Dortmund
Sælger: Man U
Pris: 600.
Lønninger: ?
Sæson: Anden sæson

hvad siger folk?

Det afhænger af hvad du kan købe eksempelvis Icardi til. Hvis fx Icardi koster mere, så synes jeg, du skal sige deal

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 06 Dec 2015, 16:25 »

Tog Zlatan for 90 mio Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 06 Dec 2015, 16:48 »

Frederik holst er alt for dyr. Du kan sagtens i FM finde bedre spiller til samme penge. Synes også Brock-Madsen bliver for dyr i lønkroner. De to spillere har ikke i FM verdens største potentiale. De kan i FM let erstattes
Men problemet her bliver også, at jeg er Roskilde - Meget lidt anset i fodboldverden. Eks. hentede jeg svenske Kevin Walker forrig sæson, som blev en profil på mit hold - Men han ønsker ikke at forlænge, da Roskilde ikke matcher hans ambitioner. Og det samme galt med mine forsøg på at hente Casper Sloth og Mathias Gerth. Så set fra Roskildes status' perspektiv, så er de faktisk nok de bedste køb jeg kan lave, hvis jeg vil holde truppen dansk.

Når det så er sagt, så spørger jeg jo her for at få nogle gode råd. Så hvis du skulle erstatte dem, hvem ville du så erstatte dem med (Og det er okay bare at give et skud fra hoften)? - Og jeg lytter også til udenlandske navne, da alle mine udlændinge faktisk har kontraktudløb Wink

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #55: 06 Dec 2015, 17:09 »

Men problemet her bliver også, at jeg er Roskilde - Meget lidt anset i fodboldverden. Eks. hentede jeg svenske Kevin Walker forrig sæson, som blev en profil på mit hold - Men han ønsker ikke at forlænge, da Roskilde ikke matcher hans ambitioner. Og det samme galt med mine forsøg på at hente Casper Sloth og Mathias Gerth. Så set fra Roskildes status' perspektiv, så er de faktisk nok de bedste køb jeg kan lave, hvis jeg vil holde truppen dansk.

Når det så er sagt, så spørger jeg jo her for at få nogle gode råd. Så hvis du skulle erstatte dem, hvem ville du så erstatte dem med (Og det er okay bare at give et skud fra hoften)? - Og jeg lytter også til udenlandske navne, da alle mine udlændinge faktisk har kontraktudløb Wink
Kan godt være svært at tiltrække nye spillere - det er jeg helt med på, I stedet for Brock-Madsen kan du prøve Matheus Thiago de Carvalho eller Kermit Erasmus - sidstnævnte bliver noget bedre end Brock-Madsen. I stedet for Frederik Holst, så vil jeg anbefale Joshua Emmanuel, Ben Glasgow eller Tafari Moore, hvis det er til højre back.

Seller95
Manager

« Svar #56: 07 Dec 2015, 12:01 »

Spillernavn: Layvin Kurzawa
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal (mig)
Sælger: PSG
Pris: 445 mio,
Lønninger: 1,4 mio. i ugen.
Sæson: 2. sæson start.

Jeg står og mangler en verdensklasse VB til klubben.

Valencia vil have 600 mio for Gaya. Ricardo Rodriguez er ikke interesseret og Alaba koster over 1 mia., så føler lidt det er sidste stjerne spiller jeg kan anskaffe mig. Men 445 mio. er flere penge end jeg normalt ville give for spillere..

Hvad synes i. Deal eller no deal?

EDIT:

Spillernavn: Paulo Dybala
Sælger: Juventus
Pris: 400 mio,
Lønninger: 1,2 mio. i ugen.

Mangler også en angriber, Icardi var målet, men Inter vil ikke slippe ham. Dybala er nu ledig på markedet. Rollen hans skal indgå i er Falsk 9'er.

Deal no deal?
« Seneste Redigering: 07 Dec 2015, 12:14 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #57: 07 Dec 2015, 12:46 »

Spillernavn: Layvin Kurzawa
Sælger: PSG
Pris: 445 mio,
Lønninger: 1,4 mio. i ugen.

Jeg står og mangler en verdensklasse VB til klubben.

Valencia vil have 600 mio for Gaya. Ricardo Rodriguez er ikke interesseret og Alaba koster over 1 mia., så føler lidt det er sidste stjerne spiller jeg kan anskaffe mig. Men 445 mio. er flere penge end jeg normalt ville give for spillere..

Hvad synes i. Deal eller no deal?

EDIT:

Spillernavn: Paulo Dybala
Sælger: Juventus
Pris: 400 mio,
Lønninger: 1,2 mio. i ugen.

Mangler også en angriber, Icardi var målet, men Inter vil ikke slippe ham. Dybala er nu ledig på markedet. Rollen hans skal indgå i er Falsk 9'er.

Deal no deal?
Deal til begge, hvis du ikke kan finde nogen med mindst samme potentiale billigere. Se i søger spillertråden, hvilke andre navne jeg vil anbefale. Det kan også være, at der findes en relevant regenspiller Thumbs Up COYG Thumbs Up

Seller95
Manager

« Svar #58: 07 Dec 2015, 12:55 »

Det blev også Dybala og Kurzawa for henholdsvis 400 og 425 mio. kr. Puha mange penge.. Nu skal jeg fandme spille med om trofæer!

Arsenal <3

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #59: 07 Dec 2015, 13:41 »

Det blev også Dybala og Kurzawa for henholdsvis 400 og 425 mio. kr. Puha mange penge.. Nu skal jeg fandme spille med om trofæer!

Held og lykke - COYG Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010