home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 110769 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #135: 13 Jan 2016, 22:26 »

Spillernavn: James McCarthy
Køb/salg: Salg
Køber: Arsenal
Sælger: Everton
Pris: 400 mio lige ud + 25% af næste salg
Sæson: Starten 2. sæson

Fordelen ved dette salg er, at det helt klart er mange penge, og pengene kan sagtens bruges på at forstærke truppen andre steder (eksempelvis en keeper, en angriber og nogle backups). Har nemlig en meget smal trup i øjeblikket, men den bliver kun smallere af salget af McCarthy. Jeg har været i klubben en halv sæson (siden februar 16), hvor jeg endte med en 14. plads. Alligevel har McCarthy en gns. karakter på 7.29 i 38 kampe, hvilket er ret pænt set i forhold til stillingen og resultaterne. Ved et salg regner jeg med Muhamed Besic kan tage over, og derved sparer jeg et indkøb ved ham.

Ulempen er, at det er et salg til en anden klub i Premier League (dog er McCarthy ikke så farlig), og ulempen er, at jeg har en smal trup. Derudover har han også spillet godt, hvorimod Besic i 9 kampe har en gns. karakter på 7,12. McCarthy er dog stadig ung (25 år gammel) og har derfor mange år endnu. Hans kontrakt udløber også først ligeledes om 4 år.

Han er pt. vurderet til 290 mio. Arsenal bød 280 i første omgang, hvor jeg så forlangte 400, og der bed de på straks, og jeg kunne måske have fået mere for ham, men det kræver, at jeg afviser buddet og håber der kommer et nyt.

Deal/No deal?

EDIT: Og hvem vil egentlig være at foretrække af følgende to
Timo Horn, 23 år gammel til 65 mio. eller Victor Valdes på en et-årig lejekontrakt med en evt. fremtidig købssum på 12 mio? Valdes er klart bedre, men ser en større fremtid end Timo Horn. Mangler dog en der kan gå ind og præstere nu, da jeg ikke anser Joel Robles som værende god nok, og Tim Howard har spillet for dårligt.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2016, 22:53 af xanor » Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #136: 13 Jan 2016, 22:59 »

Spillernavn: James McCarthy
Køb/salg: Salg
Køber: Arsenal
Sælger: Everton
Pris: 400 mio lige ud + 25% af næste salg
Sæson: Starten 2. sæson

Fordelen ved dette salg er, at det helt klart er mange penge, og pengene kan sagtens bruges på at forstærke truppen andre steder (eksempelvis en keeper, en angriber og nogle backups). Har nemlig en meget smal trup i øjeblikket, men den bliver kun smallere af salget af McCarthy. Jeg har været i klubben en halv sæson (siden februar 16), hvor jeg endte med en 14. plads. Alligevel har McCarthy en gns. karakter på 7.29 i 38 kampe, hvilket er ret pænt set i forhold til stillingen og resultaterne. Ved et salg regner jeg med Muhamed Besic kan tage over, og derved sparer jeg et indkøb ved ham.

Ulempen er, at det er et salg til en anden klub i Premier League (dog er McCarthy ikke så farlig), og ulempen er, at jeg har en smal trup. Derudover har han også spillet godt, hvorimod Besic i 9 kampe har en gns. karakter på 7,12. McCarthy er dog stadig ung (25 år gammel) og har derfor mange år endnu. Hans kontrakt udløber også først ligeledes om 4 år.

Han er pt. vurderet til 290 mio. Arsenal bød 280 i første omgang, hvor jeg så forlangte 400, og der bed de på straks, og jeg kunne måske have fået mere for ham, men det kræver, at jeg afviser buddet og håber der kommer et nyt.

Deal/No deal?

EDIT: Og hvem vil egentlig være at foretrække af følgende to
Timo Horn, 23 år gammel til 65 mio. eller Victor Valdes på en et-årig lejekontrakt med en evt. fremtidig købssum på 12 mio? Valdes er klart bedre, men ser en større fremtid end Timo Horn. Mangler dog en der kan gå ind og præstere nu, da jeg ikke anser Joel Robles som værende god nok, og Tim Howard har spillet for dårligt.
Selvom det er mange penge, så syntes jeg faktisk ikke du skal sælge ham. Jeg syntes han er genial. En anden målmand kunne være Predrag Rajković. Jeg mener han er billigere end Timo Horn og er faktisk rigtig god Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #137: 14 Jan 2016, 09:42 »

Jeg vil tillade mig at gå lidt i den anden grøft Smiley

Jeg mener du bør sælge ham, da du selv nævner du har en meget smal trup. Enig om at han er super god spiller, men mener at du med 400 mio har mulighed for at gøre adskillige kups på transfermarkedet (tjek transferlisten) og hente spillere, der kan være ligeså gode som James Mc til under den halve pris. Derudover har du så muligheden for at forstærke truppen med de resterende penge.

Hvad angår målmand har jeg selv Timo Horn i mit save med Hoffenheim, hvor jeg pt er i december 2019. Timo har været førstemålmand i 2½ sæson nu og har spillet med et snit på over 7 i hver sæson, så kan VARMT OG KLART anbefale ham. Han er rigtig sikker i sin indgriben og hiver flere gange nogle vanvittige redninger op. Derudover har han en fin størrelse også til PRL og kan som sagt være den keeper i rigtig mange år fremover Smiley

EDIT: Glæder mig til at høre hvad du vælger Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #138: 14 Jan 2016, 17:21 »

Tror også selv jeg hælder mest til et salg af McCarthy. Jeg er helt enig med Dennislauridsen, at han er genial, og det er også det, der gør, at jeg har svært ved at sælge ham. Til gengæld er det også bare penge jeg godt kunne bruge, da jeg som sagt har den smalle trup (21 mand), og pt. har jeg intet transferbudget. Derudover har jeg mulighed for at hente Sven Bender ind i stedet for 39 mio, og så har jeg så 350 mio tilbage til resterende, som jeg sagtens kan bruge.

Men I vil ikke vælge en Valdes på lejekontrakt i stedet for Timo? Men er enig med, at han har størrelsen til at kunne begå sig i PL ved at komme ud i feltet og bokse osv, og han kan også sagtens sælges videre, hvis han ikke lykkedes. Han har en værdi på 65 mio.
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #139: 14 Jan 2016, 18:52 »

Alt afhængig af hvad du kan købe Timo Horn for, så synes jeg du skal slå til hvis det er under 80/100 mio. kr.
Hvad med G. Rulli fra Real Sociedad? Kan du ikke hente ham på fri, eller har han forlænget/skrevet kontrakt med en anden klub?

Evt. se om der er andre målmænd som er sat til salg/utilfredse.

400 mio. for McCarthy er mange penge, men som du selv skriver kunne du nok have fået mere - kender dog godt selv situationen med at kræve for meget, hvorefter man ærger sig over ikke at have taget det beløb lidt mindre.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #140: 14 Jan 2016, 19:27 »

Horn har klausul på 65, og hvis ikke han er god nok som førstemålmand, er han vel egentlig også en god og lidt billig reservekeeper?
Rulli forlængede desværre, da jeg ikke kunne tilbyde ham nok i løn på det tidspunkt.

Så du ville også sige deal med McCarthy handlen?
Logged


Jensen10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #141: 19 Jan 2016, 22:48 »

Spillernavn: Alexandre Lacazette
Køb/salg: Salg
Køber: Man Utd
Sælger: Lyon
Pris: 423 mio lige ud + 20% af næste transfersum
Sæson: Vintervinduet 1. Sæson

Hvad siger i til den her? Jeg synes selv det er en god slat penge.
Yderligere er Andrija Zivkovic sikret så der er en fuldgod erstatning indefor 1-2 år på højrekanten, men hvis han skal sælges, hvem skal jeg så købe som erstatning til angrebet?
« Seneste Redigering: 19 Jan 2016, 22:54 af Jensen10 » Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #142: 19 Jan 2016, 22:58 »

Spillernavn: Alexandre Lacazette
Køb/salg: Salg
Køber: Man Utd
Sælger: Lyon
Pris: 423 mio lige ud + 20% af næste transfersum
Sæson: Vintervinduet 1. Sæson

Hvad siger i til den her? Jeg synes selv det er en god slat penge.
Yderligere er Andrija Zivkovic sikret så der er en fuldgod erstatning indefor 1-2 år, og hvis han skal sælges, hvem skal jeg så købe som erstatning til angrebet?

Jeg vil sige deal til Lacazette. Lacazette er en god spiller, men tror du kan finde en bedre erstatning for pengene. Sebastián Driussi vil være en god erstatning. Eventuelt den anden Zivkovic - Richairo Zivkovic, Robert Kenedy Nunes do Nascimento fra Chelsea er også en mulighed. Måske Domenico Berardi eller Breel Embolo?! Thumbs Up
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #143: 19 Jan 2016, 22:59 »

Spillernavn: Alexandre Lacazette
Køb/salg: Salg
Køber: Man Utd
Sælger: Lyon
Pris: 423 mio lige ud + 20% af næste transfersum
Sæson: Vintervinduet 1. Sæson

Hvad siger i til den her? Jeg synes selv det er en god slat penge.
Yderligere er Andrija Zivkovic sikret så der er en fuldgod erstatning indefor 1-2 år på højrekanten, men hvis han skal sælges, hvem skal jeg så købe som erstatning til angrebet?

Af sted med ham og hent Ben Yedder! Win/win Wink
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #144: 21 Jan 2016, 22:43 »

Spiller: Andrija Zivkovic
Køb/salg: Salg
Sælger: FCK
Køber: AS Monaco
Pris: 80 mio nu, 40 mio over 12 måneder, 40 mio efter 10 landskampe og 50% af næste salg.
Sæson: Vinterpause i tredje sæson.

Han er lige blevet kåret som årets spiller i Ligaen, og gør det utrolig godt for mig. Men til kanterne har jeg Lincoln, Lozano og så er Götze lige kommet ind på fri transfer. Tror ikke jeg kan presse prisen højere op end det her.

Deal eller no deal?
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #145: 21 Jan 2016, 23:12 »

Spiller: Andrija Zivkovic
Køb/salg: Salg
Sælger: FCK
Køber: AS Monaco
Pris: 80 mio nu, 40 mio over 12 måneder, 40 mio efter 10 landskampe og 50% af næste salg.
Sæson: Vinterpause i tredje sæson.

Han er lige blevet kåret som årets spiller i Ligaen, og gør det utrolig godt for mig. Men til kanterne har jeg Lincoln, Lozano og så er Götze lige kommet ind på fri transfer. Tror ikke jeg kan presse prisen højere op end det her.

Deal eller no deal?

No deal vil jeg sige, Zivkovic bliver helt vanvittig i spillet og skal kun sælges for omkring 200-300 mio Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #146: 31 Jan 2016, 21:54 »

Første sæson, Januar vinduet, Spiller med Arsenal.

Har muligheden for følgende handler på vinduets sidste dag:

Javier Pastore 197 mio.

Julian Brandt 205 mio.

Bør jeg hente nogen af dem?
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #147: 31 Jan 2016, 22:00 »

Julian Brandt er en glimrende spiller, og bliver en fantastisk force på kanten især for andenrangsklubber som Arsenal Wink
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #148: 31 Jan 2016, 22:04 »

Første sæson, Januar vinduet, Spiller med Arsenal.

Har muligheden for følgende handler på vinduets sidste dag:

Javier Pastore 197 mio.

Julian Brandt 205 mio.

Bør jeg hente nogen af dem?

Jeg vil måske sige deal til Brandt, men du kan nok hente Bilal Ould-Chikh billigere - han var super i første database, men Brandt er altid et klassekøb.

Pastore er også et godt køb. Jeg synes i begge tilfælde, at der er tale om gode køb til fornuftige penge, da begge spillere kan blive verdensklasse Thumbs Up
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #149: 31 Jan 2016, 22:08 »

Julian Brandt er en glimrende spiller, og bliver en fantastisk force på kanten især for andenrangsklubber som Arsenal Wink
Arsenal er en fantastisk klub med fantastiske Alexis på venstrekanten. Hertil kan du eksempelvis bruge Oxlade, men eftersom du sikkert vil rotere en del - så kan du snilt bruge Brandt. Faktisk er Arsenal så fantastisk en klub, at man slet ikke behøver at tale grimt om gode Tottenham Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010