home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 110768 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #165: 13 Feb 2016, 17:52 »

Brasiliansk målmand, Alisson, starten af første sæson.
Internacional forlanger £4 millioner. Deal eller No Deal?
Tænker selv at det er en deal, da han allerede i en alder af 22 er god, og kan blive endnu bedre.



Det er en rigtig god målmand, men prøv ev.t Gerónimo Rulli, Predrag Rajkovic, Simone Scuffet, Gianluigi Donnarumma eller Bartlomiej Dragowski som nok kan blive endnu bedre.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #166: 13 Feb 2016, 17:56 »

Problemet er at jeg skal bruge en målmand NU. Har ikke råd til Rulli (ja, han er gratis efter sæsonen, men ikke nu), Rajkovic får ikke arbejdstilladelse, Scuffet er på lån og Donnarumma er kun 16 og ikke god nok til at stå fast i Premier League med det samme. Dragowski kender jeg ikke.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #167: 13 Feb 2016, 18:13 »

Problemet er at jeg skal bruge en målmand NU. Har ikke råd til Rulli (ja, han er gratis efter sæsonen, men ikke nu), Rajkovic får ikke arbejdstilladelse, Scuffet er på lån og Donnarumma er kun 16 og ikke god nok til at stå fast i Premier League med det samme. Dragowski kender jeg ikke.
Ja kan godt se du skal bruge ham her og nu. Så må det være deal, hvis du ikke vil løbe chancen med Donnarumma eller Dragowski.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #168: 13 Feb 2016, 21:18 »

Gungner, hent Jefferson, perfekt indtil du kan få Rulli gratis.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #169: 13 Feb 2016, 21:41 »

Jefferson er dog 32.
Tror jeg holder mig til Alisson.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #170: 13 Feb 2016, 21:51 »

Ja det er han, men når du får Rulli er ham Alisson jo ligegyldig + Jefferson er rutineret og bedre nu og her imo + Jefferson kan spille som backup i mange sæsoner endnu.

Jeg synes virkelig heller ikke han er god ham Alisson du har fundet - men dit valg self. - prøv at lav en graf sammenligning, de kan give et godt billede af styrke forskellen.
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #171: 13 Feb 2016, 21:59 »

Jeg er ikke enig i, han ikke er god!




- kan dog ikke forstå, det ikke er samme billede, de har, men det er samme fødselsdag, hold osv? Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #172: 13 Feb 2016, 22:01 »

Alisson ER en god målmand, og bliver endnu bedre. Og nu er det jo langt fra sikkert at Rulli kan lokkes til Southampton.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #173: 14 Feb 2016, 00:31 »

"Og nu er det jo langt fra sikkert at Rulli kan lokkes til Southampton." -> Selvfølgelig kan han det? Har aldrig haft problemer og har haft et par saints spil. Og hvornår har en målmand på 32 været et problem - de falder slet ik i stats i FM før de er væsentlig ældre.

whapz: Undskyld men han er da stadig ret ringe? Og dit screenshot viser da ikke han performer godt heller, tværtimod? 6.77 over en hel sæson, nej tak.

Jeg vil stadig mene at Jefferson er langt bedre rent statwise, nu har jeg ikke haft Allison så vil slet ikke snakke ham ned - men hans stats er altså ikke Jefferson niveau af hvad jeg ser. Og nu er det jo ikke svære end at kigge på tallene.

Men ja, i sidste ende er det jo dit tab. Det var bare et råd Smiley
« Seneste Redigering: 14 Feb 2016, 00:34 af NAsMaR » Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #174: 14 Feb 2016, 00:56 »

Nu snakker du ham jo ned, ved at kalde ham dårlig Smiley
Jeg valgte Alisson og har ikke fortrudt det. Så nej, han er ikke dårlig.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #175: 14 Feb 2016, 10:15 »

Nu snakker du ham jo ned, ved at kalde ham dårlig Smiley
Jeg valgte Alisson og har ikke fortrudt det. Så nej, han er ikke dårlig.

Tja, jeg kigger på det jeg kan se. 6.77 over en sæson er ret ringe i min verden og de tal som 25 årig indikere vel også at hans potentiale er minimalt? Jeg vil ihvertfald mene man nemt kunne finde en del målmænd der overgår ham, til samme pris.

Jeg har dog set ham have en ret høj værdi i spillet, hvilket kunne give ham en god videresalgs pris, hvis man vil have mere kvalitet på pladsen.
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #176: 14 Feb 2016, 10:24 »

6,77 behøver ikke nødvendigvis være en dårlig præstation af målmanden - måske har Fiorentina i den pågældende sæson været suveræne i ligaen og han har ikke haft noget at lave.
Jeg synes, han har vanvittige stats i forhold til sin alder + Rulli er så mainstream, at alternativer kun er sjovt Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #177: 14 Feb 2016, 14:01 »

6,77 behøver ikke nødvendigvis være en dårlig præstation af målmanden - måske har Fiorentina i den pågældende sæson været suveræne i ligaen og han har ikke haft noget at lave.

Nu har han jo lukket rigeligt med mål ind, så hans rating kan man godt inddrage.

Jeg synes, han har vanvittige stats i forhold til sin alder + Rulli er så mainstream, at alternativer kun er sjovt Smiley

Vanvittig? Der må vi bare være uenige. Men jeg er dog enig i at det bliver halv kedeligt altid at signe Rulli, men nu anbefalede jeg også Jefferson - som jeg mener er en genial signing. Han er sindssyg god, god personality og så har han en god alder. 32 er ingen alder i FM16. Inden han har udtjent hans målmandspligter, så er der kommet regens der kan komme ind og tage over/eller man kan kigge på de helt unge målmandstalenter.

Jeg synes man skal passe på med at lave for meget aldersnazisme i FM16, for jeg oplever sjældent at spillerne mister ret meget før de er oppe omkring de +35 år, det virker til at være noget nyt de har indført i 16'eren. Dog gælder det hovedsagligt dem med god natural fitness, da deres fysiske stats er dem der ryger først.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #178: 14 Feb 2016, 17:01 »

Når City byder 150 mio for Gnabry, så er det vel en no deal? (optakten til anden sæson)
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #179: 14 Feb 2016, 17:27 »

Når City byder 150 mio for Gnabry, så er det vel en no deal? (optakten til anden sæson)
Synes det er mange penge for ham.. Har måske heller ikke den store fidus til ham IRL.. Men har faktisk aldrig set hvor god han kan blive i FM16.
Men jeg ville sige deal afhængig af hvor bredt besat du føler dig på kanterne. Du har jo også mange andre unge spillere, der også kan spille de positioner.
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010