home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 212 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Søger spiller-tråden  (Læst 154067 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FM16: Søger spiller-tråden
« : 28 Okt 2015, 19:41 »


Som altid skal der naturligvis oprettes en søger spiller-tråden, hvor man kan spørge til hvilken spiller man skal købe til sit hold.

Sæt i gang!
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #1: 31 Okt 2015, 22:22 »

Liverpool 1 sæson. Søger lidt forskelligt. Har et budget på ca 200 mio dkk.

Prioritet 1: 
Forsvar alle positioner
Højst 25 år

Prioritet 2:
Så er jeg på udkig efter en ung stærk defensiv indstillet midbane mand, der om et par år kan blive holdets styrmand. Har kigget på Bazoer fra Ajax, de vil dog have langt mere end hvad jeg har af midler.

Prioritet 3:
Alle unge wonderkids/talenter der kan hentes for rimelig penge  Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #2: 31 Okt 2015, 23:44 »

Prioritet 2:
Så er jeg på udkig efter en ung stærk defensiv indstillet midbane mand, der om et par år kan blive holdets styrmand. Har kigget på Bazoer fra Ajax, de vil dog have langt mere end hvad jeg har af midler.

Kig på Ruben Neves Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #3: 01 Nov 2015, 09:40 »

Liverpool 1 sæson. Søger lidt forskelligt. Har et budget på ca 200 mio dkk.

Prioritet 1: 
Forsvar alle positioner
Højst 25 år

Prioritet 2:
Så er jeg på udkig efter en ung stærk defensiv indstillet midbane mand, der om et par år kan blive holdets styrmand. Har kigget på Bazoer fra Ajax, de vil dog have langt mere end hvad jeg har af midler.

Prioritet 3:
Alle unge wonderkids/talenter der kan hentes for rimelig penge  Smiley

Til prioritet 1 kan jeg anbefale Eder Balanta fra River - han er rigtig god og stabil

Prioritet 2 der prøv at kig på Sven Bender fra Dortmund, han er sat til salg fra start af - eller er Kristoffer Ajer en fremtidens mand Smiley
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #4: 01 Nov 2015, 10:04 »

Til prioritet 1 kan jeg anbefale Eder Balanta fra River - han er rigtig god og stabil

Prioritet 2 der prøv at kig på Sven Bender fra Dortmund, han er sat til salg fra start af - eller er Kristoffer Ajer en fremtidens mand Smiley

Holder øje med Ajer  Smiley Bender kunne være en mulighed
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #5: 01 Nov 2015, 10:24 »

Til prioritet 1 kan jeg anbefale Eder Balanta fra River - han er rigtig god og stabil

Prioritet 2 der prøv at kig på Sven Bender fra Dortmund, han er sat til salg fra start af - eller er Kristoffer Ajer en fremtidens mand Smiley

Og så kan han (Balanta) skaffes rigtig billigt Wink

MEN jeg har hentede ham til mit Real Madrid save, og efter han lavede en KÆMPE fejl (tilbagelægning som blev opsnappet) var han efter kampen munter og glad.. Det mål kostede point! Han skal lige vejledes af en lidt mere ambitiøs spiller er mit råd Wink
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #6: 01 Nov 2015, 10:38 »

Og så kan han (Balanta) skaffes rigtig billigt Wink

MEN jeg har hentede ham til mit Real Madrid save, og efter han lavede en KÆMPE fejl (tilbagelægning som blev opsnappet) var han efter kampen munter og glad.. Det mål kostede point! Han skal lige vejledes af en lidt mere ambitiøs spiller er mit råd Wink

Porto har nappet ham.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #7: 02 Nov 2015, 19:25 »

Mangler en erstatning til Chamberlain i første sæson, efter jeg har lige har solgt ham til City for 400 millioner. Skyd løs - gerne ung og helst en kantspiller - han behøver ikke kunne gøre sig gældende på førsteholdet!
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #8: 02 Nov 2015, 21:08 »

Mangler en erstatning til Chamberlain i første sæson, efter jeg har lige har solgt ham til City for 400 millioner. Skyd løs - gerne ung og helst en kantspiller - han behøver ikke kunne gøre sig gældende på førsteholdet!

Prøv felipe andersson fra lazio, eller bernard fra shaktar. Lincoln fra gremio er også en mulighed, dog en ung spiller. - burde kunne erhverves for dine 400 mill Wink
« Seneste Redigering: 02 Nov 2015, 21:14 af Fnogz » Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #9: 02 Nov 2015, 21:13 »

Mangler en erstatning til Chamberlain i første sæson, efter jeg har lige har solgt ham til City for 400 millioner. Skyd løs - gerne ung og helst en kantspiller - han behøver ikke kunne gøre sig gældende på førsteholdet!

Lincoln.. 18 årig brasilianer.. Der er screenshot af ham under billige spillere..
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #10: 02 Nov 2015, 21:56 »

Mange tak i to!  Opstemt
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #11: 02 Nov 2015, 22:10 »

Søger en angriber (fremskudt) eller en offensivt midt (playmaker) - helst en offensiv midt - og jeg har maks. 11 mio. til formålet.

Spiller med Union Berlin, første sæson, i 2. bundes, så det er nok begrænset med spillere der er game Peace
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #12: 02 Nov 2015, 22:17 »

Søger en angriber (fremskudt) eller en offensivt midt (playmaker) - helst en offensiv midt - og jeg har maks. 11 mio. til formålet.

Spiller med Union Berlin, første sæson, i 2. bundes, så det er nok begrænset med spillere der er game Peace

Har du forsøgt zivkovic Opstemt? Fik ham til 6 mill i første sæson til fck.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #13: 02 Nov 2015, 22:26 »

Har du forsøgt zivkovic Opstemt? Fik ham til 6 mill i første sæson til fck.


De vil have 60 mio...  crazy
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #14: 03 Nov 2015, 13:51 »

Søger faktisk alt hvad der vil til 2. Bundes og som kan udvikle sig til gode 1. Bundesligaspillere!

Ajer og Fossum har, som de norske fjeldaber de er, begge valgt at skifte til Atléticos reservehold, fremfor fast spilletid en enkelt sæson i 2. bundes, for så at spille i 1. året efter....... Tilbød endda kæmpe kontrakter, med rollen som nøglespiller, til dem begge.

Budgettet lyder stadig på omkring de 12 mio, alt med potentiale kan bruges Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010