home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67421 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Brøndby IF
« : 28 Okt 2015, 09:29 »

BRØNDBY IF






Vi skal selvfølgelig også have en tråd om klubben som rigtig mange elsker, men mindst lige så mange elsker at hade.
Brøndby IF.

Brøndby behøver nok ikke den helt store introduktion, men en lille update til dem som måske ikke følger den danske liga, kunne vel være på sin plads.

Manden du skal afløse er Thomas Frank, tdl. u. landsholdstræner, en mand som mange har blandede meninger om i virkeligheden, og forholdet til ham er nok identisk med manges forhold til klubben.
Nogen elsker ham, andre elsker at hade ham.
Thomas Franks chef hedder Jan Bech Andersen, den tidligere ukendte shipping millionær har skudt enorme summer af sin egen formue i klubben, og han har i bund og grund været klubbens økonomiske redningsmand.
Det bedste eksempel på de mange penge han har skudt i klubben er købet af D. Agger, som kostede ham over 20 millioner kr. vel at mærke betalt af egen lomme.

Holdet har gennem de seneste 3 år været igennem en enorm udvikling, fra nedrykningstruet hold, til et hold der kan spille med om de europæiske pladser.

De 3 største profiler på holdet har i denne sæson været:

Riza Durmisi

Riza Durmisi er pt. danmarks bedste venstre back, han er blevet fast landsholdsmateriale .
Hans hurtighed, teknik og dødbolde er alle kendetegn for ham som spiller. Han er en konstant trussel når han er med i angreb, og hans hurtighed gør at han vinder en hel del dueller på egen banehalvdel, med det sagt skal der dog ingen tvivl herske om, at hans svageste side er hans defensive arbejde, og det er noget han skal arbejde på.
Han er ung, og er helt sikkert fremtidens back, både for Brøndby men i særdeleshed også for landsholdet.

Daniel Agger

Daniel Agger kender vi alle, forsvarsmajstroen, lederen, og fighteren. Agger har i den grad været en stor del af at få Brøndby tilbage i toppen, og det kan desværre tydeligt ses når han ikke er med på banen. Agger er selvfølgelig Brøndbys bedste spiller, og hans store erfaring gør at han kan være med mange år frem.

Rønnow

Hradecky, nåååår nej, Rønnow. Hvem er Hradecky egentligt? Ingen snakker om Mr. Cleansheet længere, fordi Rønnow er det nye. Rønnows start i Brøndby har overrasket alle. Han har holdt 6 cleansheets, og er den målmand i ligaen med flest cleansheets.
Han er kun 23 år, fremtidig A landsholds keeper? Det tror jeg nok!

Ud over de 3 meget velspillende mænd (drenge?) her over, er følgende spillere også værd at nævne:
1. Kahlenberg som har været forrygende efter han er blevet sin skade kvit
2. Pukki som er begyndt at score mål, men dog stadig mangler den sidste skarphed
3. Elmander som er blevet en genial indhopper, og som var god i europæisk sammenhæng
4. Martin A. har været god når han har fået chancen, og scorede det afgørende mål i new firm
5. Phiri, det sprudlende talent, chi wau wau'en som tror den er en rotweiler
6. Sidst men ikke mindst den nye midtbane tank Rudolph Austin, han er et monster som ikke kun har fysik og timing i nærkampene, hans afleveringer er milimeter præcise, og han er bæst uden lige på banen.

Talenter
Brøndby er selvfølgelig kendt for sin talentudvikling, hvilket er noget mange eksperte mener at de skal fokusere på hvis de på noget tidpunkt skal med helt i toppen igen. Brøndby har gennem de sidste par år fået huk for ikke at holde nok på talenterne og lade dem gå for hurtigt, måske er det noget af det du kan ændre i dit FM save?

Brøndby har følgende talenter i A-truppen på nuværende tidspunkt:
1. Durmisi (Hvis man da stadig kan kalde ham talent?)
2. Phiri
3. Nørregaard, den tidligere hamborg spiller er udset som Kahlenbers arvetager
4. Malthe Johansen, han var ikke noget specielt i FM15, håber han får større potentiale i 16
5. Elba Rashani, han har aldrig slået igennem i virkeligheden, men han plejer at være god i FM
6. Hjulsager, svingende præstationer i virkeligheden, men talentet er der uden tvivl, hvilket det også var i FM15
7. Rezan Corlu, drengen var lige begyndt at snuse til lidt spilletid, men blev ramt af en alvorlig knæskade og er derfor ude et godt stykke tid endnu, han starter formentligt skadet i FM
8. Rønnow
9. Frederik Holst, tidligere højerback, men får mest spilletid på midten nu. Plejer at være hjernedødt talent i Fm

Start 11'erne:

Et bud på stærkeste opstilling i FM kunne se således ud:

MM: Rønnow
HB: Larsson
CB: Agger
CB: Martin A./Dumic
VB: Durmisi/Juelsgaard
DM: Austin
CM: Kalle
CM: Nørregaard/Phiri
HM: Eriksson
VM: Pukki
AC: Schwartz

CB Forsvaret og CM kunne godt trænge til en forstærkning, Phiri og nørregaard er sjældent gode fra start i FM, og selvom særligt phiris niveau har været godt irl, så tror jeg stadig ikke han vil være god nok i 1. sæson.
Martin A. er gammel, og tvivler lidt på hans niveau i FM og Dumic er sjældent noget at råbe hurra for, og man plejer rent faktisk at kunne få en god pose penge for ham.

Opstillingsmæssigt er der massere af muligheder.
4-1-2-2-1
4-1-2-1-2 (Eriksson på højre midt, og pukki og schwartz på toppen lidt asymetrisk med pukki der falder lidt ned i venstre side)
4-2-3-1
4-4-1-1

Der er rig mulighed rent taktisk, men en ting er sikkert, holdet egner sig bedst til boldbesiddende fodbold, og er bedst når med bolden ved fødderne.

UPDATE:
Betaen er udkommet og den forbindelse vil jeg lige lave en skadesliste ved start:
Agger: op til 2 måneder
Kahlenberg: 2-4 måneder

Der ud over kan det bekræftes at Durmisi ikke er særligt højt rated fra start. og Greko er dicideret lort.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 13:56 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 28 Okt 2015, 18:13 »

Så kom betaen! Det bliver spændende!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 28 Okt 2015, 18:38 »

Så er jeg også igang med Brøndby! Held og lykke og god spillelyst til alle! Smiley
Logged

FORZA BRØNDBY!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 28 Okt 2015, 19:10 »

Fantastisk Crapss, jeg kommer desværre først i gang i morgen eller måske først i weekenden.
Hold os endelig opdateret på dit save!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Frederikrr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 29 Okt 2015, 13:20 »

Er jeg den eneste, der er skuffet over Durmisis stats?
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 29 Okt 2015, 13:36 »

Kan du sende et screenshot af hans stats?
Logged

Naah.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 29 Okt 2015, 13:39 »

Er jeg den eneste, der er skuffet over Durmisis stats?

Jeg har ikke selv haft chancen for at tjekke dem, men tænkte nok at de ville skuffe, gjorde de også i 15.
Hvad med Phiri skuffer de også som altid?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 29 Okt 2015, 13:42 »

Er jeg den eneste, der er skuffet over Durmisis stats?

Problematikken er om man vil, at stats ikke hæves på baggrund af nogle få gode kampe, men gode præstationer set over en længere periode og derfor er Durmizi ikke ændret væsentligt pt.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 29 Okt 2015, 15:47 »

Nå. Jeg blev utålmodig og købte spillet selv. #SU-Livet

Førsteholdstruppen:
https://gyazo.com/dc0b963df9a5256b8b2b4d4953377bc9

Riza:
https://gyazo.com/5112e874d1b5a9e7263f26ab47c151a3

Agger:
https://gyazo.com/a754129ccfbc3610d24fcde7808eed25

Rønnow:
https://gyazo.com/4d84c8fc94e1b0f51f34f6a09edf4bd9

Austin:
https://gyazo.com/be01e8f4af3184b5f435102ffb52b5db

Hjulsager:
https://gyazo.com/706a6c73303e50386836964aaa302da5

Rashani:
https://gyazo.com/065f34ff3dbc9725c9b604544d4f4ee1

Phiri:
https://gyazo.com/a95e41467d0114006a31c4ce35dded98

Det var sådan lige umiddelbart dem jeg selv havde mest lyst til at se i det nye spil. Hvis der er andre, der gerne vil se noget, så sig endelig til! Smiley
Logged

Naah.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 29 Okt 2015, 15:51 »

Hehe Opstemt

Puha jeg ligger flot ud 1-2 hjemme og 1-3 ude samlet sendt ud med 2-5 mod Ferenvaros. I ligaen starter jeg med 0-2 i Århus katastrofe start
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 29 Okt 2015, 15:52 »

Nå ja. Greko selvfølgelig, som jeg personligt mener er ganske undervurderet.

https://gyazo.com/bd091f7916d8d048692f27730a191dab
Logged

Naah.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 29 Okt 2015, 16:11 »

Nå ja. Greko selvfølgelig, som jeg personligt mener er ganske undervurderet.

https://gyazo.com/bd091f7916d8d048692f27730a191dab

Problemet er jo at han først skal vise sig i suppen over en længere periode før hans stats evt kan stige.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 29 Okt 2015, 16:44 »

Problemet er jo at han først skal vise sig i suppen over en længere periode før hans stats evt kan stige.

Det er jeg enig i. Men før han skiftede til Brøndby havde han altså scoret 7 mål i 14 kampe i 1. division og bevist sig derigennem. Han har ET teknisk stat over 10. Han er basalt set ubrugelig sådan som han er vurderet lige nu.
Logged

Naah.

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 29 Okt 2015, 17:08 »

Det er jeg enig i. Men før han skiftede til Brøndby havde han altså scoret 7 mål i 14 kampe i 1. division og bevist sig derigennem. Han har ET teknisk stat over 10. Han er basalt set ubrugelig sådan som han er vurderet lige nu.

Og derudover har de ifølge Brøndbys hjemmeside skudt 8 cm forkert i hans højde og 11 kg forkert i hans vægt...
Logged

Naah.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 29 Okt 2015, 17:10 »

Ja, det bed jeg også mærke i.
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010