home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 82555 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Manchester United
« : 27 Okt 2015, 15:03 »

Så ruller FM 16 betaen snart ud.
Ganske som det plejer for mig, så bliver det første save med United.

Klubben er i en spændende situation lige nu, hvor det enten kan blive fugl eller fisk.
En ting er sikkert, med nye folk som Martial, Depay, Schneiderlin, Sweinsteiger og Darmian, så bliver det dejligt og komme i gang med United igen.

Andre der starter på drømmenes teater?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 29 Okt 2015, 10:54 »

Så er jeg nået op til første landskamps pause, og det har været en lidt blandet fornøjelse.

I ligaen har jeg vundet hjemme over Everton og Arsenal, mens det på udebane er blevet 1-1 mod både Villa og Crystal Palace. Det kunne godt have været bedre, men det placere mig på en hæderlig 3. plads, to point efter City.

I cl kvalen lagde jeg ud med et nederlag på hjemmebane mod Monaco (1-2). Jeg var ret nervøs for retur kampen, men vandt 4-0, så ingen problemer der.
I CL er jeg kommet i gruppe med Benfica, Shaktar og FC Midtjylland, så det skal nok blive underholdende  Thumbs Up

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig og lave nogen ny indkøb, men da både Martial og Depay blev skadet i starten af sæsonen, har jeg hentet Diego Rolan i Bordeaux for 180 millioner kr.

Staropstillingen har oftes været:
MM: De Gea
RB: Matteo
CB: Rojos
CB: Mcnair (smalling blevet skadet i pre season)
LB: Blind (Shaw blevet skadet i pre season)
CM: Schneiderlin
CM: Schweinsteigger
RM: Matta
AM: Herrea
LM: Young
AT: Rooney.

Af de spillere har Rojos været den store stjerne. På samme måde som der er blevet talt meget om Smalling i den virkelige verden, har Rojos virkelig gjort det godt i forsvaret.
Mit største problem er den centrale midtbane, som jeg ikke rigtig kan få op og køre.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 29 Okt 2015, 15:15 »

Har spillet en håndfuld kampe og det er gået ok, heldig med CL-kvalen.

Generelt spiller holdet ikke specielt godt, og jeg har været heldig et par gange i starten  crazy


Mit største problem er den centrale midtbane, som jeg ikke rigtig kan få op og køre.
Jeg mere mit problem er den generelle mængde af possesion, jeg har et snit i de 4 ligakampe på præcist 50%. Men det er forhåbentligt bare et spørgsmål om tid, efter man har vænnet til taktikdelen.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 29 Okt 2015, 17:01 »

Hvordan ser det ud med de forskellige ungdomsspillere i United. Er der nogle der kan blive til noget i år?
Tænker følgende:
Andreas Pereira
Demetri Mitchell
Timothy Fosu-Mensah
Marcus Rashford
Axel Tuanzebe
Callum Gribbin
Ro-Shaun Williams
Vanja Milinković-Savić
Regan Poole

Og måske et longshot Angel Gomes
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 29 Okt 2015, 17:07 »

Jeg mere mit problem er den generelle mængde af possesion, jeg har et snit i de 4 ligakampe på præcist 50%. Men det er forhåbentligt bare et spørgsmål om tid, efter man har vænnet til taktikdelen.

Min possesion ligger også kun omkring en 50-55 stykker, men det har jeg det egentlig helt fint med. Har intet behov for at have så meget som vi har i virkelighede  Peace
Jeg forsøger at få dem til at spille lidt hurtigere, derfor har jeg også droppet Schweinsteiger på midten til fordel for Herrera. Det har gjort spillet noget mere flydende.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 29 Okt 2015, 17:32 »

Hvordan ser det ud med de forskellige ungdomsspillere i United. Er der nogle der kan blive til noget i år?
Tænker følgende:
Andreas Pereira
Demetri Mitchell
Timothy Fosu-Mensah
Marcus Rashford
Axel Tuanzebe
Callum Gribbin
Ro-Shaun Williams
Vanja Milinković-Savić
Regan Poole

Og måske et longshot Angel Gomes

Sådan lige umildbart har Mcnair, Wilson og Lingard gjort det rigtig godt for mig i indtil videre i sæsonen.

Mensah er udlejet til OB, hvor han gør det glimrende, og Pereia gør det godt for Aberdeen.

I følge Mr. Giggs er: Mensah, Pereia, Rashford, Pearson og Tuanzebe dem der har det største potentiale blandt de unge folk.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 17:40 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 29 Okt 2015, 17:37 »

Sådan lige umildbart har Mcnair, Wilson og Lingard gjort det rigtig godt for mig i indvil videre i sæsonen.

Mensah er udlejet til OB, hvor han gør det glimrende, og Pereia gør det godt for Aberdeen.

I følge Mr. Giggs er: Mensah, Pereia, Rashford, Pearson og Tuanzebe dem der har det største potentiale blandt de unge folk.
Super, har netop købt spillet og skal til at spille. Skal nok lige vende tilbage.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 29 Okt 2015, 19:41 »

Det er da klart Callum Gribbin, der ser mest lovende ud, vil jeg mene.

Generelt ser det rigtig lovende ud med Uniteds ungdomsspillere.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 29 Okt 2015, 20:32 »

Det er da klart Callum Gribbin, der ser mest lovende ud, vil jeg mene.

Generelt ser det rigtig lovende ud med Uniteds ungdomsspillere.

Det jeg skrev, var baseret på potentialet hos u/21 holdet, så der kom han ikke med i vurdering.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 20:55 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 29 Okt 2015, 20:49 »

Jeg har hevet Callum Gribbin og Mensah op i førsteholdstruppen til at starte med, foruden Pereira.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 20:51 af Fresse94 » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 30 Okt 2015, 10:32 »

Det jeg skrev, var baseret på potentialet hos u/21 holdet, så der kom han ikke med i vurdering.

Tænkte jeg nok.  Thumbs Up
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 05 Nov 2015, 18:36 »

Vinder mesterskabet i første sæson hvor top fire så sådan ud:
Man Utd 90 point
Arsenal 81 point
Man City 80 point
Chelsea 77 point.

Martial vinder topscorer prisen
Memphis vinder årets unge spiller
Mata tag årets spiller
Mig selv som årets manager
Smalling, Rooney, Mata og Martial på årets hold.

Dog skuffer jeg fælt i Champions League, røg ud til Brugge
FA Cup taber jeg i 3. runde til Gillingham
Capital alle Cup til Brentford også 3. runde
Europa League taber jeg i kvarfinalen til Alt Madrid.

Starter 2. sæson med et crash og havde ikke gemt siden april måned.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2015, 18:46 af Inter » Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 05 Nov 2015, 19:25 »

Vinder mesterskabet i første sæson hvor top fire så sådan ud:
Man Utd 90 point
Arsenal 81 point
Man City 80 point
Chelsea 77 point.

Martial vinder topscorer prisen
Memphis vinder årets unge spiller
Mata tag årets spiller
Mig selv som årets manager
Smalling, Rooney, Mata og Martial på årets hold.

Dog skuffer jeg fælt i Champions League, røg ud til Brugge
FA Cup taber jeg i 3. runde til Gillingham
Capital alle Cup til Brentford også 3. runde
Europa League taber jeg i kvarfinalen til Alt Madrid.

Starter 2. sæson med et crash og havde ikke gemt siden april måned.


Hvordan har du fået holdet til at præstere? Jeg kan slet ikke få dem ordentligt igang - har også været meget hårdt presset af skader (Martial, Rooney, Mata, Wilson, Barbosa (nyindkøb), Darmian, Jones, Smalling). Ligger dog stadig til som nummer 5 i ligaen.

Hvad bruger du for taktik?
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 05 Nov 2015, 20:53 »

Hvordan har du fået holdet til at præstere? Jeg kan slet ikke få dem ordentligt igang - har også været meget hårdt presset af skader (Martial, Rooney, Mata, Wilson, Barbosa (nyindkøb), Darmian, Jones, Smalling). Ligger dog stadig til som nummer 5 i ligaen.

Hvad bruger du for taktik?


4-2-3-1 med brede vinger
De kom også først i gangen efter en sejr på 4-0 mod i City i City. Derefter gik jeg 15 sejre ud ad de næste 15 kampe.
Men efter mit crash har jeg lavet et nyt save
Logged

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 06 Nov 2015, 13:50 »

Er nået til februar i første sæson.. Det kører ikke just super flydende, men er da på en 2 plads lige efter Chelsea (Pfff realistisk).. Men jeg er godt nok imponeret over Lingard og perreira, de er ikke nogle monstre men de formår alligevel at gøre det godt, og regner da stærkt med at have dem som backups i fremtiden. Andre der også oplever at de gør det godt?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010