home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  EfB -hvor mon det ender?!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: EfB -hvor mon det ender?!  (Læst 2299 gange)
mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
EfB -hvor mon det ender?!
« : 21 Okt 2015, 19:51 »

Jeg er flyttet tilbage til min fødeegn, da jeg blev tilbudt jobbet som træner for Esbjerg forenede boldklubber. Tropper op den første dag på Gammel Vardevej og minderne vælter frem fra den gang jeg selv slog mine folder som juniorspiller. Klubhuset er næsten det samme, men her stopper sammenligningen også. Den store succes i EL har kastet fine rammer af sig for eliteholdene oget vildt flot stadion venter mig.

Et kig over truppen giver mig sommerfugle i maven, kan ikke vente med at komme i gang. Dog må jeg vente til 13/11. Timerne bliver talt. Truppen er en blanding af egen avl, dygtige (dyre) udlændinge og så nogle danske esser. Sådan forventer jeg ligeledes at min trup kommer til at se ud i fremtiden. Ungdomsholdene summer af potentiale og glæder mig til at udvikle, er en træner der ikke er bange for at give de unge chancen, men vil også gerne se resultater.

Jeg har to opstillinger i hovedet. Første er en 4-1-4-1. Det bliver den primære opstilling. Nummer to er den klassiske 4-4-2.

Jeg vælger 4-1-4-1 da jeg vil stå kompakt med hurtige vinger og forhåbentlig en skarp angriber til de hurtige omstillinger.. Ville gerne spille flot og attraktiv fodbold, men mener ikke holdet er til det endnu. Jeg forventer st stille op som følger.

Højbjerg (hvis han kan kaldes tilbage fra leje) eller dubravka

Johnson, paulsen, Jakobsen, Jessen
                   Palsson
Mensah, Nielsen, lekven, fellah
                    Bille

Jeg har store forventninger til min centrale midtbane. Palson og lekven som de håndarbejdene og Casper Nielsen som den unge kreative med lidt frihed til at komme frem og støtte Bille og de to kanter.

Jeg vil i første sæson, som kun giver en nedrykker satse lidt og køre nogle af de unge talenter ind. Her tænker jeg på Marco Lund, Mathias Kristensen, Mikkel Vestergaard og Søren Andreasen. Håber virkelig at vi kan lave en aftale med Fredericia om at få Højbjerg tilbage, da jeg ser en stor stjerne i ham. Har via min stedfar som arbejder som holdleder for ungdomsholdene hørt meget om ham.

Af indkøb tror jeg ikke der kommer nogle. Jeg tænker at sælge Van buren og vil investere pengene i ungdomsarbejdet, som i forvejen har nogle store talenter på vej. Flere af dem er at finde på diverse ungdomslandshold. Alt i alt synes jeg at fremtiden ser lys ud for EfB og for at citere Jonas Dal så er EfB en "sovende kæmpe"

Jeg glæder mig til at vække den sovende kæmpe forhåbentlig med gode råd og kommentarer fra jer derude..!



Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: EfB -hvor mon det ender?!
« Svar #1: 22 Okt 2015, 19:30 »

https://www.facebook.com/esbjergfb/videos/10153776864823530/

Så kom første træningsdag og første interview i hus.. Glæder mig til at komme i gang..!
Logged

mort6802
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: EfB -hvor mon det ender?!
« Svar #2: 26 Okt 2015, 16:43 »

Ser frem til denne blog - jeg starter også selv med EfB (som altid)

Jeg vil som udgangspunkt følge din tanke mht at satse i første sæson pga der kun er en nedrykker! Jeg vil dog ikke skille mig af med Van Buren med derimod formentlig skaffe mig af med rise og evt søder!
Logged

Esbjerg fB - 1924

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: EfB -hvor mon det ender?!
« Svar #3: 28 Okt 2015, 17:38 »

Ser frem til denne blog - jeg starter også selv med EfB (som altid)

Jeg vil som udgangspunkt følge din tanke mht at satse i første sæson pga der kun er en nedrykker! Jeg vil dog ikke skille mig af med Van Buren med derimod formentlig skaffe mig af med rise og evt søder!

Ja.. Det kommer an på stats og hvad man kan få for ham.. Satser dog på hovedsageligt at lave et spil med skandinaviske spillere, da jeg har en ide om, at de spiller bedre sammen når de taler samme sprog..
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: EfB -hvor mon det ender?!
« Svar #4: 28 Okt 2015, 17:43 »

Ja.. Det kommer an på stats og hvad man kan få for ham.. Satser dog på hovedsageligt at lave et spil med skandinaviske spillere, da jeg har en ide om, at de spiller bedre sammen når de taler samme sprog..

Nu taler mange europæiske spillere jo engelsk, og lærer desuden dansk inden for et par år.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010