home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Red Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils  (Læst 3970 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
The Red Devils
« : 28 Sep 2015, 17:28 »



Jeg har valgt at give mig i kast med mit, formentlig sidste FM 15 spil. Spillet er startet op med Manchester United, så må vi se om de kan give mig bare en anelse succes her til sidst.

Jeg har valgt at opstille nogle regler for mig selv, til indkøb og salg af spillere:

Ingen indkøb, medmindre de er på salgslisten, eller det er en spiller min Sportschef finder.
Ved salg af spiller skal der accepteres et bud der er 50 % over spilleren værdi.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils
« Svar #1: 28 Sep 2015, 22:13 »



Optakt


Preseason er skudt igang for Manchester United, det betyder blandet andet en tur til Kina, for at spille et par træningskampe. Nogle forstærkninger til førsteholds truppen, og en ansættelse af en sportschef.

Træningskampe




Indkøb og salg




Overrådnet set er jeg tilfreds med vores forstærkninger af vores nye sportschef Frank Arnesen. Så er det bare op til mig at få det bedste ud af spillerne, hvor de første tre kampe, er mod Chelsea, Liverpool og Arsenal.

Rodríguez er en habil, samt fremtidens mand, på en venstre back, og jeg håber han kan gå ind og kæmpe om pladsen, når Shaw bliver sin skade kvit igen.
Vertonghen er en spiller jeg forventer meget af den næste sæson, han kommer til at være sikker starter i det centrale forsvar. Og så må det blive op til Jones, Rojo, Evans og Smalling at kæmpe om den sidste plads. Dog forventer jeg at sælge Smalling i den nærmeste fremtid.
Sneijder er hentet ind til klubben på den sidste dag i transfer vinduet, for at styrke den offensive del af holdet. Endnu ved jeg ikke om han skal bruges som kant eller på den offensive midt.

Af salg fik jeg lokket Amos afsted for et meget beskeden beløb, men da han kun da 3. målmand, fik jeg en snak med ham, og han mente at det var bedst at han forlod klubben for at jagte noget spilletid.

Taktisk




Dette forventes at være min start 11´er dog vil der blive spillet med en del rotation, da flere spiller så som Januzaj, Shaw, Fellaini og Sneijder også vil komme til at spille sig ind på start 11´eren
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils
« Svar #2: 29 Sep 2015, 13:16 »

Lader du Frank Arnesen lave alle dine handler?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils
« Svar #3: 29 Sep 2015, 16:42 »

Lader du Frank Arnesen lave alle dine handler?

De fleste ja, men hvis en spiller er sat til salg, så må jeg gerne selv se om jeg kan få ham.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Devils
« Svar #4: 29 Sep 2015, 21:33 »



Talenterne under 20 år


Målmand:
Vanja Milinkovic Savic - 17 år
Han er klart den målmand, der ser mest lovende ud. Han er i denne sæson lejet ud til Vojvodina fra Serbien. Med den rette udvikling, skulle han gerne kunne blive en tredje målmand fra næste sæson, og måske overtage pladsen for De Gea om 6-7 år.

Forsvar:
Luke Shaw - 19 år
En spiller der allerede er fast mand i førsteholdstruppen, han skal dog tage kampen op mod ny indkøbet Ricardo Rodríguez. Shaw er dog en spiller, hvis han udvikler sig endnu mere, der kan blive til en fast spiller i start 11´eren.

Timothy Fosu-Mensah - 16 år
Fosu-Mensah er en spiller der måske har en fremtid i klubben, det kraver dog hårdt arbejde for den unge spiller. Han vil dog kunne forvente nogle pokal kampe gennem de næste tre år. Hvis der altså ikke kommer nogen leje aftale på plads de næste par år.

Midtbane
Adnan Januzaj - 19 år
Januzaj er fremtidens mand inde på offensive del af midtbanen. Med sine kun 19 år er han allerede en fast del af førsteholdstruppen, og han vil kunne se frem til en masse kampe, både som indhopper, men også som starter.

Demetri Mitchell - 17 år
Mitchell har med sin hurtighed en fordel ude på sin venstre kant, dog skal der trænes hårdt for at få resten af det tekniske færdigheder med. Dog vil han kunne se frem til nogle pokal kampe de næste par sæsoner.

Marcus Rashford - 16 år
Endnu en spiller til den offensive del af midtbanen, han skal dog udvikle sig meget, før det kan blive til kampe på førsteholdet. Han er dog også en af de unge der vil få chancen i nogle pokalkampe. Og han er måske den spiller der skal overtage Rooneys plads på holdet om 4-5 år.

Angriber
James Wilson - 18 år
Eneste angriber i hele klubben under 20 år, der har en fremtid i klubben som det ser ud lige nu. Han er dog lejet ud til Burnley for at få noget førsteholdstræning i denne sæson. Dog vil han allerede fra næste sæson være at i førsteholdstruppen, og vil også kunne se frem til en del spilletid, hvis han griber chancen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010