home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Gemma - livet som manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Gemma - livet som manager  (Læst 33652 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #45: 11 Sep 2015, 12:51 »

Imponerende resultater for et hold som nærmest forcerer når det gælder egen avl.. og fantastisk blog / følg mig saves, du har en måde at skrive på som er både simpel og utrolig fangende. Smiley
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #46: 11 Sep 2015, 18:37 »

Imponerende resultater for et hold som nærmest forcerer når det gælder egen avl.. og fantastisk blog / følg mig saves, du har en måde at skrive på som er både simpel og utrolig fangende. Smiley
Jeg synes ikke, at jeg forcerer. Jeg giver bare dem chancen, når de fortjener det.

Og tak for rosen. Har set frem til at få fri længe, så jeg kunne spille.

Jeg skulle også helst være ret god til at skrive. Det er i hvert fald min selvopfattelse.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #47: 11 Sep 2015, 21:16 »

Jeg tror, at jeg har fået spilleren. Ikke bare et godt talent, men noget specielt her. Kan jeg få hans determination op, så kan han hands down blive en maskine. Det er desuden den eneste spiller, der er hevet direkte op på førsteholdet direkte fra YI. Spiller to skal bevise sit værd gennem træningerne i en periode først, da der ikke lige var den spiller, der stod ud fra flokken.

Det gjorde tilgengæld Kingsley Godwin. Han fik debut i sin første kamp og lavede en scoring. Han er lige fyldt 16 (det var han, da han kom fra YI), men ham her kommer til at spille fast fra start. Jeg tror på, at der er noget over ham. Han ser amazing ud som enganche. Han skal nå ti kampe inden sæsonens slutning - så må Susu, Amrabat, Zarate, Powell og hvem der ellers er smutte. Fremtiden er her. Nu.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #48: 11 Sep 2015, 21:17 »

Han ser rigtig lovende ud.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #49: 11 Sep 2015, 21:18 »



Han har forresten fået nieren, som jeg aldrig giver ud normalt.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #50: 11 Sep 2015, 22:03 »

Kingsley Godwin er så vanvittig! Hypen er ægte. Go get your T-shirts ready!
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #51: 11 Sep 2015, 22:43 »

Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #52: 11 Sep 2015, 22:51 »

King Kingsley!

King-sley!
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #53: 12 Sep 2015, 01:26 »

Vi går lige gennem ligaen pisse hurtigt. Vi startede stort. Havde ti elendige kampe, hvor fik tæt på ingen point. Kæmpede resten af sæsonen. Så er vi der. Det var lort. Alt var lort. Utilfredshed i truppen hos rutinerede spiller som Bendtner, Zarate og Poyet. Jeg har taget konsekvensen - de tre er skudt afsted og det samme er Amrabat. Jeg kan ikke bruge utilfredse spillere i truppen. Det er bare ikke godt.

Derfor starter jeg også med et ultimatum og syv point i fem kampe. Så ved vi ligesom, hvordan niveauet er.

Årgang 2014
Sam Howes banker så meget på nu. Han er lige oppe over. Han er stadig virkelig ung, men har efterhånden fået 30 kampe i Premier League over årene. Hvis han får et år til som backup, så er han klar til at tage springet.

For første gang begyndte de andre klubber at vise interesse for Reece Burke, da der tikkede et bud ind på 7.000.000€, men jeg beholdte ham. Jeg kan godt lide ham, selvom han havde en helt horribel kamp med 4.30 i rating. Det er tæt på det laveste, jeg har set i FM nogensinde.

I angrebet var sad Jaanai Gordon desværre rigtig længe ude med en skade. Det gjorde, at han aldrig rigtig kom helt igang i den her sæson. Det ærgrer mig, men med salget af Bendtner, så er der kun Sakho og McManaman at kæmpe om pladsen med. Så der skal nok komme spilletid.

Oscar Borg bliver ved med at vise fine takter. Han leverer, når han kommer på banen, men det er desværre ikke så ofte, at jeg får ham spillet. Jeg har svært ved at få ham på banen, da det er for meget, at spille med 2-3 unge på de forreste pladser. Derfor ryger han lidt ned i køen.

Årgang 2015
Altså kig på hans stats. Så tænk på, at det er PL. Det er en fucking joke. Tony Tipper har fået styr på det fysiske, mens det mentale er på vej, men han mangler stadig at få det rent tekniske på plads for at blive rigtig god, men han slog Joey O'Brien af og svømmede i spilletid.

På AMC kæmper jeg med at få Richard Mumuni til at få spilletid. Der er kommet lidt for mange spillere, der kæmper om AMC-pladsen, det gør, at jeg måske lidt ser forbi ham. Det vil jeg gerne prøve at ændre på, så jeg skærer truppen lidt mere ind til benet i år.

Årgang 2016
På den anden back er Kieran Gibbs stadig fast mand, men den tidligere Arsenal-back har haft skader og fået flere karantæner gennem året. Derfor blev Garry Davies flere gange bedt om at spille, til trods for han ikke kunne følge med. Det er tydeligt, at han ikke var klar, men jeg tror, at en god preseason kan gøre ham mere klar.

Jon Conner har ikke tillært sig AMR-rollen og derfor fortsætter han på U21 lidt endnu.

Årgang 2017
Den helt store stjerne i mit YI blev Kingsley Godwin. Han kom ind og beviste sine kvaliteter fra start af. Derfor valgte jeg også, at han skulle have resten af sæsonens kampe på AMC. Det blev i alt til ti kampe, hvor den unge spiller viste sig frem med  en god rating og flere mål til følge. Han kommer til at se rigtig meget spilletid næste sæson.

Jeg er ved afslutningen af sæsonen. Derfor afgør preseason, hvem fra YI2017, hvem der kommer op på førsteholdet som spiller nummer to efter Kingsley Godwin.
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #54: 12 Sep 2015, 13:23 »

Det ser rigtig fint ud med den spilletid dine yngre spillere får, dog kan det blive svært at holde sig konkurrencedygtige, og der hænger vist en fyringsseddel lige over hovedet på dig?

Men da jeg så grundigt på Mumuni kunne jeg ikke helt se, hvad der gør, du så gerne vil have ham som din enganche på  AMC?

Hans vision og passing er jo virkelig ikke gode nok til det, og der skal virkelig meget arbejde til, før de når en bare nogenlunde højde. Taget hans teamwork og work rate in mente sammen med de øvrige stats han har f.eks. hans fine stamina, så  kunne han imo. passe bedre ind som arvtager for Mark Noble.
Jovist, Mumuni skal arbejde på det fysiske, men jeg ser klart større mulighed for at kunne rykke ham fysisk end på vision.

Kingslayer bliver stor.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2015, 13:27 af Heskey » Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #55: 12 Sep 2015, 16:45 »

Det ser rigtig fint ud med den spilletid dine yngre spillere får, dog kan det blive svært at holde sig konkurrencedygtige, og der hænger vist en fyringsseddel lige over hovedet på dig?

Men da jeg så grundigt på Mumuni kunne jeg ikke helt se, hvad der gør, du så gerne vil have ham som din enganche på  AMC?

Hans vision og passing er jo virkelig ikke gode nok til det, og der skal virkelig meget arbejde til, før de når en bare nogenlunde højde. Taget hans teamwork og work rate in mente sammen med de øvrige stats han har f.eks. hans fine stamina, så  kunne han imo. passe bedre ind som arvtager for Mark Noble.
Jovist, Mumuni skal arbejde på det fysiske, men jeg ser klart større mulighed for at kunne rykke ham fysisk end på vision.
Det er ikke svært at holde sig konkurrencedygtig. Det mener jeg ikke. Jeg spiller bare ikke optimalt, fordi jeg ikke kan få taktikken til at udfolde sig perfekt.

Hvis vi kigger på Mumuni, så har jeg lige taget et screenshot med rollen, så folk, der ikke lige kan den i hovedet, får en idé om, hvad vi snakker om.

¨

Jeg ser, hvad du mener med off the ball, vision og passing, men det er helt klart den rolle, som jeg ser ham have en fremtid i. Han er ung, og hvis hans passing kan stige 2-3 stykker i år, så ser det rigtig godt ud. Hvis vi lige skærer det helt ind til benet - jeg vil have ham som enganche pga., at han har en abnormt god teknik. Det er latterligt at have 18 i teknik og 14 i first touch, hvis man også har hans workrate.

Jeg spiller jo med korte pasninger, men på min AMC vil jeg gerne have en, der skubber frem og er mere direkte. Så hvis han får pasningerne under kontrol, så har vi en stjerne. Vision er jeg ikke så nervøs for. Det er lidt en stat, der er svær at se forskel på, om han har 9,12 eller 15 i. Han laver ikke de lange pasninger alligevel, så der er ingen grund til vision, når han bare skal spille direkte fremad. Forstå mig ret - jeg har begrænset hans rolle i tanken, så han ikke skal tage stilling til, hvad der sker bagved ham.

Det betyder, at off the ball og vision - i mit tankesæt - ikke er nær så indflydelsesrig, som havde han været fx en deeplying playmaker.
Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #56: 12 Sep 2015, 16:53 »

Jeg kan udmærket følge dig i, at den teknik med de øvrige mentale stats er en virkelig god blanding til en AMC, hans passing kan nok også hentes, hvis den får en masse fokus, så kan sagtens være du har mere ret her.

Hvad med Kinglsey?

Skal han rykkes længere frem på sigt, eller vil du have dem til at rotere med hinanden?
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #57: 12 Sep 2015, 16:55 »

Kingsley skal bare eje pladsen. Altså han skal være så god, at Mumuni kan nøjes med at være udskifter. Men planen er, at de to skal supplere hinanden på pladsen i år.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #58: 12 Sep 2015, 19:07 »

Nå, jeg har fået overstået transfervinduet. Der blev solgt lidt ud af bredden, så jeg bedre kunne gøre plads til de unge spillere. Derudover skulle det også meget gerne fjerne noget af den utilfredshed, som flere spillere havde ved manglende spilletid.



Det var lidt for godt til at være sandt, at vi kunne lokke Jack Wilshere til klubben. Han var altdominerende i sin sæson hos os, men jeg følte, at da Stoke kom med 31.000.000€, så måtte jeg også takke ja.

Jeg fik solgt nogle af de drenge fra, der havde haft svært ved at indrette sig i truppen, samt havde langt til spilletid.

Jeg prøvede i denne sæson at holde igen med signings, da jeg ikke ville skabe dårlig harmoni. Derfor blev det kun til to signings fra min side.



Hvis I lige skal bruge et hurtigt screenshot af César Sanabria og Marc Albrighton, så har jeg tilføjet dem på deres navn. Jeg valgte at købe Sanabria, da der kun var to reelle angribere tilbage i truppen i form af Sakho og Jaanai Gordon. Det jeg ikke lige havde tænkt på var arbejdstilladelsen, som han ikke fik...

Marc Albrighton behøver nok ikke den store introduktion, men han giver noget dybde på fløjene, hvor jeg synes, at jeg lige manglede en mand ekstra.

Det efterlader mig med denne trup:

Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gemma - livet som manager
« Svar #59: 12 Sep 2015, 20:09 »



Vi er godt med fra start i år.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010