home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Los Colchoneros
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Los Colchoneros  (Læst 7459 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Los Colchoneros
« : 05 Sep 2015, 01:36 »


Los Colchoneros


Atlético Madrid er en klub der på vej frem i fodboldens verden. De har imponeret alle med deres præsentationer, i sær europæisk. De vandt Europa League i 2010 og i 2012, samt Uefa super cup 2010 og 2012. I 2013 blev det dog kun til et trofæ, da de vandt den Spanske Pokal turnering over ærkerivalerne Real Madrid.
2014 var året hvor næsten alting flaskede sig. De imponerede i Champions League ved at komme hele vejen til finalen. De vandt det Spanske mesterskab for første gang siden 1996. De har længe langt i skyggen af, Real madrid og Barcelona, men med Diego Simione og spillernes præstationer er de for alvor ved at rive sig løs og kæmpe med der hvor det er sjovt.
Klubben har hjemme på Vicente Calderón i Madrid, hvor der er plads til 54.851 tilskuere. Atlético skal efter planen flytte til deres nye stadion Estadio de Madrid i 2016, som kan husere 70.000 tilskuere.

MIT VALG
Jeg havde længe gået og tænkt på, hvem mit sidste spil i dette års udgave af FM skulle være med. Jeg havde prøvet så mange forskellige klubber, de fleste save jeg havde varede i max 2-3 sæsoner, så begyndte jeg at kede mig. Efter at sommeres transfervindue lukkede, kiggede jeg mod Spanien (igen) og tænkte, hvorfor ikke tage revanche fra mit tidligere blog med denne klub, som blev spoleret af en skide crash dump i spillet. Dette var grunden til mit valg. 
Jeg har valgt at hente en opdatering som gør at klubbens spillertrup er up to date, da det er sådan jeg bedst kan lide det. Jeg vil forsøge at komme med så mange updates som jeg nu har tid til, men forventer selv at spillets varighed varer mindst 5 sæsoner. Så må vi se om jeg også kan nå at blogge om dem så længe.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2015, 23:36 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #1: 05 Sep 2015, 01:36 »

haps
Logged

H A L A   M A D R I D!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #2: 05 Sep 2015, 02:40 »

Spændende. Jeg er på!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Gungner
Gæst
 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #3: 05 Sep 2015, 02:42 »

Der er ikke ret meget (hvis noget) at kommentere på, ingen indledning eller noget.
Så venter pænt på første update eller indledningen om man vil, før jeg bestemmer mig for om jeg er på Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #4: 05 Sep 2015, 23:36 »

så er første indlæg lige opdateret, til en lidt mere meningsfuld start Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #5: 06 Sep 2015, 01:25 »


Savic, Vietto, Correa, Gordin, Hernández, Griezmann, Fillipe, Martinez, Giménez


Pre-sæsonen er skudt i gang og vi skal på træningslejre i Portugal. De første fire kampe er mod nogle meget ukendte portugisiske hold. Grunden til at jeg har valgt at spille mod nogle meget nemme modstandere er fordi at formen skal være i top samt vores morale. De fire kampe gav en målscorer på 22-1, så jeg kan ikke klantre holdet for ikke at vide hvor målet står. De sidste 5 kampe var i mod nogle ukendte spanske klubber, og alle blev sendt hjem med et nederlag på minimum 4 mål. Efter vores pre-sæson virkede holdet veloplagt, inden holdet skulle spille den første liga kamp mod Real Sociedad.


GK: Jan Oblak, Miguel Ángel Moyá
HB: Juanfran, Jesús Gámez
CB: Diego Gordin, Stefan Savic, José Maria Giménez
VB: Fillipe Luis, Guilherme Siqueira
HM: Yannick Ferreira Carrasco
CM: Gabi, Saul, Thomas Partey
CM: Koke, Óliver, Tiago
VM: Antoine Griezmann
ANG: Jackson Martinez, Fernando Torres, Àngel Correa
ANG: Luciano Vietto, Obama



Dette er holdet og som i kan se er jeg lidt tynd besat på center backs og på mine fløje. Derfor skulle jeg ud og finde nogle spillere der kunne styrke bredden eller måske gå direkte ind og sende en af mine spillere på bænken. Det er svært at gøre alle tilfredse mht. spilletid, men rotere rigtig meget, så jeg kan holde alle i god form og forhåbentligt undgå for mange skader.

Min transferpolitik i dette save, går ud på at hente spillere som er ukendte for mig, dvs. spillere jeg ikke har prøvet kræfter med.

> Carlos Vela - 192 mio.
> Ivan Saponjic - 32 mio.

Carlos Vela er en spiller som fra start af allerede forstærker holdet. Han havde en frikøbsklausul på 280 mio, det var mere end jeg overhovedet ville betale for ham. Sociedad var godt nok stædige til tider og det var en hård kamp, at få forhandlet det så meget ned. Er ganske godt tilfreds med at slippe små 200 mio for en spiller af den kaliber. Han kommer til at kæmpe med Griezmann og Yannick om fløj pladserne.

Ivan Saponjic er en serbisk angriber på blot 17år. Jeg har ingen erfaringer med ham, men da jeg har loadet serbien, så dukkede han op i en rapport. Min scout giver ham 4 stjerner og 1 sort i potentiale, så håber han kan leve op til det. Han tiltræder dog først til næste sæson.

Havde dog ingen held med at finde en sidste spiller til at dække den ene af pladserne i center forsvaret. Det er så det sted jeg skal forstærke næste gang der bliver mulighed for det.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2015, 01:35 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #6: 10 Sep 2015, 02:06 »


Jackson Martinez & Yannick Carrasco


Sådan ser vores spillet kampe ud i ligaen, er endeligt meget tilfreds. Det eneste jeg ikke er tilfreds med er selvfølgelig vores 2 nederlag, men den der gør mest ondt er sgu nederlaget til Valencia. Vi kommer hurtigt bagud 1-0 og efter 33 min. hvor Griezmann får direkte rødt kort, så falder vi helt fra hinanden. Nederlaget til Deportivo, var fordi vi slet ikke var skabe nok.
Så som det ser ud nu ligger vi nummer 2, 4 point færre end Real madrid og 8 point mere en Barcelona på 3 pladsen.

Carlos Vela har fået en rigtig fin start. Han har spillet 8 kampe ligaen, scoret 5 mål og lavet 5 oplæg. Kunne ikke være mere tilfreds.

Luciano og Martinez har også fået en rigtig godt start, hvor de tilsammen har scoret 21 mål i ligaen, dog Luciano med de fleste.

Vi har også fået en rigtig fin start i vores gruppe i Champions league. Det er blevet til 3 sejre ud af 4. Vi endte med at spille uafgjort hjemme mod Lyon. I mens sæsonen skred frem, fik jeg nogle rapporter omkring en gut på 14 år. Obama er navnet, og han er blevet den yngste målscorer i Champions League, da han scorer til 2-0 over Gladbach. Jeg har efter hans præsentation, valgt at lade ham få nogle ubetydelig kampe, hvis man kan sige det på den måde. Kampe der ikke vægter så højt.
« Seneste Redigering: 10 Sep 2015, 16:07 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #7: 10 Sep 2015, 09:56 »

Flot opsætning, det skal du klart have ros for. Det gør det nemmere at læse Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #8: 10 Sep 2015, 12:38 »

Flot opsætning, det skal du klart have ros for. Det gør det nemmere at læse Smiley
Mange tak skal du have. Det jo en slag debut for mig, da mine tidligere blog kig død efter første indlæg Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #9: 15 Sep 2015, 21:36 »

nyt indlæg kommer senere i aften.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #10: 16 Sep 2015, 06:22 »


Griezmann


Første sæson er færdig spillet. Vi satte point rekord i ligaen, ved at opnå hele 104 point. Vi endte med at vinde 34 kampe, 2 tabte og 2 uafgjorte, hvilket må siges at være en flot præsentation. Alle spillere leverede et højt niveau hele sæsonen igennem. Vores bedste spiller i ligaen blev, Koke med et gennemsnit på 7.79, stærkt efterfulgt af Jackson Martinez, med et gennemsnit på 7.70.
Vietto blev topscorer med 33 mål, og Martinez med 27.

Jeg tabte kvartfinalen i pokalen til Real Madrid, så der er ikke så meget at berette om der.

En helt anden snak er Champions League. Vi gik videre fra gruppen med 13 point, hvor efter vi skal møde Arsenal. Vi vinder samlet 3-1. Vi trækker selvfølgelig Real madrid i kvartfinalen og frygtede godt nok et nederlag, men vi vinder første kamp 4-0 på hjemmebane, returkampen kører vi sikkert hjem med en 2-0. FC Bayern var vores modstander i semi-finalen og jeg kan ligeså godt være ærlig, jeg hader at spille mod dem. Har aldrig rigtig fået ramt på dem, men igen så overrasker vi alt og alle med rigtig flot spil over 2 kampe og vi vinder samlet hele 6-2. Barcelona ventede os i finalen og har faktisk haft godt styr på dem i ligaen. Der blev spillet fodbold lige fra første fløjt, men vi skulle helt hen til det 81 minut før der kom en scoring. Griezmann gør det til 1-0. Jeg begyndte at tro sejren var hjemme, da der var spillet 90 minutter, men nej, Neymar scorer til 1-1 i det 91 minut og så skulle vi i forlænget. Aftens helt store helt dukker op igen, nemlig Griezmann og gør det til 2-1 og vi vinder overraskende CHL.



Marc Batra - Baider Keita - Ayoze Perez


3 udlændinge er hvad der max må være i en trup på 25 i Spanien. Lige nu rummer truppen allerede 3 af den slags. Derfor har jeg valgt at gå efter 3 spanske spillere, som jeg mener kan styrke holdet frem mod den nye sæson. Batra vil komme til at spille en rigtig stor rolle hvis han kommer til klubben. Han er tænkt til at skulle være Godin's afløser om nogle år. Keita skal kæmpe om pladsen på højre midtbane med Yannick som vandt Golden boy sidste år. Ayoze skal køres i stilling til når Martinez bliver for gammel.

Næste update, bliver om transfer også kigger vi nærmere på vores talenter, som ankom i marts, samt nogle lovende talenter som blev hentet.
« Seneste Redigering: 16 Sep 2015, 16:15 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #11: 16 Sep 2015, 14:44 »

Kan vi få ss af obama?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #12: 16 Sep 2015, 16:06 »

Kan vi få ss af obama?

Kommer i næste indlæg Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Los Colchoneros
« Svar #13: 17 Sep 2015, 17:35 »


Jorge Resurrección Merodio



RESULTATER
Vi har nu spillet 10 kampe i ligaen og 3 i CHL. Det er blevet til 8 sejre og 2 uafgjorte i ligaen. Vi havde lidt problemer i starten med at få spillet til at fungere optimalt. i Ligaen har vi en målscorer på 27-5. Vi indtager 3. pladsen, 1 point efter Real Madrid og Barcelona.
I CHL er vi kommet i gruppe med Dynamo Kiev, PSV og Man City. Det er blevet til 4-0 i alle 3 kampe, så det er meget tilfredsstillende.
Vi har allerede sikret os 2 titler indtil videre, nemlig ved at vinde Ueafa Super Cup over Liverpool og den spanske over Barcelona.

TRANSFER

IND
Alex Munoz - 30 mio.
Marc Bartra - 195 mio.
Baider Keita - 167 mio
Alvaro Morata - Leje.
UD
Jesús Gámez - 35 mio
Alessio Cerci - 220 mio
Rubén Pérez - 20 mio
Guilherme Siqueira - 172 mio
Josuha Guilavogui - 42 mio

Siqueira blev solgt da Napoli udløste hans frikøbsklausul, så måtte jeg ud og finde en anden. Valget blev den unge Alex Munoz. Jeg er meget tilfreds med hans indsats indtil videre. Han rotere med Filipe Luis. Marc Bartra er hentet til klubben for at styrke forsvaret også for at få lidt mere spansk ind på holdet. Han rotere med Godin, Savic, Gimenez og Emiliano. Jeg regner med at Savic, står for skud næste transfervindue, da jeg har en mand i overskud. Keita er hentet for at give Yannick lidt kamp om pladsen på højre midtbane. Morata er hentet på en lejeaftale, da jeg havde brug for en til at rotere med Martinez.

Spillerne som har forladt klubben, har været i overskud og derfor så jeg ikke nogen grund til at beholde dem som breddespiller. Jeg ville ikke kunne give dem nok kampe, så var det bedst de forlod klubben, så truppens holdmoral forblev intakt.

Alle nye spillere er startet rigtig godt. Munoz (gns. 7.37) Bartra ( 7.21) Keita (7.64) og Morata (7.44). De levere hver gang de kommer på banen, så er tilfreds med deres indsats indtil videre.

TALENTER
I marts måned var det jo tid til at evaluere de nye ungdomsspillere, som kom til klubben. Der er i sær 2 spillere som jeg ser potentiale i. Den første er; Julián Shafa og den anden er Juan Manuel Serrano . De er dog begge faldet lidt i sats pga. skade. Den jeg har den største fidus til er dog Serrano. En anden spiller som imponerede sidste sæson var Obama, med hans blot 14 år, scorede sit første CHL og ligamål. Han blev den yngste målscorer i både ligaen og CHL. En stor præsentation af en kun 14 årige.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010