home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 323 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Træning af ny position
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Træning af ny position  (Læst 4163 gange)
White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Træning af ny position
« : 27 Aug 2015, 10:37 »

Hej derude.

Jeg og tænkte på noget, da jeg var ved at sætte min start 11.
Det irriterer mit rigtig meget, hvis jeg har en spiller som har en nuværende niveau på 4 stjerner,
men kun får 3 stjerner på den position som han nu skal spille.

Så jeg tænkte på om det er muligt at træne en spiller til at være "naturlig" på den position
han skal spille? Måske ikke træne en FV til at være OMC, men måske en OMC til at være naturlig
på MC, hvis han i forvejen er kompetent eller meget god på positionen?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Træning af ny position
« Svar #1: 27 Aug 2015, 10:39 »

Det gør jeg altid Smiley

Hvis jeg ønsker at benytte Depay som OMC, så træner jeg ham til det. Når han er naturlig den position kunne jeg også finde på at træne ham til en specifik spillerolle, såfremt han skal være skyggeangriber.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Træning af ny position
« Svar #2: 27 Aug 2015, 10:41 »

Det gør jeg altid Smiley

Hvis jeg ønsker at benytte Depay som OMC, så træner jeg ham til det. Når han er naturlig den position kunne jeg også finde på at træne ham til en specifik spillerolle, såfremt han skal være skyggeangriber.

Hvor lang tid går der typisk for at han opnår naturlig? Er det alt efter om han i forvejen er kompetent eller meget dygtig? Men det var lige det svar jeg ønskede Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Træning af ny position
« Svar #3: 27 Aug 2015, 10:44 »

Kommer både an på det, men også hvor meget spilletid han får på den nye position Smiley
Logged

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Træning af ny position
« Svar #4: 27 Aug 2015, 10:46 »

Tak for svaret begge to  Cool
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Træning af ny position
« Svar #5: 27 Aug 2015, 11:34 »

Den skjulte egenskab "Versatility" har også en markant betydning. En spiller med 1 i Versatility vil det nok gerne tage minimum en sæson at få ham til at blive nogenlunde bekendt med en ny position. Anderledes en spiller med 20 vil gøre det på meget kort tid, men det er selvfølgelig en kæmpe fordel at træne en spiller, som i forvejen er nogenlunde bekendt med den position, som du ønsker at gøre ham "naturlig" til.
Logged

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Træning af ny position
« Svar #6: 27 Aug 2015, 11:40 »

Den skjulte egenskab "Versatility" har også en markant betydning. En spiller med 1 i Versatility vil det nok gerne tage minimum en sæson at få ham til at blive nogenlunde bekendt med en ny position. Anderledes en spiller med 20 vil gøre det på meget kort tid, men det er selvfølgelig en kæmpe fordel at træne en spiller, som i forvejen er nogenlunde bekendt med den position, som du ønsker at gøre ham "naturlig" til.

Tak. Det vil jeg tænke over i fremtiden så Smiley

Lige et andet spørgsmål også. Er der en måde at nedsætte trænernes arbejdsbyrde, udover at sætte flere
trænere til at træne samme kategori?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Træning af ny position
« Svar #7: 27 Aug 2015, 18:16 »

Tak. Det vil jeg tænke over i fremtiden så Smiley

Lige et andet spørgsmål også. Er der en måde at nedsætte trænernes arbejdsbyrde, udover at sætte flere
trænere til at træne samme kategori?
Jeg testede at fjerne en del spillere fra mit U19 hold for at se om det sænkede arbejdsbyrde. Det synes jeg ikke havde den store effekt.
Så når klubbens størrelse er passende, så plejer jeg at have én træner pr. træningskategori, og så en der hjælper til i samtlige træningskategorier. Indtil da er træningen aldrig helt optimal.
Logged

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Træning af ny position
« Svar #8: 18 Sep 2015, 09:10 »

Er det i grunden muligt at træne en spillers egenskaber, som han ikke "naturligt" vil blive bedre til?
Her mener jeg f.eks. at træne en angribers forsvars skills.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Træning af ny position
« Svar #9: 19 Sep 2015, 19:20 »

Den skjulte egenskab "Versatility" har også en markant betydning. En spiller med 1 i Versatility vil det nok gerne tage minimum en sæson at få ham til at blive nogenlunde bekendt med en ny position. Anderledes en spiller med 20 vil gøre det på meget kort tid, men det er selvfølgelig en kæmpe fordel at træne en spiller, som i forvejen er nogenlunde bekendt med den position, som du ønsker at gøre ham "naturlig" til.
præcis og en spiller, der i forvejen kan spille flere pladser vil som regel have mere i denne usynlige stat, så det går stærkere. Hvis han har meget lav vil jeg tro der går meget længere tid end 1 sæson!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010