home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Ustabilitet i folkevognsklubben
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ustabilitet i folkevognsklubben  (Læst 2269 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Ustabilitet i folkevognsklubben
« : 17 Aug 2015, 15:02 »

Jeg er i gang med et spil med Wolfsburg, men jeg føler aldrig rigtig at min taktik bliver 100% stabil. Det er efter 2 sejre 1 nederlag, i stedet for at man rammer en god stime over en længere periode, som tophold burde.

Hvad værre er, er at Luis Gustavo ikke er til at styre som boldvindende midtbane, han får nærmest konsekvent gult kort i første halvleg i hver eneste kamp, og hiver jeg ham ikke ud i pausen, er der stor sandsynlighed for rødt. Med andre ord mangler jeg umiddelbart balancen på midten af banen.

Er der nogen der kan komme med taktiske fif?
Rollen ved siden af Luis Gustavo har været prøvet som dybdeliggende playmaker og fremskudtplaymaker, uden den store forandring.

* Taktik.jpg (449,14 KB - hentet 61 gange.)
* Holdinstrukser.jpg (395,62 KB - hentet 49 gange.)
Logged

FORZA JUVE!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Ustabilitet i folkevognsklubben
« Svar #1: 17 Aug 2015, 15:36 »

Jeg vil da gerne give mit besyv med men synes din taktik er ret roddet?

Hvad er idéen med din taktik? Hvordan vil du gerne spille?

Jeg synes din taktik er meget offensiv og skæv. Jeg tror det ville hjælpe din taktik meget, at benytte en DMC og derved få skabt noget balance.

Personligt er jeg heller ikke vild med dine spillerroller til dine 3 oppe foran. Løber de ikke meget de samme steder hen? Din taktik er lagt meget op til at forgå i venstreside - er dette med vilje?

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ustabilitet i folkevognsklubben
« Svar #2: 17 Aug 2015, 15:43 »

Planen var egentlig i starten at jeg gerne ville køre over midten, med De Bruyne som omdrejningspunktet. Men efter første sæson, synes jeg ikke at han havde lavet nok mål eller assist, så jeg prøvede at involvere ham mere i offensiven med den rolle.

Planen var jo i bund og grund at han skulle lave guldboldene til enten angriberen eller venstre kanten, og søgte han mod højre til fløjen skulle vedkommende slå indlægget til targetman'en.
Logged

FORZA JUVE!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Ustabilitet i folkevognsklubben
« Svar #3: 17 Aug 2015, 15:58 »

Planen var egentlig i starten at jeg gerne ville køre over midten, med De Bruyne som omdrejningspunktet. Men efter første sæson, synes jeg ikke at han havde lavet nok mål eller assist, så jeg prøvede at involvere ham mere i offensiven med den rolle.

Planen var jo i bund og grund at han skulle lave guldboldene til enten angriberen eller venstre kanten, og søgte han mod højre til fløjen skulle vedkommende slå indlægget til targetman'en.

Jeg tror han har svært ved at slå guldbolde i dybden til en Targetman. Så skal du nok mere bruge en rolle til angriberen der gør han løber i dybden. Måske slå "Spil bolde i dybden" til. Alternativt skal du rykke Bruyne ud på højre eller venstre kanten og sætte ham til at være Playmaker eller rumbryder (Kan ikke lige huske hvad rollen præcist hedder). Her vil han nok have langt mere plads.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ustabilitet i folkevognsklubben
« Svar #4: 17 Aug 2015, 16:07 »

Jeg har prøvet at ændre nogle roller, spille knap så offensivt, og rykke Gustavo ned på defensiv midtbane. Jeg slog Napoli hjemme 3-0 i den første. Skabte færre chancer end jeg plejede, men gav blot 3 chancer væk, som alle var ufarlige. Så slog jeg Werder ude med en overtidscoring til 2-1, dog skabte de en del chancer på mig.

Taktikken ser således ud nu.

* Taktik.jpg (455,1 KB - hentet 35 gange.)
* Holdinstrukser.jpg (397,13 KB - hentet 32 gange.)
Logged

FORZA JUVE!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010