home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sambabold.dk søger ambitiøse skribenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sambabold.dk søger ambitiøse skribenter  (Læst 6051 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sambabold.dk søger ambitiøse skribenter
« : 17 Aug 2015, 13:52 »

Har du konstant bold på hjernen og en journalist gemt i maven? Vil du være med til at præge den danske mediedækning af dansk og international fodbold?

Du har du nu muligheden for at gå ombord på et helt nyt og unikt fodboldsite, hvis hovedprioritet er at levere fodboldjournalistik på højt plan. Der skal pumpes artikler ud lige fra den daglige, internationale nyhedsstrøm til dybdeborende, kritisk og indsigtsfulde blogs og analyser af vores alle sammens vidunderlige fodboldspil.

Er du manden til at holde overblikket over nyhedsstrømmen på den internationale fodboldscene, og har du evnerne til at formidle dette til et hungrende fodboldpumblikum, så er du måske lige svaret på det, vi står og mangler.

Vi søger primært skribenter, der kan påtage sig ansvaret for at skrive de daglige nyheder, men vi søger samtidig personer, der har en særlig insiderviden på et givent område og evne til at formidle dette på en journalistisk facon i form af eksempelvis blogs og taktiske analyser.

Hvad kan vi tilbyde dig? Vi giver dig muligheden for at være en del af et ambitiøst hold af  skribenter, der alle brænder for stoffet og har flair for journalistfaget som dig selv.

Udover at du får afprøvet, optimeret og raffineret dine skrivefærdigheder, vil vi meget gerne også honorere dig for at lægge et stykke dedikeret arbejde i projektet i form af ganske almindelig aflønning. Dette er dog først noget, vi kan påbegynde, når siden har et tilstrækkeligt økonomisk fundament at stå på, og tidshorisonten for det er du som skribent i høj grad med til selv at afgøre.

Vi vil dog sørge for løbende honorarer og/eller sponsorgaver til særligt engagerede medarbejdere. Dette kan være sig månedens medarbejder e.l., som vi aftaler internt i teamet. Du vil med andre ord som skribent også få del i kagen, som forhåbentlig bliver stor med tiden.

Lyder det som noget for dig, så send os endelig en mail på nedenstående adresse og lad os høre lidt om, hvorfor netop du skal have jobbet. I ansøgningen bedes du også vedlægge en artikel, du selv har forfattet, som eksempel på dine færdigheder som skribent.

Vi glæder os meget til at høre fra dig!

E-mail: Daniel_4070@yahoo.dk

Tlf.nr.: 25 77 91 95

Bemærk, at der i mailaddressen ikke er mellemrum. Det er underscore mellem 'Daniel' og '4070'.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2015, 16:57 af Daniel Nordentoft » Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #1: 17 Aug 2015, 14:46 »

Hej Daniel,

Fint jobopslag, måske du skulle linke til jeres side?
Af ren nysgerrighed hvorfor har du så ikke fået sat en mail op på jeres domæne, det virker langt mere professionelt?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #2: 17 Aug 2015, 15:10 »

Hej Daniel,

Fint jobopslag, måske du skulle linke til jeres side?
Af ren nysgerrighed hvorfor har du så ikke fået sat en mail op på jeres domæne, det virker langt mere professionelt?
Hej Dehli,

Siden er først ved at blive lavet.

Vi har lige købt domænenavn, så vi får også lavet en mail gennem det på et tidspunkt.

Lige nu er fokus dog det, at vi får samlet nogle skribenter, som vil gå med ombord på projektet. Vi arbejder allerede med en masse ting i kulissen.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2015, 15:12 af Daniel Nordentoft » Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #3: 17 Aug 2015, 17:07 »

Hej Dehli,

Siden er først ved at blive lavet.

Vi har lige købt domænenavn, så vi får også lavet en mail gennem det på et tidspunkt.

Lige nu er fokus dog det, at vi får samlet nogle skribenter, som vil gå med ombord på projektet. Vi arbejder allerede med en masse ting i kulissen.

Så giver det jo meget god mening  Thumbs Up
God vind med det, alt efter hvor meget tid  i regner med at lægge i det, så husk at få baglandet med. Det er ikke noget værrer end at starte en virksomhed hvor venner, familie, og kæreste/kone ikke bakker op.

Rigtig god vind med projektet, glæder mig til at følge jer Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #4: 17 Aug 2015, 17:21 »

Så giver det jo meget god mening  Thumbs Up
God vind med det, alt efter hvor meget tid  i regner med at lægge i det, så husk at få baglandet med. Det er ikke noget værrer end at starte en virksomhed hvor venner, familie, og kæreste/kone ikke bakker op.

Rigtig god vind med projektet, glæder mig til at følge jer Smiley
Tak for det gode råd.

Det glæder mig, at du vil følge med. Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #5: 17 Aug 2015, 21:57 »

Lyder spændende med noget mere bag om bolden. I stedet for fx. bold.dk eller plbold hvor det klart er nyhederne der første prioritet. Vil helst sikkert følge med på jeres side når den kommer frem i lyset
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #6: 18 Aug 2015, 12:10 »

Lyder spændende med noget mere bag om bolden. I stedet for fx. bold.dk eller plbold hvor det klart er nyhederne der første prioritet. Vil helst sikkert følge med på jeres side når den kommer frem i lyset
Det glæder os.

Vi vil satse massivt på den del, men det er klart, at siden også skal bæres af den daglige nyhedsstrøm, for det er uholdbart at køre siden uden den.

Vores forhåbning er så bare, at folk vil komme ind og læse de daglige nyheder hos os, når de alligevel skal derind for at læse de længere artikler og følge med i andre spændende tiltag, der har til formål at bore dybt og give læseren indblik.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #7: 18 Aug 2015, 14:37 »

Hvad med highlights? Bliver det ligesom tv3 sport, hvor der er 1 minuts reklame, og så 20 sek. klip?

Kan anbefale at få Monday Night Football med indover hvis det er. http://www.footballorgin.net/2015/08/premier-league-2015-2016-skysports.html
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #8: 18 Aug 2015, 15:12 »

Hvad med highlights? Bliver det ligesom tv3 sport, hvor der er 1 minuts reklame, og så 20 sek. klip?

Kan anbefale at få Monday Night Football med indover hvis det er. http://www.footballorgin.net/2015/08/premier-league-2015-2016-skysports.html
Den del er vi ved at undersøge. Jeg ved nemlig ikke i hvor høj grad, der vil ligge videoer på siden i starten.

Oplevelsen for vor læsere skal selvfølgelig være i højsædet, og derfor vil vi gerne undgå alt for lange reklamepauser til videoer mm., da jeg personligt selv også bliver irriteret over Onsides lange reklamepauser, selv når man blot skal se små klip, som du eksemplificerer der.

Tak for tippet. Det vil vi kigge nærmere på.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #9: 18 Aug 2015, 15:55 »

Lyder rigtigt spændende, det i har gang i  Thumbs Up
Går og overvejer om jeg skal "melde" mig  Rullende Øjne
Men hvordan har i tænkt jer at tjene penge, uden reklamer på siden? Ved at folk donerer?  Huh
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #10: 18 Aug 2015, 17:35 »

Lyder rigtigt spændende, det i har gang i  Thumbs Up
Går og overvejer om jeg skal "melde" mig  Rullende Øjne
Men hvordan har i tænkt jer at tjene penge, uden reklamer på siden? Ved at folk donerer?  Huh
Tak, tak. Dejligt at se de positive tilkendegivelser for projektet. Smiley

Vi har skam tænkt os at have reklamer på siden. Det er en forudsætning for, at det kan løbe rundt. Vores mål er så hurtigt som muligt at aflønne skribenterne, og det er kun ladsiggørligt, hvis vores side er prydet af annoncer, reklamebannere mm., da det som udgangspunkt er den eneste indtægtskilde.

Jeg svarede blot på Fresse94s spørgsmål ift. videodelen. Det skal helst ikke derud, hvor læserne bliver irriteret over reklamerne. Det ville være et problem.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2015, 17:36 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #11: 30 Aug 2015, 16:43 »

Jeg tillader mig lige at sætte tråden i fokus igen.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #12: 14 Sep 2015, 16:46 »

Prøver lige at sætte fokus på opslaget igen, igen.

Del den også meget gerne med venner eller bekendte, der måske kunne finde et sådan skribentjob interessant.

Siden kommer i øvrigt til at gå under navnet Sambabold.dk.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2015, 16:53 af Daniel Nordentoft » Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spritnyt fodboldsite søger ambitiøse skribenter
« Svar #13: 14 Sep 2015, 17:04 »

Lidt for meget promovering efter min smag efterhånden.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sambabold.dk søger ambitiøse skribenter
« Svar #14: 14 Sep 2015, 17:07 »

Jeg er enig.
Det virker ret desperat synes jeg.
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010