home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)  (Læst 101480 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« : 17 Aug 2015, 10:10 »

Følg mit save er egentlig et FMD koncept men den side er desværre død, RIP! Men hvad er en følg mit save for en slags tråd? For det er ikke en blog, den er bare endt her fordi FMF ikke har en følg mit save sektion. Følg mit save er som sagt ikke en blog, hvor opsætning, grafik og historiefortælling tit er de bærende elementer. Det er mere en tråd, hvor den enkelte FMF bruger hygger sig. Et lille hjørne for sig selv hvor man selv bestemmer indholdet og emnerne kan være mangt og meget.

Det giver sig selv at omdrejningspunktet er det FM save man pt. har gang i men modsat en blog, så kan man skifte rundt i saves og behøver som sådan ikke gøre sin historie færdig. Det er en løbende tråd hvor man fortæller lidt eller meget om det savegame man har gang i eller hvorfor man ikke har gang i et save. Har man mistet lysten eller er tiden knap? Så man skifter ikke tråd og laver en ny fordi man går i gang med et nyt save. Man har sin tråd FM sæsonen igennem og måske endda igennem flere sæsoner.

Der kan være fokus på en challenge, taktik, talentudvikling eller helt simpelt resultaterne. Hvad der så ellers sker i tråden er ikke til at sige og det er charmen. Det er op til de gæster der besøger tråden og de indspark de kommer med eller hvad brugeren selv lægger op til.

Dette er sjovt nok min tråd og velkommen til.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #1: 17 Aug 2015, 10:17 »

Pardoksalt har jeg pt. ikke rigtig gang i et savegame, tiden er lidt knap og den tid jeg har bliver brugt på crew. Jeg har lysten men kan ikke rigtig finde det rigtige savegame at gå i gang med. Tiden er jo knap og FM sæsonen går på hæld, så de helt store projekter er der ikke tid til. Så lige nu er jeg i gang med at bryde hjernen, hvilket slags save skal jeg blive det sidste i sæsonen ud over FMF udfordrer dig kampene?

Egentlig var jeg gået i gang med 50/50 challengen men den kedede mig. Det tændte mig ikke.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #2: 17 Aug 2015, 10:18 »

Glæder mig til at følge dine challenge og tanker Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #3: 17 Aug 2015, 10:22 »

Glæder mig til at følge dine challenge og tanker Smiley

Tak..

Nu må vi se hvad det blive til. Jeg skal jo også nå på golfbanen mens vejret er til det. Får du spillet?

Jeg har fået et ordentlig hak ned i handicap i år. Fra 26,7 til 20,8.. Så det har været en fin sæson for mig. Nu sidder jeg dog lidt fast, da mit 2. slag simpelthen er for kort. Så skal tit vippe ind i 3. i stedet for at gå på måtten i 2. på par 4 hullerne. Så det bliver næste skridt. Og så den satans putter der er skæv hver anden gang jeg spiller, magter bare ikke at træne den, det er sååååååååååå kedeligt! Det minder om mini golf  Sur

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #4: 17 Aug 2015, 10:32 »

Jeg er steget til i graderne på jobbet, så tiden er mest til golf ved forretningsmøderne. Jeg har dog spillet en smule her hen over sommeren og ligger nede omkring 19, så vi er ikke langt fra hinanden. Jeg skyder forholdvis langt men mangler lidt kontinuitet, så en gang i mellem bliver 1. slaget lidt skævt Wink Så tror du skal være glade for dine korte slag, så længe de er lige !

Du skal vel snart i gang med dit sidste fix? Jeg er netop startet med mit, måske, sidste spil med Chelsea.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #5: 17 Aug 2015, 10:32 »

Jeg var som sagt gået i gang med 50/50 challengen men den kedede mig, da reglerne var for faste og jeg tog Man Utd, så købte Eriksen, Sisto osv. i første transfervindue. Det med at jeg skulle have et bestemt antal danskere døde jeg på. Det tiltalte mig dog, at have fokus på danske spillere, så det er der jeg skal hen med næste save game. Spørgsmålet er bare med hvilken klub??

Det skal ikke være et tophold i Premier League men magter heller ikke et hold fra de lavere rækker. Wolfburg, Ajax, West Ham, Swansea, Southampton eller et midterhold i Spanien tiltaler mig. Så det går jeg og tygger lidt på.

Det skal være et hold hvor jeg ikke bare kan købe de bedste danskere i første sæson men roligt bygge på og satse lidt på talenter. Der skal ikke være regler om hvor mange, bare der ankommer minimum en dansker hver sæson.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #6: 17 Aug 2015, 10:34 »

Jeg er steget til i graderne på jobbet, så tiden er mest til golf ved forretningsmøderne. Jeg har dog spillet en smule her hen over sommeren og ligger nede omkring 19, så vi er ikke langt fra hinanden. Jeg skyder forholdvis langt men mangler lidt kontinuitet, så en gang i mellem bliver 1. slaget lidt skævt Wink Så tror du skal være glade for dine korte slag, så længe de er lige !

Du skal vel snart i gang med dit sidste fix? Jeg er netop startet med mit, måske, sidste spil med Chelsea.

ja det er fast tradition med det sidste fix, så det må være det. Jeg har dog droppet blogs men denne tråd er jo oplagt til et sidste savegame. Så bliver Følg mig ideen også testet på FMF, selvom der har været andre før mig. Jeg gider ikke blogs mere men et sidste fix SKAL jeg have
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #7: 17 Aug 2015, 10:43 »

Så har jeg lavet mig selv en lille challenge. Ideen er at skabe en danskerklub og vinde CHL. Målet er at vinde CHL med så mange danskere på banen som muligt. Så må vi se hvor langt jeg kan nå inden FM16 sæsonen. For dette bliver mit sidste FM fix..

Reglerne er, at der minimum skal hentes en dansker pr. sæson til 1. holdstruppen. Der er ikke regler for andre indkøb. Når/hvis jeg vinder CHL med f.eks 3 danskere på banen i finalen. Så er målet at spille videre og slå det. Måske jeg kan vinde CHL med en start 11er med 11 danskere?

I må meget gerne lege med. Den der vinder CHL med flest danskere på banen i finalen (indskiftninger tæller med) vinder challengen. Jeg sender en pakke morfar-brød til vinderen..

Klubben jeg vil spille med har jeg dog ikke styr på endnu.. Der er ingen regler for klubvalg. Snyd er selvfølgelig ikke tilladt og vi spiller med officiel patch og DB i enten FMC eller alm.

Nogen der er friske på at lege med?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #8: 17 Aug 2015, 12:12 »

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #9: 17 Aug 2015, 14:41 »

Så har jeg lavet mig selv en lille challenge. Ideen er at skabe en danskerklub og vinde CHL. Målet er at vinde CHL med så mange danskere på banen som muligt. Så må vi se hvor langt jeg kan nå inden FM16 sæsonen. For dette bliver mit sidste FM fix..

Reglerne er, at der minimum skal hentes en dansker pr. sæson til 1. holdstruppen. Der er ikke regler for andre indkøb. Når/hvis jeg vinder CHL med f.eks 3 danskere på banen i finalen. Så er målet at spille videre og slå det. Måske jeg kan vinde CHL med en start 11er med 11 danskere?

I må meget gerne lege med. Den der vinder CHL med flest danskere på banen i finalen (indskiftninger tæller med) vinder challengen. Jeg sender en pakke morfar-brød til vinderen..

Klubben jeg vil spille med har jeg dog ikke styr på endnu.. Der er ingen regler for klubvalg. Snyd er selvfølgelig ikke tilladt og vi spiller med officiel patch og DB i enten FMC eller alm.

Nogen der er friske på at lege med?


Jeg har allerede gennemført den Wink Uffe bech, Lasse Schøne, Lucas Andersen, Nicolai Boilesen Wink
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #10: 17 Aug 2015, 15:05 »

Jeg har allerede gennemført den Wink Uffe bech, Lasse Schøne, Lucas Andersen, Nicolai Boilesen Wink

Ja ja ja det kan enhver jo komme og sige. Bevis tak
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #11: 17 Aug 2015, 15:25 »

En lille anekdote fra hverdagen. Jeg havde endelig sparet op til en ny bærbar. I uge 29 skulle vi så en tur i Legoland, ja spørg mig ikke, det var et selvmål at tage derhen i hovedferien og i 1000 graders varme. På vejen mod Billund blinker de modkørende billister og jeg kender tegnet, fartkontrol ligefremme. Jeg er opmærksom hele vejen indtil 100 meter før, hvor min unger så går amok på bagsædet, jeg vender mig kort om og forsætter i samme hastighed. Da jeg vender blikket tilbage, BLITZ! Farmand var ikke tilfreds og mit humør var ikke godt. Vi parkerer bilen og på vej gennem fra parkeringspladsen mod indgangen, der træder jeg så i en stor fed hundelort. Jeg var klar til at slå alle i Legoland ihjel.

En lang historie kort er, at bøden lige er ankommet og bærbar computer må vente. Jeg sidder stadig foran det gamle hakkebræt af en lorte maskine. Det går sååååå langsomt! Det betyder en DB på kun 5 nationer med top to divisionerne og en DB med 30000 spillere. Mere magter maskinen simpelthen ikke.

Valget af klub er faldet på Lord Bendtner FC.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #12: 17 Aug 2015, 17:04 »

Ja ja ja det kan enhver jo komme og sige. Bevis tak

Nu presser du mig, nu skal jeg jo hjem og loade et gammel ajaxsave, kan man når man er skiftet klub finde det frem?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #13: 17 Aug 2015, 18:22 »

Spændende valg med Bendtner og co. Kevin er nu også en rigtig dejlig spiller, også Ingame!
Logged


fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #14: 17 Aug 2015, 21:06 »

Til lidt inspiration, så har jeg har gang i et super fedt save hvor jeg vil vinde champions league og mesterskabet med en klub fra hver af de fem store ligaer. Hagen er dog at spillertruppen udelukkende skal bestå af nationens spillere, krydret med et valgfri antal spillere fra en enkelt anden nation med stort tilhørsforhold :-)

Indtil videre har det taget mig fire sæsoner at gøre det med Lyon udelukkende med franske og algeriske spillere :-) lige nu skal jeg til anden sæson med Dortmund og allerede nu består truppen kun af tyskere og østrigere, men det ser svært ud! 5 sæsoner inde i spillet findes ingen gode angribere af rigtig nationalitet og en 30-årig Reus besætter pladsen pt.

Derudover betyder mit klubvalg til anden del af Challenger, at jeg umuligt kan få fingrene i de største tyske talenter/stjerner fra Schalke i form af Avdijaj, Goretzka, Draxler og Meyer :-( de vil gerne til klubben og er utilfredse, men schalke kræver 800 mio. stykket..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010