home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?  (Læst 29713 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« : 14 Aug 2015, 14:54 »

Sidste år blev Football Manager 2015 annonceret den 7 august, så vi må efterhånden være meget tæt på annonceringen af 2016 versionen.

Men hvad går folk og håber på af nye og spændende tiltag i spillet ?.

Vi ved jo allerede at der kommer dynamisk rivalisering, men det er så også det absolut eneste vi ved, i skrivende stund.

Personligt håber jeg primært på fejl rettelser, af nogle af de problematikker vi har oplevet i FM15, ren feature mæssigt er det efterhånden for mig svært at udpege at lige netop det savner jeg.
Men hvad håber i vores brugere på ?
Logged

Poulakis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #1: 14 Aug 2015, 15:27 »

Jeg savner fleksibilitet med spillerdatebasen i FM Classic - da det er eneste "mode" jeg spiller, Savner updaterede transfers her om sommeren.
Logged

/Coach Poulakis
Spiller i CM06(mener jeg det var)

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #2: 14 Aug 2015, 15:30 »

Sommerupdate tror jeg ikke på at SI kommer til at lave. Det er jo en stor del af grunden til folk køber det nye spil.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #3: 14 Aug 2015, 15:33 »

Jeg savner fleksibilitet med spillerdatebasen i FM Classic - da det er eneste "mode" jeg spiller, Savner updaterede transfers her om sommeren.

Sommer updaten hedder FM2016, ville ingen mening give at udgive en update til det gamle spil også udgive det nye kort efter.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #4: 14 Aug 2015, 15:46 »

Har haft mange spil hvor klubberne, er meget inaktive i deres transfers hvor det kommer til at gå ud over deres præstation i sæsonen efter. Kunne godt tænkte mig noget mere aktiv AI på den front, og at de var lidt mere realistisk, har ikke set meget hvor klubber som Real har været ude og bruge 500 mil + på spillere i en sæson.

en ting jeg kunne ønske mig er, mere fra pressen synes den er lidt overfladisk endnu og at det er mange af de samme spørgsmål, ville gerne se at de svar man giver også har mere indflydelse på Fan reaktion og hvad ens bestyrelse synes.
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #5: 14 Aug 2015, 16:41 »

Jeg ville gerne se større indflydelse på træning og dødbolde - lave løb og standard situationer

Ligeledes lidt som i club manager hvor man kan bygge flere forskellige bygninger og se dem og på den måde nemmere føle en udvikling i sin klub hvis den er lille (:

Og sidst men ikke mindst at man kunne starte med U-hold/reserve hold og på den måde arbejde sig op (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #6: 14 Aug 2015, 17:00 »

Kunne starte med U-hold ville være en lækker tilføjelse, tror det ikke helt på at vi kommer til at det.

Jeg kunne tænke mig at have mere indflydelse på mine dødbolde, og træningen generelt, synes den er blevet meget overfladisk.
Der ud over så jeg gerne klubberne agere klogere på transfermarkedet, der bliver dælme lavet nogle hjerneblødning, det er næsten mere reglen end undtagelsen at klubberne køber lort.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

SirDannevang
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #7: 14 Aug 2015, 17:31 »

Jeg syntes godt man kunne forvente lidt bedre grafik igen, samt prøve at få nogle rigtige lyde ind på stadion i kampene, bla. sang på tribunerne osv...

så synes jeg også det skal være muligt som manager at kunne have større indflydelse på hvilke nationer man kan finde samarbejdsklubber i..
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #8: 14 Aug 2015, 17:33 »

Jeg syntes godt man kunne forvente lidt bedre grafik igen, samt prøve at få nogle rigtige lyde ind på stadion i kampene, bla. sang på tribunerne osv...

så synes jeg også det skal være muligt som manager at kunne have større indflydelse på hvilke nationer man kan finde samarbejdsklubber i..


Efter du har været i klubben et stykke tid kan du helst selv bestemme hvilken samarbejdsklubber du ønsker bestyrelsen skal forsøge at lave et samarbejde med Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Poulakis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #9: 14 Aug 2015, 18:15 »

Sommer updaten hedder FM2016, ville ingen mening give at udgive en update til det gamle spil også udgive det nye kort efter.

Det er jeg ed på, men det er jo muligt i den almindelige version at hente transfor-updates osv, bare ikke til Classic. Så på den baggrund føler jeg da lidt at man bliver snydt når man kun spiller Classic. Hvilket jeg gør fordi jeg har sparsomt med tid, og derfor er den lette version hurtigere lige at gå til og stadig føle man kommer fremad i spillet.
Logged

/Coach Poulakis
Spiller i CM06(mener jeg det var)

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #10: 15 Aug 2015, 12:01 »

Det er jeg ed på, men det er jo muligt i den almindelige version at hente transfor-updates osv, bare ikke til Classic. Så på den baggrund føler jeg da lidt at man bliver snydt når man kun spiller Classic. Hvilket jeg gør fordi jeg har sparsomt med tid, og derfor er den lette version hurtigere lige at gå til og stadig føle man kommer fremad i spillet.

Okay, der findes ingen editor til classic ? det var jeg ikke klar over.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #11: 15 Aug 2015, 13:06 »

Jeg ønsker mig mulighed for at vælge straffesparksskytte n i kampen.
Oplever ens 1. prioritet tit er træt, småskadet eller lignende, hvor man burde have muligheden for at tilvælge en anden skytte.

Samme ville løse for mig problematikken med at en spiller der har scoret 2 mål i en kamp tager straffesparket, fordi han går efter et hattrick, og ikke den dygtigste sparker. Er ligeglad i en kamp jeg fører med 2 mål hvem der sparker, men ved 2-2 i overtiden i en topkamp, vil jeg ikke have min forsvarsspiller, der har været dygtig til at score to mål efter hjørnespark, til at sparke når han har 6 i straffespark og 7 i koldblodighed.

Kan evt. løses med en simpel popup-menu.

En anden ting er langt flere valgmuligheder på standardsituationer, hvor man selv kan tilpasse alle situationerne med løb, screenings og lignende. Kan måske forstå hvorfor det evt. ville blive nedprioriteret, men ville være rart.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #12: 15 Aug 2015, 20:06 »

Jeg ønsker mig mulighed for at vælge straffesparksskytte n i kampen.
Oplever ens 1. prioritet tit er træt, småskadet eller lignende, hvor man burde have muligheden for at tilvælge en anden skytte.

Samme ville løse for mig problematikken med at en spiller der har scoret 2 mål i en kamp tager straffesparket, fordi han går efter et hattrick, og ikke den dygtigste sparker. Er ligeglad i en kamp jeg fører med 2 mål hvem der sparker, men ved 2-2 i overtiden i en topkamp, vil jeg ikke have min forsvarsspiller, der har været dygtig til at score to mål efter hjørnespark, til at sparke når han har 6 i straffespark og 7 i koldblodighed.

Kan evt. løses med en simpel popup-menu.

En anden ting er langt flere valgmuligheder på standardsituationer, hvor man selv kan tilpasse alle situationerne med løb, screenings og lignende. Kan måske forstå hvorfor det evt. ville blive nedprioriteret, men ville være rart.

Faktisk et godt forslag
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #13: 16 Aug 2015, 11:26 »

Jeg ønsker mig mulighed for at vælge straffesparksskytte n i kampen.
Oplever ens 1. prioritet tit er træt, småskadet eller lignende, hvor man burde have muligheden for at tilvælge en anden skytte.

Samme ville løse for mig problematikken med at en spiller der har scoret 2 mål i en kamp tager straffesparket, fordi han går efter et hattrick, og ikke den dygtigste sparker. Er ligeglad i en kamp jeg fører med 2 mål hvem der sparker, men ved 2-2 i overtiden i en topkamp, vil jeg ikke have min forsvarsspiller, der har været dygtig til at score to mål efter hjørnespark, til at sparke når han har 6 i straffespark og 7 i koldblodighed.

Kan evt. løses med en simpel popup-menu.

En anden ting er langt flere valgmuligheder på standardsituationer, hvor man selv kan tilpasse alle situationerne med løb, screenings og lignende. Kan måske forstå hvorfor det evt. ville blive nedprioriteret, men ville være rart.

 Thumbs Up
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 forventninger og håb til nye features ?
« Svar #14: 17 Aug 2015, 16:29 »

Jeg kunne godt tænke mig at testimonials bliver gjort mere realistiske. Jeg har lige spillet en for Gündogan i Dortmund hvor kampen blev spillet mod et fuldstændig ligegyldigt hold fra Chile. Det kunne være rigtig lækkert, hvis spillet samlede nogle af de spillere spilleren havde spillet sammen med i løbet af sin karriere f.eks. favorit personale. På den måde ville der komme meget mere realisme omkring det Smiley
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010