home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Trezeguet's vej til stjernerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Trezeguet's vej til stjernerne  (Læst 29065 gange)
Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #30: 20 Aug 2015, 17:20 »

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #31: 20 Aug 2015, 17:36 »

Så er en fantastisk sæson gået på hæld! Som vist ovenfor, så blev den første rigtige pokal hevet hjem med en sejr over FCK.

Derudover har jeg levereret over evne i Superligaen over hele sæsonen og ender derved på en andenplads! Så nu skal jeg ud og forsvare de danske farver i Europa League (ja, vi har desværre kun en klub i CL...), og det var jo målet med denne sæson, så jeg er yderst tilfreds!

Men alt i alt, en fantastisk sæson for Stenlille IF, der nu skal bygge videre på dette resultat og se om vi kan udfordre FCK om tronen i Danmark.

Der er 4 spillere jeg vil fremhæve for at jeg har spillet så godt. Mine to angribere, Rodrigo Torres (topscorer) og Maxmilliano Czajka. Min venstrefløj, Thomas Olofsson (flest assists og bedste gennemsnit i ligaen) og min nye keeper, Capitäo. De har alle spillet fantastisk og gør de forhåbentlig også i næste sæson.

Jeg vil ud og forstærke mine back pladser og så lidt mere i bredden, så burde det være nok til at kæmpe med FCK tror jeg. Så endnu et spændende transfervindue på vej!


https://i.gyazo.com/e7358af2ac136c79522b2c73e0f5a56c.png Capitäo
https://i.gyazo.com/7092e7f3f7de8b6d4cff7af7c07b988d.png Thomas Olofsson
https://i.gyazo.com/dffd46b6df38c67d8350d9e88a6c1636.png Rodrigo Torres
https://i.gyazo.com/d91617bab0cc8c8820284d1195dd9c7f.png Maximilliano Czajka
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #32: 20 Aug 2015, 19:29 »

Så tror jeg min pre-season for alvor er overstået. Jeg har lavet en del handler, og da jeg ikke lige havde set at der var mange af mine spillere der havde en lav frikøbsklausul for udenlandske klubber havde jeg tjent en del mere end hvad jeg gjorde..

Men nu er sæsonen så småt gået i gang, og jeg er gået videre fra 2. kval runde til Europa League. Nu hedder modstanderen så Graashoppers, så det er nok en mundfuld for stor for mig. Men kunne have trukket Liverpool, så jeg er tilfreds med at chancen stadig er der.

For første gang er jeg så seedet i top 10, med odds 101 for at vinde titlen. Det høje odds håber jeg bookmakerne fortryder om 10 måneders tid (eller hvor længe sæsonen nu varer).

Men her er et overblik over mine transfers.




Min trup er dog lidt tynd, og er en smule sårbar over for skader. Dog var jeg heldig i sidste sæson, så det satser jeg på igen..

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #33: 20 Aug 2015, 20:52 »

Første sæson med europæisk fodbold med Stenlille IF slutter tidligst til vinter.

Det blev en kendsgerning efter jeg samlet slog Grasshoppers 2-1, efter 0-0 på hjemmebane og 2-1 sejr ud.
Derefter blev jeg trukket med Videoton, hvor den endte 2-2 hjemme i Brøndby (jep, jeg låner stadion!) og en sikker sejr 3-0 ude.

Så skulle det til gruppespillets lodtrækning, hvor jeg ikke fik nogen af dem jeg ville have.. Så tror at EL bliver nedprioriteret og vi er med for hyggens skyld fra nu af.

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #34: 21 Aug 2015, 09:31 »

Så er vinterpausen over os, og lige nu gælder det om, at mine spillere ikke skifter klub, selvom de alle gerne vil, at jeg får signet nogle fri transfers til slutningen af sæsonen, og at jeg ellers bare fortsætter med spillet.



Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #35: 21 Aug 2015, 11:23 »

Gummiben?

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #36: 21 Aug 2015, 11:39 »

Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #37: 21 Aug 2015, 11:47 »

Imponeret superligaen stortset indeholder de samme hold som altid.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #38: 21 Aug 2015, 11:55 »

Så er endnu en sæson overstået, og denne endte så med et mesterskab på Vestsjælland.

Og jeg er yderst tilfreds med sæsonen.

For første gang fik vi muligheden for at vise os frem i det store Europa, og den figur vi gjorde her, er jeg meget tilfreds med. Lidt ærgerlig over, at Dinamo var bedre end regnet med, for det var alligevel tæt på at eventyret var fortsat.



I ligaen var jeg godt kørende, lige indtil den sidste tredjedel, hvor mit hold begyndte at få gummiben. Men mesterskabet blev vundet med 2 runder igen, så assistenten fik kampene mod AaB og BIF, hvor han tabte begge med 2-1..



I pokalen var det også assistenten hele vejen igennem, hvilket gav en semifinale plads, hvor et stort nederlag i første kamp dog ikke blev reddet.



Og til sidst er der den måde min spillere præsterede. Her kommer der nok en del udskiftninger (igen), da der er en del som tager fat i mig og siger de vil videre.. Men det kræver dog stadig der kommer en pose penge på bordet før det sker. Jeg har dog allerede 2 spillere på vej ind, en til CM og en til CB. Og der skal nok komme flere.

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #39: 21 Aug 2015, 11:57 »

Imponeret superligaen stortset indeholder de samme hold som altid.

Jeg er enig, men er også overrasket over de penge som de andre klubber smider i lønninger..

Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #40: 21 Aug 2015, 12:00 »

Men også bare mit budget er jo vand ift. de spillere jeg skal hente hvis mit hold skal forstærkes.

Eksempelvis kan jeg max. give 65k/uge i løn til nøglespillere. De spillere med kontraktudløb om lidt der er bedre har en løn der ligger på 100k+.

Samtidig kommer talentspejderne tilbage med rapporter om spillere der er vurderet til at være mere værd end min klub. Det bliver et langt og hårdt træk før jeg kommer op og blander mig i Europa frygter jeg lidt Skuffet
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #41: 21 Aug 2015, 16:26 »

Så er kvalifikationen til europæisk gruppespil overstået, og gode nyheder til Stenlille.

Efter at have slået 2 skandinaviske hold i HJK og AIK ud af hhv. 2 og 3. kval runde, stod den skotske gigant, Celtic, i vejen for at Stenlille skulle i CL gruppespillet. Efter 1-1 ude afgjorde vi det selv hjemme med en 3-1 sejr, og er nu derfor i CL gruppespillet.



Og så er der handlerne i dette vindue.


Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #42: 21 Aug 2015, 20:49 »

Skønt, enkelt, lækre signings!

Jeg er med på sidelinjen her! Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #43: 22 Aug 2015, 08:48 »

Så prøver jeg i denne sæson en ny taktik. Tidligere har jeg brugt en 4-3-1-2 med en skæv højre fløj og en 4-1-4-1 for defensiv stabilitet.

Nu er jeg så ovre og eksperimentere lidt med et højt pres og derefter direkte spil, noget jeg ikke har store erfaringer med. Men det skal jeg så finde ud af nu om det fungerer.

Taktikken er en 2-3-2-3, og den ser sådan her ud:



Tankerne bag ved er således:

Det centrale forsvar er kun for at forsvare, og forhåbentlig vinde de mange dueller der kommer.

Derudover vil jeg have mine backs skubbet længere frem på banen, hvilket er grunden til at det er wingbacks. Dog er det med support, da jeg ikke vil have de skal blive for offensive og derved glemme deres defensive pligter. I en support vil de skubbe frem, men ikke for langt frem så der åbner sig en motorvej bag dem.

Regista bruger jeg i denne taktik, da jeg gerne vil have en eller anden til at styre spillet på midtbanen når jeg har lidt spil. Dog kræver det stadig lidt pres, og som den selv beskriver, så er det den 'aggressive udgave af en dybd. playmaker', hvilket er det jeg vil have i denne taktik.

Foran ham ligger en boldvindende midtbanespiller i support, hvor tanken er, at han skal ligge i det hul mellem angrebet og midtbanen og derved sikre sig at det er lange bolde der bliver spillet op, eller bryde den og sætte en kontra i gang, hvis de spiller den ud.

Ved siden af ham har jeg en felt-til-felt midtbane, hvilket skyldes at jeg har brug for en der tager løbene frem og tilbage, og gerne kommer lidt sent ind i feltet når vi kommer fremad.

Oppe på toppen har jeg så 3 spillere. 2 defensive angribere og en skarpretter. Tanken er her, at de to defensive angribere simpelthen lukker ned for begge forsvarsspillere og får dem til at sparke langt, mens skarpretteren ligger i midten og er klar til at udnytte deres forsvarskoks, så vi kan sende ham igennem midten og få en målchance.

Nu må vi se om det så virker.
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trezeguet's vej til stjernerne
« Svar #44: 22 Aug 2015, 09:51 »

Så kan jeg allerede konkludere noget, efter 5 kampe, hvilket er at mine 2 forsvarsspillere ikke er gode nok endnu til at spille en så vigtig rolle. Så jeg prøver at rette taktikken lidt til nu.

Det gør jeg ved at ændre den ene defensive angriber til forsvar, så han er spilleren der kommer til at lukke hulet mellem midtbanen og angrebet. Det betyder at jeg kan ændre den boldvindende midtbanespiller til defensiv også, så han kommer til at fokusere midt på banen, og så kan jeg ændre registaen til en ankermand, så der kommer en ekstra mand derned og støtter.

Forhåbentlig hjælper det på mine problemer jeg har haft defensivt, mens det har fungeret offensivt.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010