home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællespil Dudley
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fællespil Dudley  (Læst 14856 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Fællespil Dudley
« : 30 Jul 2015, 18:09 »

Efter inspiration fra Robinho4ever, Herliver & LukasPodolski og deres fællesspil med Novara, er vi nogen rundt andre brugere herinde fra der også har valgt og gå sammen om samme idé. Der er dog nogen forskelle, vi har valgt og starte i England. Derudover har vi valgt og hente en database der gør det muligt, at starte med hold fra den 10 bedste række i England.

Jeg har fået lov af de andre at starte og dermed også vælge hold, efter at have kigget de forskellige ligaer igennem, har jeg valgt Dudley. Vores manager kommer til at hedde Duncan Edwards, en 20 årig englænder, der kommer fra Dudley. Duncan har A licens og er tidligere serie 6 spiller, håber folk herinde vil følge med i vores lille rejse mod den bedste engelske fodboldrække!

Spillere/brugere (Står i rækkefølge efter hvem der overtager efter hvem):
Arsrea
Nodiem
Bimmand
Toox00

Regler for spillet (Kan og vil højst sandsynligt blive ændre undervejes):
Man har 1 uge til at gennemføre sin sæson.
Man gemmer D. 29/5 og sender så spillet til den næste i rækken.
Mindst 3 opdates på hvordan det går i løbet af ens sæson( En efter transfer vinduet, en omkring midten & en sæsonafslutning)

Trofæskab:

Sæsoner & resultater:
14/15:
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #1: 30 Jul 2015, 18:18 »

Som tidligere nævn havde jeg fået lov og starte vores fælles spil, samtidig også vælge hold. Jeg har hentet 13 nye spillere, faktisk en helt nye start 11. To spillere har forladt klubben, som vores ass. træner ikke vurdere til mere end en halv sølv stjerne.

Jeg har taget min egen 4-4-2 med fra et tidligere Aab spil, lavede lidt om på den, så den nu passer til det Dudley hold jeg er ved at skabe. Taktikken ser således ud:
Nogen vil nok ligge mærke til at jeg har givet 12 af spillerne kælenavn, i forhold til hvad plads de spiller. Det er fordi vi ikke har noget andet hold eller u19 hold, derfor har jeg taget de spillere derfra op i førsteholds truppen. Hvilket har gjort det svært og holde styr på alle de forskellige spillere, så for min egen skyld har jeg bare givet dem kælenavn efter position.

Jeg er allerede nået til december, så senere i aften kommer den første update med resultater. Der skal dog ikke være nogen tvivl om at mit mål er udelukkende at vinde rækken og rykke op, de to pokalturneringer (FA Vase cup, en turning for de mindre engelske hold) & FA Cuppen (Vi starter i en masse kvalrunder) er mindre vigtige. Dog hvis vi er heldige med lodtrækninger i FA cuppen, kan der være lidt penge at hente der.

Jeg håber som sagt, en masse vil følge med i Dudleys vej mod den bedste engelske række, stay tunned!
Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #2: 30 Jul 2015, 18:49 »

Lækkert drenge! Jeg skal helt sikkert følge jeres fælles rejse mod Premiere League Smiley

Jeg køber gerne et sæsonkort til stadion !
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #3: 30 Jul 2015, 19:38 »

En lille november update kommer her, selvom det faktisk er en pokal update.
Datoen siger 2. November, hvilket er dagen hvor der trækkes lod til første runde af FA Cuppen!
Efter en masse kampe og for pokker også, en masse besvær, er Dudley klar til det.
Man må sige vi har kæmpet og slidt, for at komme hertil. Vi har haft både held & uheld indtil videre, i forhold til sene scoringer.

Vores vej til første runde af FA Cuppen:


Det har virkelig også kunne mærkes på vores økonomi, at vi er nået så langt. Vi har tjent hele 300 k på FA cuppen, hvilket er næsten halvdelen af hele sæsonens indtægt indtil videre. Som jeg havde nævnt, kan det betale sig at satse lidt på pokalen også.


Jeg var ret spænt på hvem vi skulle trække i første runde, Wigan var uden tvivl drømmemodstanderen(Holdene fra de to bedste engelske rækker er ikke indtrådt i turningen endnu). "Desværre" trak vi White Hawk/ Hastins Utd, hvor Whitehawk er det bedste hold på papiret. De spiller nemlig i Vanarama South, så der er måske stadig mulighed for at tjene lidt flere penge, enden vi ryger ud.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #4: 30 Jul 2015, 19:39 »

Lækkert drenge! Jeg skal helt sikkert følge jeres fælles rejse mod Premiere League Smiley

Jeg køber gerne et sæsonkort til stadion !
Så skal du være hurtig, der er nemlig intet mindre end hele 250 pladser på stadion  Tunge
Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #5: 30 Jul 2015, 21:15 »

Hvad sker der for navnene? men ser lækkert ud Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #6: 30 Jul 2015, 22:55 »

Hvad sker der for navnene? men ser lækkert ud Smiley
Har bare givet min fortrukne start ellever kælenavn efter hvilken postion de er tiltænkt, ellers kan jeg ikke finde rundt i de 30-35 spillere førsteholds truppen er på.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #7: 30 Jul 2015, 23:10 »

Så er min sæson tæt på at være færdig, der mangler 6 kampe i ligaen. I FA Cuppen hvor vi skulle møde Whitehawk, blev det desværre til det ventede exit. På trods af flere ligaer mellem os og dem, spillede vi rigtig fint med til tider. Vi bød dem virkelig op til dans, desværre gik det galt med 15-20 minutter tilbage af kampen. Men jeg er virkelig glad for vi nåede helt til første runde af en turning, vi forhåbentlig kommer til at nå langt i om nogen sæsoner.

Som det kan ses på billedet efter kampen, var vi egentlig ret godt med. Selvfølgelig er de lidt bedre end os på statistikerne efterfølgende, men at score 4 mål mod et så godt hold er rigtig godt!

Nu til det som det hele handler om, nemlig ligaen og hvordan det går der. Som jeg havde sagt fra start, var oprykningen det eneste der tæller. Vinder vi ikke rækken, ville det være en skuffende sæson. Her efter 34 runder, ser det også ret godt ud.

Mens offensiven bare kører derud, halter forsvaret dog en smule efter. Men det er svært og få det hele, når spillerne ikke er bedre. I næste hjemmekamp har vi Pegasus, så vinder vi den, burde de være væk. I anden sidste kamp, møder vi Bewdley på hjemmebane. Så hvis det hele ikke er afgjort inden da, kan vi selv afgøre på egen bane.

Vi fik desværre, men heller ikke helt underligt, noget at prale med i vores nye ungdoms spillere. Den bedste fik halvandet stjerne i PA, men det er nok heller ikke de unge vi skal satse på før vi kommer højere op i rækkerne.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #8: 31 Jul 2015, 13:07 »

Så fik jeg spillet vores første sæson færdig, jeg synes selv det gik rigtig godt. Omvendt var et nok også hvad jeg havde forventet, så nu bliver det spændende hvad der sker i næste sæson.

Vi vandt rækken med fem point ned til nummer to, som vi også slog i anden sidste runde og dermed sikrede oprykningen. Vi har scoret hele 103 mål, hvilket viser hvor stærke vi har været rent offensivt. Til gengæld har vi godt nok også lukket mange mål ind, alt for mange. Men her i de små rækker, scorer modstanderne godt nok også mange underlige mål.

Vores 3 forreste har virkelig haft en fremragende sæson, det samme kan siges om vores to backs. Vi har til gengæld også spillet rigtig mange kampe, hvilket kan ses på nogen af vores spillere som vores højreback og målmand der har spillet hele 53 kampe.



En del af spillerne har kontraktudløb, men jeg har valgt ikke at forlænge med nogen. Da jeg synes det er op til den næste i rækken, om han kan bruge nogen af dem til noget. Når man spiller LLM, kommer der mange udskiftninger i holdet, stortset hvergang man rykker op. Så nu bliver det spændende og se hvad Nodiem kan gøre med Dudley, håber i hvert fald folk læser med!
Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #9: 31 Jul 2015, 13:17 »

Dejligt, og flot sæson af dig Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #10: 31 Jul 2015, 14:24 »

Tak tak!
Logged


Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #11: 31 Jul 2015, 16:31 »

Lækkert at se at vi er kommet godt fra start!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #12: 31 Jul 2015, 17:54 »

Dejlig start Arsrea !! MEEEN nu ligger der meget pres på ! elsker det !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællespil Dudley
« Svar #13: 31 Jul 2015, 18:42 »

Glæder mig til at høre hvordan det går for dig Smiley
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Fællespil - Dudley
« Svar #14: 01 Aug 2015, 16:39 »



Presæson 2015-2016



Præsæsonen er overstået, venskabskampene er spillet og holdet for den kommende sæson er så småt på plads, dog med forventningen om at hente 3-4 spillere ind til vinter til at styrke bredden i truppen.


Arsrea overlod mig et hold med mange spillere hvis kontrakt var ved at løbe ud, jeg har derfor brugt tiden for at forlænge med største delen af spillerne som var faste på 1. holdet, da de kender klubben og fansene kender spillerne - der er derfor kun blevet hentet en enkelt forstærkning ind, Nemlig
Gareth Davieshan er hentet på fri transfer fra Handsworth Parramore.

Blot 2 spillere fra 1. holdet har forladt os,

Jeg føler dog truppen på trods af at være meget smal nok skal kunne nu klubbens mål om at vinde ligaen.
takket være den gode sæson sidste år har vi nu en buffer i pengekassen der gør at vi kan holde på vigtige spillere og sågar også betale os til endnu bedre - hvilket jeg dog har set bort fra med det håb at kunne udvide stadionet i klubben i løbet af 2-3 sæsoner og derfor holder udgifterne i bund, mens forventningerne er tårnhøje !


Hvor spiller handlerne har været på et minimum er der blevet tilføjet tre styks personale til klubben for at bygge et stærkere fundament i klubben.

Simon Lehkyj, 32 år og lokal er blevet tilknyttet til klubbens målmandstræning som fra sæsonen bliver en afdeling for sig, i stedet for kun at træne med resten af holdet.,
Gerard Jones, 26 år ligeledes lokal komme til at styre den daglige træning fremover, med fokus på taktik og mentaltræning
til slut er også Anthony Joseph ansat som klubbens første talentspejder, så klubben kan hente spillere ind, som er uden for min og klubbens relativt smalle kendskab.

Taktisk sker der ændringer fra sidste sæson hvor offensiven, fungerede rigtig godt, men det defensive haltede en smule - derfor vil vi fra sæsonens start implementere 2 - 5 - 3, med fokus på hurtige omstillinger, og en solid defensiv.


Med 11 mand i 1. holdstruppen vil der blive plads til klubbens unge og lokale drenge på bænken, dette håber vi vil udvikle klubben til at blive et lokalt tilløbsstykke !

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010