Braae
Lilleputspiller
|
|
Hey. Har lige fået spillet og vil gerne i gang. Men efter det er installeret og jeg trykker på det. skriver den: steam-serverne har for travlt til at håndtere din anmodning for football manager 2015. fejlkode (53).
nogle der ved hvad fanden det er for noget..kan da ikke passer men ikke kan spillet det når jeg vil.
Ses..K.Braae
|
|
|
|
Barca og fck... det bliver ikke bedre
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hey gutter har ikke spillet football manager i lang tid pga fm2015 er helt fucket op efter alle de opdateringer de kom med.
Og nu kan jeg ikke indlæse både fm15 og fm 14.
Har slettet spillet og slettet en mappe der hedder appcoache det burde løse problemet men gjorde ikke.
Fejlen er: - "spillet kan ikke starte (mangler eksekverbar
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Hey gutter har ikke spillet football manager i lang tid pga fm2015 er helt fucket op efter alle de opdateringer de kom med.
Og nu kan jeg ikke indlæse både fm15 og fm 14.
Har slettet spillet og slettet en mappe der hedder appcoache det burde løse problemet men gjorde ikke.
Fejlen er: - "spillet kan ikke starte (mangler eksekverbar
Køre du Win 10?
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Ja
jeg oplevede det samme som du skriver. Jeg slettede også og alt det andet, men den eneste måde jeg fik mit til at virke var ved at gå tilbage til win 8
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
jeg oplevede det samme som du skriver. Jeg slettede også og alt det andet, men den eneste måde jeg fik mit til at virke var ved at gå tilbage til win 8 Nåh shit okay Kan du kort korklare hvordan man går tilbage til 8eren
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Hvad er fejlbeskeden? Mit FM15 kører fint på Win10.
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hvad er fejlbeskeden? Mit FM15 kører fint på Win10.
Okay underligt.... Fejlen er: - "spillet kan ikke starte (mangler eksekverbar
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
eksekverbar hvad?
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
manutdman
|
|
eksekverbar hvad?
Ved ikke hvad der betyder Og kan ikke finde nogen løsninger på der udover skifte tilbage til Windows 8
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Hvor starter du spillet? Inde fra Steam eller fra genvej på desktop?
EDIT: Prøv at gå ind i dit Steam-bibliotek og højreklik på FM15 og vælg "Opret skrivebordsgenvej" og se om den nye genvej ikke virker.
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hvor starter du spillet? Inde fra Steam eller fra genvej på desktop?
EDIT: Prøv at gå ind i dit Steam-bibliotek og højreklik på FM15 og vælg "Opret skrivebordsgenvej" og se om den nye genvej ikke virker.
Jeg spiller inde i steam jeg prøver lige det du siger
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Hvis det ikke virker, så prøv at højreklikke på FM15 og vælg Egenskaber. Vælg fanen Lokale Filer og så Bekræft Spil-Cachens Integritet...
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
|
|
|
|
manutdman
|
|
Mange tak jeg igang med downloade spillet så prøver jeg lige tak
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
Nåh shit okay Kan du kort korklare hvordan man går tilbage til 8eren Det kan du finde i en guide på nettet, det er rimelig simpelt Hvis det ikke virker, så prøv at højreklikke på FM15 og vælg Egenskaber. Vælg fanen Lokale Filer og så Bekræft Spil-Cachens Integritet...
Jeg prøvede også alt det du har foreslået dog uden held. Jeg ved ikke om det bare var mig der var uheldig, men var nødt til at downgrade igen for at kunne spille FM. Dog kunne jeg heller ikke lide alle de ekstra apps i win 10
|
|
|
|
|
|
|
|