home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Lupa Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lupa Roma  (Læst 5776 gange)
Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Lupa Roma
« : 16 Jul 2015, 23:07 »

Andre end mig der er gået igang med/har et save med denne spændende klub?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Lupa Roma
« Svar #1: 17 Jul 2015, 00:38 »

Jeps - tror sågar jeg var var en af de første på siden der spillede dem Wink
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39043.0
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #2: 17 Jul 2015, 13:16 »

Jeg overvejer at starte med klubben!

Hvordan går det dig, Toox00? Smiley
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #3: 17 Jul 2015, 14:34 »

Har kun været manager for dem i en uge i spillet, så kan ikke rigtigt sige noget endnu. Det var derfor jeg skrev herinde, for lige at vide om der var nogle scoops der skulle laves. Men fik da 1-1 mod Atalanta (Serie A klub), de stillede sikkert med reserve men stadig! Opstemt

Hvis du også går igang nu, kunne vi evt. følges i spillet?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Lupa Roma
« Svar #4: 17 Jul 2015, 15:35 »

Simone Magnaghi fra Reggiana - hentet for 800.000 til start 16/17 - lavede 66 mål i 113 kampe i Serie B.
Mattia Rossetti fra Catania - låjnt de første 2 sæsoner, derefter købt for 1.2 mio. 66 mål, 56 oplæg og 25 MoM i 178 kampe i Serie B og 1 sæson i C/C.
Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #5: 17 Jul 2015, 21:10 »

Man kunne måske evt. starte et fællesspil med Lupa Roma? Fik lidt inspiration efter at havde fulgt med i Novara fællesspillet Smiley
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #6: 28 Jul 2015, 16:32 »

Er i Pre-Season i 3 sæson, det blev til en oprykning fra Serie C sidste sæson, med en uventet 5-1 sejr i Play off finalen mod Frosinone. Vi endte 3´er, hvilket er fantastisk gået når man tænker på medierne havet forudsagt også til at ende 12! Spændende sæsoner venter forude! Håber der er andre der er i gang med et save med denne fantastiske klub!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #7: 28 Jul 2015, 16:37 »

Er i Pre-Season i 3 sæson, det blev til en oprykning fra Serie C sidste sæson, med en uventet 5-1 sejr i Play off finalen mod Frosinone. Vi endte 3´er, hvilket er fantastisk gået når man tænker på medierne havet forudsagt også til at ende 12! Spændende sæsoner venter forude! Håber der er andre der er i gang med et save med denne fantastiske klub!
Lyder rigtig spændende Thumbs Up håber du kan tage skridtet op i Serie B Thumbs Up Skriv endelig igen om dine resultater
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #8: 28 Jul 2015, 17:41 »

Skal jeg gøre Wink
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #9: 04 Aug 2015, 23:09 »

Sæson 16-17 i serie B er ved at nå sin ende, det er blevet til en 1. plads i ligaen! Opstemt Medierne prognoserede os til at ende som nr. 16, men de sidste 15 kampe fik vi vendt en 8. plads til en 1 første plads, i de kampe blev det til 13 sejre og kun 2 uadgjorte! Fantastisk stime, nogen af kampene var bl.a. mod alle favoriterne til at vinde ligaen, så som Bolgna, Chievo, Hellas Verona, Torino, Novara og Trapani!

Jeg havde slet ikke regnet med det kun ville tage mig 3 sæsoner, at få Lupa Roma i Serie A. Men jeg må indrømme det bliver en lang og hård kamp for at forblive i Serie A, da jeg mit hold ligner et midterhold til Serie B pt.

Så nu skal der bare hentes massere af stærke spillere i transfervinduet! Da ungdomsakademiet ligner stadig noget for et Serie C hold dsv. Regner med at bygge ungdomsfacilitetern e op, så jeg kan satse på selv avlede spillere, når jeg først har sikret mig en solid position i midten af Serie A.
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #10: 05 Aug 2015, 05:36 »

Efter et kæmpe økonomisk boost, da klubben er blevet overtaget, har jeg været på transfermarkedet.. Og det er gået vildt for sig! Massere af dejlige spillere er hentet ind, og holdet ser sådan her ud nu:



Oven i købet har Italien ansat mig som landstræner, som så gør, at jeg nu er i stand til at scoute en masse spændende talenter..

Jeg er begyndt at overveje at opsætte nogle regler for mit save, pga. jeg nu har fået opsat mig et spilleværdigt hold. På grund af en massiv omgang penge jeg fik brændt af her i sommervinduet, tror jeg at jeg vil fremover i de næste vinduer, kun købe ind for, for hvad jeg har solgt for.. Så økonomien altid vil ende i plus, vi skal jo ikke ende ud i en af de mange berygtede økonomiske kriser for italienske hold..

Samtidig vil jeg også gå efter at kun købe unge spillere, så jeg har et hold der kan holde lang tid endnu. Men hvis der ligger et scoop på en god spiller, er jeg ikke bange for at sige nej, bare så længe jeg kan holde maksimum gennemsnitalderen i seniortruppen på under 24 år

Disse regler vil træde i kraft fra når sommertransfervindu et i 2017-18 er ovre...



Her kan i se klubbens historik indtil videre!^^

Hvis i har nogle gode idéer til hvilke regler jeg kan køre med fremafrettet i spillet, så vil jeg rigtig gerne høre dem Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #11: 05 Aug 2015, 07:08 »

Efter et kæmpe økonomisk boost, da klubben er blevet overtaget, har jeg været på transfermarkedet.. Og det er gået vildt for sig! Massere af dejlige spillere er hentet ind, og holdet ser sådan her ud nu:



Oven i købet har Italien ansat mig som landstræner, som så gør, at jeg nu er i stand til at scoute en masse spændende talenter..

Jeg er begyndt at overveje at opsætte nogle regler for mit save, pga. jeg nu har fået opsat mig et spilleværdigt hold. På grund af en massiv omgang penge jeg fik brændt af her i sommervinduet, tror jeg at jeg vil fremover i de næste vinduer, kun købe ind for, for hvad jeg har solgt for.. Så økonomien altid vil ende i plus, vi skal jo ikke ende ud i en af de mange berygtede økonomiske kriser for italienske hold..

Samtidig vil jeg også gå efter at kun købe unge spillere, så jeg har et hold der kan holde lang tid endnu. Men hvis der ligger et scoop på en god spiller, er jeg ikke bange for at sige nej, bare så længe jeg kan holde maksimum gennemsnitalderen i seniortruppen på under 24 år

Disse regler vil træde i kraft fra når sommertransfervindu et i 2017-18 er ovre...



Her kan i se klubbens historik indtil videre!^^

Hvis i har nogle gode idéer til hvilke regler jeg kan køre med fremafrettet i spillet, så vil jeg rigtig gerne høre dem Smiley
Lyder rigtig godt Thumbs Up  Er Dybala ikke bedst i en support-roll? Som enten falsk 9er eller treguartista?
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #12: 05 Aug 2015, 11:16 »

Lyder rigtig godt Thumbs Up  Er Dybala ikke bedst i en support-roll? Som enten falsk 9er eller treguartista?

Har ham også som Trequartista lige nu, til den rolle kan man kun vælge "Angreb"
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lupa Roma
« Svar #13: 14 Aug 2015, 20:12 »





Fjerde sæson og første sæson i Serie A er overstået for Lupa Roma og vi endte på en 3. plads! Det vil sige vi får adgang til Champions League næste år! Læg mærke til hele 112 mål scoret, men forsvaret halter dog lidt bagefter, hvilket vi skal havet gjort noget ved her i transfervinduet..

Hvert eneste år vi har spillet har vores mål kun været at *Forsøge* at undgå nedrykning, men gang på gang har vi overrasket!

Det bliver vildt spændende at se hvordan holdet klarer sig i Champions League næste år, men også Serie A..

Jeg lader nu op til at tage ud og spille VM med Italien her i sommeren 2018, hvilket også kun bliver spændende!
« Seneste Redigering: 14 Aug 2015, 20:14 af Toox00 » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010