home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Reds - Road back to 1979-1980
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Reds - Road back to 1979-1980  (Læst 3250 gange)
Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
The Reds - Road back to 1979-1980
« : 14 Jul 2015, 15:19 »



NOTTINGHAM FOREST


I 1978 vandt Nottingham Forest Premier League, men ikke nok med det tog de succesen til et nyt trin, og vandt dermed I 1979 og 1980 selveste Champions League 2 år i træk. Brian Clough var manden bag, men med tiden gik, blev det svære og svære for The Reds og Clough at holde sig oppe i Premier League. Det blev til en fyringsedel til Clough, da holdet endte på den forkerte side af nedrykningsstregen i 1993, og måtte se sig nedrykke til Championshippen. Siden Cloughs fyring gik det kun en vej, og det var ned... 10 år efter Clough blev fyret, døde klublegenden, og samme år rykkede The Reds ned i Sky bet 1. De kom først op fra Sky Bet 1. efter 3 år, til hvor de ligger nu, og har ligget i 6 sæsoner i streg. Nemlig, Championshippen. 

I 2012 fik klubben et kæmpe boost finansielt, da Al-Hasawi familien fra Kuwait overtog klubben. De lagde en 3-5 årig plan for at få klubben tilbage til Premier League. De første 3 år er gået, og klubben ligger stadig og rydder rundt i midten af tabellen.

Medieprognosen for The Reds spår dem til blive nr. 5, når sæsonen er omme. Men med et transferbudget på 116 mio., går manager Patrick Tue Hein direkte efter titlen. Han har derfor lovet klubben, at de vil ligge blandt titeludfodrene når sæsonen er ovre.



Holdet ser fornuftigt ud, men dog med et par positioner der skal hentes forstærkninger til. Lige nu er det en 4-3-2-1 med en defensivmidt der bliver brugt, men Tue vil helst få det lavet om til en offensivmidt i stedet for defensiv. Så formationen vil se se således ud, altså en 4-2-3-1:

--x--x--x--x--
-----x--x-----
--x---x---x---
------x-------


Der vil primært blive satset på ungdommen, og dermed blive købt flest unge spillere, som der kan blive brugt direkte inde i startopstillingen. Da The Reds heller ikke ligefrem har de yngste spillere i ligaen. Dermed bliver målet at blive nr. 1 eller 2 i ligaen, vinde FA CUP (Da den giver adgang til Euro League) og få hentet en masse unge spillere hjem. Strategien vil primært blive at få spillet masser af spændende og offensiv fodbold, med disse instruktioner:



I må endelig gerne kommentere til det jeg skriver!
« Seneste Redigering: 14 Jul 2015, 17:25 af Toox00 » Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #1: 14 Jul 2015, 18:07 »


SOMMER TRANSFERVINDUET


Sommer transfervinduet har bragt et par rigtig stærke spillere til truppen. Bestyrelsen hjalp godt til, da der skulle hentes massere af nye ansigter ind. Patrick Tue Hein spurgte om lidt ekstra transferbudget, det var bestyrelsen ikke grådige med, så budget endte på hele 220 mio.!

Første signing bleb Patrick Roberts et ungt talent kun 18 år, men vil allerede nu være mit førstevalg til min offensivemidt. Han spiller bedst som Trequartista, og har allerede scoret 3 mål i de første 3 kampe! En byttehandel der sagde 70 mio. plus Eric Lichaj, syntes manageren for The Reds, lød helt fair. Trods hans målrettethed er ret lav.



Næste indkøb blev Jesus Vallejo, et stærkt centerforsvarer talent snuppet på en frikøbsklausul på 6,25 mio foran alle de store klubber. Sæsonens største scoop, set i trænerens øjne. Der skulle dog også en massiv løn med, hvis han skulle vælge The Reds. Han har dsv. ikke fundet formen i Nottm Forest endnu, men han er stadig ung, og har massere år foran sig.



Chris Solly fra Charlton Athletic blev også hentet ind. 50 mio., en handel der tog ret stort på budgettet. Han har dog allerede vist, at han vil være en af sæsonen helt store nøglespillere, til kampen om at rykke op. Han har et gennemsnit på 7,5 i bedømmelse pr. kamp indtil videre, hvilket ikke er helt ringe må man sige.



Sidste indkøb blev Humam Tariq, en 19 årig offensivmidt fra Iraq hentet for kun 2,75 mio helt klart også et stort scoop. Desværre fik Tariq ikke en arbejdstilladelse, hvilket gør han ikke er berettiget til at spille kampe for klubben endnu. Trods arbejdstilladelsen kunne Patrick Tue Hein simpelhent ikke dy sig for de små 3 mio.



Nu er jagten på Premier League og FA cuppen sat for alvor igang!
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #2: 14 Jul 2015, 22:08 »

Spændende indkøb, følger da med her Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #3: 15 Jul 2015, 07:23 »

Godt klubvalg, og gode indkøb  Thumbs Up

Men jeg forstår ikke helt hvor dette save skal fører hen, er det meningen at Nottm Forest bare skal blive en stor vindende klub igen, eller er der andre ting der skal opfyldes?

Jeg har her en par ting, som var kendetegnet under Nottm Forest sidste storhedstid du kan tage med, hvis det lyster.
Alle disse tiltag havde klubben under Brian Clough tid fra 1975-1993

- Truppen indeholder kun 20 spiller (2 x målmand, 6 x forsvar, 8 x midtbane, 4 x angriber)
- Alle spillerne i de bagerste kæder (målmand & forsvar) skal være fra Storbritannien
- Ingen spille må tjene mere end holdets anfører.
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #4: 15 Jul 2015, 13:51 »

Godt klubvalg, og gode indkøb  Thumbs Up

Men jeg forstår ikke helt hvor dette save skal fører hen, er det meningen at Nottm Forest bare skal blive en stor vindende klub igen, eller er der andre ting der skal opfyldes?

Jeg har her en par ting, som var kendetegnet under Nottm Forest sidste storhedstid du kan tage med, hvis det lyster.
Alle disse tiltag havde klubben under Brian Clough tid fra 1975-1993

- Truppen indeholder kun 20 spiller (2 x målmand, 6 x forsvar, 8 x midtbane, 4 x angriber)
- Alle spillerne i de bagerste kæder (målmand & forsvar) skal være fra Storbritannien
- Ingen spille må tjene mere end holdets anfører.


Jeg tror, mit mål vil blive: At vinde BPL trofæet på 3-5 sæsoner, og vinde Champions League inden de første 5 sæsoner er gået. Jeg ved, Clough vandt BPL året efter, at han fik holdet rykket op fra Championsshippen. Han vandt endda Champions League året efter igen, lidt vildt i mine øjne. Det regner jeg slet ikke med at jeg kan præstere, men måske ser vi en overraskelse i løbet af årene Opstemt

I forhold til dine forslag Nikovic tror jeg, jeg vil prøve at hold truppen under 20 mand igennem min tid hos holdet. Jeg vil dog lave den lidt om, så det bliver 2 x målmænd, 7 x forsvar, 9 x midtbane og 2 x angribere i stedet for. Det vil passe meget bedre ind i min formation og trup. Desværre tror jeg, at det vil være umuligt for mig, kun at havde brittere nede i de bagerstekæder. Det jo også en NY storhedstid klubben går ind i Wink Også til sidst den med klubbens anfører, den vil jeg prøve at overholde. Mest fordi det er en princip sag for mig, at anføreren er vigtigst og dermed også skal havde mest i løn Smiley

Btw. tak for opbakningen gutter!
« Seneste Redigering: 15 Jul 2015, 13:58 af Toox00 » Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #5: 15 Jul 2015, 14:55 »


NY KONTRAKT


Her 4 månedere inde i den første sæson ser det rigtigt lovende ud, The Reds ligger nr. 2 kun 1 point bag lokal rivalerne fra Derby. Hele holdet præsterer gang på gang, det er ikke bare en enkelsmandsklub og enkelsmandspræstati on. Alle spillerne ligger på et gennemsnit på over 7.3 i vær kamp, det varmer mit fodbold hjerte, at se hele holdet fungerer i komplet harmoni.



Taktikken fungerer, og The Reds har resultaterne til at bevise det. Det irriterer lidt manager Patrick Tue Hein, at bestyrelse bliver ved om at afvise hans ønske om at få talentspejdernes rækkevide udvidet. Men det stopper ham dog ikke lige så let. Det blev til en tidlig exit i Capitol One Cuppen, men det giver holdet, at de bedre kan fokusere på deres andre turneringer.

Frederik Rønnow er hentet ind, til små 2,5 mio, da det var hans frikøbsklausul. Han skifter til klubben den 9/1 2015, han skal primært bare være en backup til klubben.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #6: 15 Jul 2015, 15:42 »

Jeg tror, mit mål vil blive: At vinde BPL trofæet på 3-5 sæsoner, og vinde Champions League inden de første 5 sæsoner er gået. Jeg ved, Clough vandt BPL året efter, at han fik holdet rykket op fra Championsshippen. Han vandt endda Champions League året efter igen, lidt vildt i mine øjne. Det regner jeg slet ikke med at jeg kan præstere, men måske ser vi en overraskelse i løbet af årene Opstemt

I forhold til dine forslag Nikovic tror jeg, jeg vil prøve at hold truppen under 20 mand igennem min tid hos holdet. Jeg vil dog lave den lidt om, så det bliver 2 x målmænd, 7 x forsvar, 9 x midtbane og 2 x angribere i stedet for. Det vil passe meget bedre ind i min formation og trup. Desværre tror jeg, at det vil være umuligt for mig, kun at havde brittere nede i de bagerstekæder. Det jo også en NY storhedstid klubben går ind i Wink Også til sidst den med klubbens anfører, den vil jeg prøve at overholde. Mest fordi det er en princip sag for mig, at anføreren er vigtigst og dermed også skal havde mest i løn Smiley

Btw. tak for opbakningen gutter!

Ak ja, han var noget af en mand ham Brian. Det lyder vildt spændende at du vil prøve kræfter med disse lidt anderledes ting. Jeg følger helt klart med.
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #7: 15 Jul 2015, 15:47 »

Ak ja, han var noget af en mand ham Brian. Det lyder vildt spændende at du vil prøve kræfter med disse lidt anderledes ting. Jeg følger helt klart med.

Lækkert, det holder motivationen oppe!
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #8: 16 Jul 2015, 09:37 »


VINTER TRANSFERVINDUET


Vinter transfervinduet har set således ud^, og har brunget 3 spillere til klubben Rønnow, Assou-ekotto og Yaya Sanogo. Mens Jack Hobbs og Jack Blake har forladt klubben, Hobbs til overraskende 70 mio.! Jeg er i helt eksatase over det salg!


Assou-Ekotto, han har været fast back for Spurs i BPL i gennem nogle år nu, og da The Reds kraftigt mangler en mand til VB, så synes Patrick Tue Hein, at dette var et rigtigt godt køb på kort sigt. Handlen kostede os kun 2,5 mio. hvilket ikke er det helt store, og fungerer rigtigt godt til de få penge. Manden har kun spillet sølle 3 kampe for os indtil videre, men har allerede vist sig til at være en nøgle i forsvaret, hvilket har givet ham en gennemsnitbedømmels e på hele 7,5! En lækker start for den nye back!


Næste spiller er Sanogo, en rigtig stærk angriber som fungerer som Targetman. Desværre svinger hans præstationer helt vildt. Han kan lave et hattrick og blive kampens spiller med en bedømmelse på 10, men så de næste 4 kampe har han måltørke, lidt trist for han kan jo godt! 42 mio. kostede det The Reds og bringe ham til klubben, men hans værdi er allerede steget fra 35 mio. til 60 mio.!


Sidste spiller er Frederik Rønnow, nu når De Vries er ved at tænke på pension, syntes klubben, at det ville være smart at hente en ny back-up ind. Med en frikøbsklausul på 2,5 mio. så kunne manager Patrick Tue Hein ikke holde sig væk! Han er Back-up i klubben, og har derfor ikke rigtigt fået chancen til at bevise sit værd endnu.

Holdet har holdt fast i 1. pladsen i et godt stykke tid nu, og med en Assombalonga der har scoret 32 mål i 28 kampe, så er det sku ikke helt skidt! Norwich er de eneste der holder fast i os, vi ligger med et forspring på 5 point ned til dem, og 10 point til 3 pladsen, hvilket overraskende er Huddersfield.
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Reds - Road back to 1979-1980
« Svar #9: 16 Jul 2015, 18:55 »


SÆSON OPSUMERING


Med en pointrekord, Årets spiller, Årets Unge spiller, Topscoren for ligaen, Europa League klar til næste sæson og 7 ud af 11 spillere på årets hold, så tror jeg vist nok liiiige vi rykker op Premier League med stil!

I forhold til mine mål før sæsonen, så vandt vi ligaen, og tabte dsv. finalen i FA Cup mod Chelsea 5-4, selvom vi havde overtaget igennem kampen, kunne vi ikke stå i mod deres kvalitet. Sæsonens kamp må helt klart være vores 2-0 sejr over Manchester City i FA cup semifinalen.

https://billedeupload.dk/?v=SX9wH.png - Sæsonens hold!

Gennem sæsonen har vi helt klart bevist, at vi vil komme til at følge med i BPL og ikke bare ligge som nedrykningskandidat er. Det kan man specielt se på vores resultater i FA Cuppen:

FA Cup 5. runde   : 6-0 mod Norwich

FA Cup 6. runde   : 3-3 mod Everton (Videre på straffespark)

FA Cup Semifinale: 2-0 mod Man City

FA Cup Finale       : 4-5 mod Chelsea (tabt)



Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010