home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Mængden af kort
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mængden af kort  (Læst 1871 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Mængden af kort
« : 11 Jul 2015, 09:25 »

Jeg har tidlige beklaget mig over mængden af røde kort i FM15 og har af samme grund holdt en frustrations pause på et par mdr. For et par uger siden startede jeg så et Lyon spil op, hvor jeg igen startede med 2 røde kort til Gonalons i hans to første kampe. Bum bum og vi er tilbage. Jeg gav ham en bøde og en samtale og siden tror jeg ikke han fik et rødt kort, måske et enkelt. Men ikke nogle disciplinær sager herfra.

MEN i serie a er det en helt anden snak. I et efterhånden gammelt Roma spil, vælter spillere som De Rossi, Astori, Nainggolan, Strootman og Digne simpelthen i røde kort. De har utroligt mange karantæner i løbet af en sæson. Får de gult i første halvleg, så kan jeg ligeså godt skifte dem ud. Chancen for at have 11 mand tilbage ved 90 min er ret lille hvis først en af dem har fået et gult.

Jeg spiller aldrig med hårde tacklinger og har ved flere af de spillere her, endda bedt dem afholde sig fra tacklinger. - Uden held

Nu har jeg så et Lazio spil, hvor det samme sker, dog ikke i lige så høj grad. Jeg har så lagt mærke til at det er Serie A som helhed der lider. ALLE hold får sindsygt mange røde kort. En ful runde har ihvertfald 3 røde kort. Det er endda sjældent det holdes dernede. Ofte er der 7 røde kort i en fuld runde. Stiger aldrig over 7, men lander tit der. Både i mit gamle Roma spil og mit nuværende Lazio spil.
Det forekommer ikke lige så meget i mit Lyon spil og ved et tidligere Premier League spil kan jeg se det slet heller er et problem her.
Altså tillader jeg mig at konkludere at det er Italien der lider herunder. Er der nogen som helst måde at komme problematikken til livs? Det kan ikke klares med nogen editor eller andet vel?
- For filan det er efterhånden ned af bakke med sjove FM stunder for mit vedkommende. Serie A er  min favorit FM liga og den har bare sine problemer.
Sidste år (eller forrige) var det beskatningen af indtægter der var helt hen i hegnet, hvor man nærmest ikke kunne tjene penge, før 3 patch.
- Det kunne dog så manuelt klares via editor HVIS man lige var klar over det og nå ja, så skulle man jo lige starte forfra
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010