home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage  (Læst 8290 gange)
DanielDal
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« : 21 Jun 2015, 12:01 »

Hej allesammen,
jeg skriver for øjeblikket på en lille tekst om min tidlige tid som CM-spiller, hvilket også lidt kommer til at handle om mine første internetidentiteter, så jeg har et par spørgsmål, som nogen herinde måske kan hjælpe med.
Dengang grauballemanden gik i indskolingen og CM0102 var nyt var der en stor, dansk cm-side ved navn cmwhokoko.dk eller cmwhoukoko.dk eller noget i den retning? På et tidspunkt brød nogen ud og lavede vist en side ved navn cmagazine.dk.
To spørgsmål: 1) Kan nogen huske det rigtige navn på førstnævnte side? Det var et ordspil på Tonton Zola Moukokos navn og antydede på en eller anden måde, at ingen kunne huske hvordan det skulle staves, derfor hælder jeg til Cmwhokoko, men googlesøgninger på det giver mig ikke rigtig nogen resultater. 2) Findes nogle af de gamle fora stadig et eller andet sted, så de er tilgængelige, hvis man bare ved hvor man skal lede?
Mange af deltagerne på de sider hang også ud i et mIRC-rum der hed #bold, så vidt jeg husker. Det er mange år siden, og jeg var tidlig teenager dengang, så alt er lidt tåget.
vh Daniel
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« Svar #1: 21 Jun 2015, 13:13 »

Uha, ren nostalgi, og ja hvordan var det nu præcis adressen var hmm, CMwhokouko.dk men i dagligt tale cmwho ?
Oh ja og cmagazine den først side jeg i større stil var crew på.
Irc chatten, ja det var bestemt tider denggang.

Hvad var dit brugernavn på irc ?
« Seneste Redigering: 21 Jun 2015, 13:24 af Sunbao » Logged

DanielDal
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« Svar #2: 21 Jun 2015, 14:47 »

Mit brugernavn på irc dengang var vist agffan87. På cmwho hed jeg noget andet, formentlig DanielDal e.l., og det gik først meget, meget sent op for mig, at ingen vidste at de to identiteter var samme person. Så folk jeg gennem måneder eller måske halve år havde snakket med begge steder troede, at det var to forskellige personer, de kendte.
Jeg husker forskellige brugere fra dengang. Niko. ManUtdFan. [SIC]. Sunbao kan jeg også huske, nu jeg ser det, og sådan ville jeg nok have det med mange. Du hed da det samme dengang, ikke? Jeg var selv lidt med i crewet omkring cmagazine, da I startede op, men jeg var ikke med ret længe. Var vist forumadmin og skrev en enkelt artikel om taktik - noget med hvordan det fungerede at have en fløjspiller i en 442 til at lægge sig ind bag de to forwards i with ball. Haha.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« Svar #3: 21 Jun 2015, 16:21 »

Mit brugernavn på irc dengang var vist agffan87. På cmwho hed jeg noget andet, formentlig DanielDal e.l., og det gik først meget, meget sent op for mig, at ingen vidste at de to identiteter var samme person. Så folk jeg gennem måneder eller måske halve år havde snakket med begge steder troede, at det var to forskellige personer, de kendte.
Jeg husker forskellige brugere fra dengang. Niko. ManUtdFan. [SIC]. Sunbao kan jeg også huske, nu jeg ser det, og sådan ville jeg nok have det med mange. Du hed da det samme dengang, ikke? Jeg var selv lidt med i crewet omkring cmagazine, da I startede op, men jeg var ikke med ret længe. Var vist forumadmin og skrev en enkelt artikel om taktik - noget med hvordan det fungerede at have en fløjspiller i en 442 til at lægge sig ind bag de to forwards i with ball. Haha.

Haha - Ja det er Ren nostalgi - Kan ikke huske hvor fanden jeg var crew, men fuck det var en god tid - hvor man sad hjemme på sit værelse til klokken lort, fordi der var gang i IRC chatten og CM/FM snakken Peace

Men mener da der er noget nostalgi artikler her på siden, kan være di kan find svar på noget af det deri?
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« Svar #4: 21 Jun 2015, 18:50 »

http://fmfreaks.dk/index.php?action=articles;group_id=1;start=20;article_id=139

Der er iøvrig andre artikler under "andet", som også kaster et blik på CM-scenen tilbage i de gamle dage.
Logged

DanielDal
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« Svar #5: 21 Jun 2015, 22:37 »

Tak! Jeg vil lige kigge på de links i morgen Smiley
Logged

Vinzent
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Cmwhokoko? Folk fra gamle dage
« Svar #6: 01 Sep 2015, 17:57 »

Liver lige denne her op igen...

Hvorfor døde den fmfreaks kanal egentlig? Skal indrømme at jeg selv forsvandt fra scenen i lang tid - dog uden at ophøre med at spille FM Opstemt

Kan huske nogle af jeres navne fra den gang, bl.a. Sunbao og Hcan.
Logged

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010