home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Boxx's Oddstråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Boxx's Oddstråd  (Læst 3888 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Boxx's Oddstråd
« : 18 Jun 2015, 14:29 »

Hej Allesammen

Jeg vil gerne dele mine odds med jer, og til dette formål har jeg valgt at lave denne tråd. Heri vil der komme spilforslag på kampe og begrundelse for netop disse spilforslag. Jeg vil for så vidt forsøge at have nogen klar til weekendens kampe og derudover også hvis der er store sportsbegivenheder i midtugen, der er værd at spille på.

Jeg er derudover godt klar over at dette er ikke det bedste tidspunkt at begynde at ligge odds op, da mange sportsgrene er på pause, men der er stadig interessante ting derude, man kan spille på! Jeg anvender bet365, som vejleder for odds på forskellige spil. Værd også opmærksom på at jeg godt kan foreslå at hold X vinder først halvleg, mens jeg mener at hold y vinder kampen. Derfor vil der være to spil i sådanne situationer, men det vil være klargjort hvilken en tilhører odds på halvleg og en på fuld kamp

De spil jeg ligger op her, vil komme op i interaktiv sektionen, hvor det så vil være muligt at spille på kampene. Dette betyder også at selvom jeg siger at hold X vinder over hold y, er det fuldt ud tilladt at spille på hold y, fordi jeg kan jo være forkert på den  Cool

Men håber i vil være med til at oddse lidt igen!




Statistik:
Spil foreslået: 10
Spil vundet: 5
Spil tabt: 5
Rate: 50%


« Seneste Redigering: 09 Sep 2015, 15:37 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #1: 19 Jun 2015, 09:34 »

Kamp: Tyskland U21 - Danmark U21
Hvornår: Lørdag d. 20/6 klokken 20.45
Spil: Tysk sejr til odds 1,75

Begrundelse:
Det er ikke med min gode vilje at jeg oddser mod DK, men i denne situation tror jeg det vil være fornuftigt. Tyskland SKAL vinde for selv at kunne afgøre skæbnen og gå videre fra puljen. Med spillere som Emre Can, Max Meyer, Marc-Andre ter stegen og Kevin Volland, var tyskerne før slutrunden regnet for en af favoritterne. De har spillerne til at kunne true et dansk forsvar, der ikke havde sin bedste kamp mod tjekkerne. Danmark vil have sine muligheder med fint offensiv spil, men tyskerne kan ikke tåle et nederlag til, for så vil deres slutrunde næsten være afgjort. Forvent et tysk mandskab med en vilje til sejr, som jeg ikke tror danskerne kan matche
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #2: 19 Jun 2015, 10:01 »

Kamp: Sarpsborg 08 - Rosenborg
Hvornår: Søndag d. 21/6 klokken 20:00
Spil: over 2.5 mål til odds 1,80

Begrundelse:
Den norske liga er i fuld gang her henover sommeren, og i denne omgang skal det førende hold (Rosenborg) en tur til Sarpsborg 08, det pt ligger 9'er. Rosenborg er kommet rigtig godt igang med årets sæson og har lige nu ligaens farligste offensiv, med 37 mål på 12 kampe. For den kvikke matematiker giver dette over 3 i snit pr kamp. De har desuden lavet 19 mål i deres 6 udebanekampe. Sarpsborg har dog kun lukket 13 ind, men der er 7 kommet på hjemmebane, og mod ligaens bedste offensiv, kan de godt gå hen og få problemer. Forvent derfor en kamp med en del mål, som Rosenborg i sidste ende bør trække sig sejrrige ud af. Jeg tror på der kommer over 2.5 mål i denne kamp og derfor lyder spillet også på dette.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #3: 24 Jun 2015, 14:22 »

Kamp: Bolivia - Peru
Hvornår: Fredag d. 26/6 klokken 01:30
Spil: Peru sejr til odds 2.00

Begrundelse:
Det er kvartfinale tid i Copa America og her støder Bolivia og Peru sammen. Peru formåede at blive 2'er i en stærk pulje med Colombia og Brasilien. Selvom de er uden deres anfører og stærk spillende defensiv midtbane mand, så forventer jeg de vil vinde over et Bolivia mandskab, der har lukket flest mål (/) ind af alle hold i turneringen. Peru bør være i stand til at skabe større chancer end Bolivia som faldt sammen mod Chile og tabte 5 - 0 (deres sidste kamp). Peru ville så gå videre til de sidste 4 hold for anden gang i streg, mens sidste gang Bolivia gik videre var i 1997. Det bliver ikke en stor sejr, men jeg tror på Peru kommer videre.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #4: 24 Jun 2015, 14:30 »

Kamp: Argentina - Colombia
Hvornår: Lørdag d. 27/6 Klokken 01:30
Spil: Over 2.5 mål til odds 2.50

Begrundelse:
Dette her er et kanon opgør hvor Argentina er favoritter til at gå videre. De kan stille i stærkeste opstilling hvor en offensiv bestående af Messi, Di Maria og Agüero/Higuain, bliver en umådelig svær opgave at håndtere for Colombia, der er uden deres normale defensive midtbane konstellation. Det betyder et nyt par får til opgave at forsøge at lukke ned for nogle af verdens bedste spillere. I den anden ende, er spillere som Falcao, Rodriguez og Cuadrado også en giftig offensiv, der kan og bør skabe problemer for Argentinas defensiv. Jeg forventer derfor mål og en del af dem, for Colombia skal score flere end 1 hvis de vil have chance for at vinde i min optik.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #5: 31 Jul 2015, 10:16 »

Kamp: SønderjyskE - FC København
Hvornår: Søndag d. 2/8 klokken 16:00
Spil: Thomas Dalgaard scorer mål til odds 4.00

Begrundelse:
Sønderjyske er i en anderledes format end de forgangne sæsoner, og med en mere offensiv tilgang (en smule) har de formået at skabe flere chancer end tidligere sæsoner. Oppe foran ligger den tidligere topscorer Thomas Dalgaard, der viste mod Nordsjælland at han stadig kan finde ud af at lave mål. Skal SønderjyskE havde noget med fra den komme kamp, skal Dalgaard være i fin form. Han er Sønderjyskes farligste mand og de vil forsøge at give ham de chancer der skal til. Jeg tror på Dalgaard laver mål!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #6: 31 Jul 2015, 10:25 »

Kamp: Brøndby IF - Hobro IK
Hvornår: Søndag d. 2/8 Klokken 18.00
Spil: Halvleg/fuldtid Brøndby til odds 2.00

Begrundelse:
Brøndby har endnu ikke præsteret at besejre Hobro i de 3 kampe de har spillet mod hinanden. I denne sæson ser Hobro dog anderledes svagere ud, mens Brøndby på papiret er et bedre hold. Ingen af klubberne har dog fået den start de ønsker, og de forventer jeg Brøndby gør noget ved i den kommende kamp. De spiller på Brøndbys hjemmebane, og fordi ingen af holdende har fået noget point endnu, noget der rammer Brøndby hårdest, forventer jeg at de vil komme flyvende ud fra start og sætte sig på kampen fra start af. Jeg regner derfor med at Brøndby vinder begge halvlege til odds 2.00
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #7: 05 Aug 2015, 17:57 »

Kamp: Norwich - Crystal Palace
Hvornår: Lørdag d. 8/8 klokken 16.00
Spil: Crystal Palace sejr til odds 2.90

Begrundelse:
Så sker det endeligt. Den nye Premier League sæson skydes igang! Noget mange af os har gået og ventet på. Oprykkerne Norwich skal i denne sæson forsøge at bide sig fast i toppen af engelsk fodbold, og har på papiret holdet til det, efter de har formået at holde fast i rigtig mange centrale figurer fra sidste gang de var i PL. De tager på hjemmebane imod Crystal Palace der lavede en mirakuløs drejning efter ansættelsen af Alan Pardew. Palace sluttede sæsonen på en høj, og med tilgange som Yohan Cabaye har de sikret sig rigtig god kvalitet og mere finesse til en mere hårdtslående midtbane. Derudover har Palace et par rigtig gode spillere hist og her, og vil derfor altid være en udfordring. Forvent derfor også at de vil starte sæsonen godt og at de tager de 3 point på udebane mod Norwich
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #8: 05 Aug 2015, 18:01 »

Har et par andre spil, som jeg lige smider op senere.. noget kom lige i vejen
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx's Oddstråd
« Svar #9: 18 Aug 2015, 22:06 »

Kamp: Crystal Palace - Aston Villa
Hvornår: Lørdag d. 22 klokken 15.00
Spil: Crystal Palace sejr til odds 1.85

Crystal palace er under Alan Pardew ved at etablere sig som et rigtig solidt premier league hold. De har nogle rigtig fine spillere og har også fået en ganske solid start på sæsonen. De har spillerne til at forvolde hvert hold der besøger deres hjemmebane problemer. I den andne lejr er Aston Villa er anderledes hold under Tim Sherwood. De spillere mere offensivt og flydende angrebsspil. Den frie tilgang kan dog give modstandernes individualister masser af plads og være farlig. Forvent derfor en underholdende kamp, hvor Crystal Palace kan fejre sejren i sidste ende. De er et mere solidt hold.



Kamp: Sunderland - Swansea
Hvornår: Lørdag d. 22 klokken 15.00
Spil: Swansea sejr til odds 2.05

Sunderland er kommet rigtig dårlig fra start, og virker til at have umådeligt svært ved at holde nullet. 7 mål lukket ind på 2 kampe, senest 3 mod Norwich på hjemmebane, er ikke en god statistik. Swansea har evnerne til at spille flot offensiv fodbold og skabe chancer. Forvent derfor også at holdet fortsætter den fine start de har fået, hvor de formåede at spille 2 - 2 på Stamford Bridge mod de forsvarende mestre. Holdet har under Gary Monk udviklet sig til et solidt mandskab med potentiale til at overraske og ende rimeligt højt i denne sæson. Det kræver dog en sejr mod Sunderland på lørdag, og forvent også at holdet fra Wales leverer.



Kamp: Ingolstadt - Borussia Domund
Hvornår: Søndag d. 23 klokken 14.30
Spil: Over 2.5 mål til odds 1.80

Dortmund er ude på at vise at sidste sæson var en fejl, og at de har kvaliteten til at true Bayern i ligaen. De startede som lyn og torden ved at slå BMG i første kamp. Ingolstadt er nyoprykket og på papiret en sværere opgave, selvom holdet hentede deres første sejr på udebane mod Mainz. Dortmund er dog en klasse bedre og vil fortsætte den flotte start. med folk som Reus,  Mkhitaryan, Aubameyang osv har holdet masser af offensiv slagkraft. Jeg forventer derfor mål fra Dortmunds offensiv.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010