home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD  (Læst 32439 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #3 - Die Rothosen
« Svar #15: 11 Jun 2015, 00:00 »

Fornuftig start du har fået dig Thumbs Up

Kommer du til at gennemgå taktik + start XI på et tidspunkt Peace?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Die Rothosen
« Svar #16: 11 Jun 2015, 05:00 »

Fornuftig start du har fået dig Thumbs Up

Kommer du til at gennemgå taktik + start XI på et tidspunkt Peace?
Udover at der er noget galt med billedet af sasha så kører det for dig. Held og lykke
ja det bliver formentlig i næste update at vi tager et kig på start 11'eren og billedet med ham Sasha er resultatet af træthed. Vil blive rettet senere på dagen.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Die Rothosen
« Svar #17: 13 Jun 2015, 05:59 »

Efter to latterligt hårde dage på job er det endelig blevet ferietid. Satser på at få smækket den næste update sammen inden vi kører langs omkring middagstid også må vi se hvor meget tid der bliver til manager mens vi er langs når først konen og ungerne er puttet.

PS billedet af ham Sasha er blevet rettet til Cool
« Seneste Redigering: 13 Jun 2015, 06:20 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#3 - Die Rothosen
« Svar #18: 13 Jun 2015, 08:20 »





På denne front er alt som det plejer at være. Uanset modstander så det taktikken den samme, kun holdformen og mentaliteten vil der blive ændret på, alt efter om vi skal jagte et resultat eller forsvare et. Nu vil jeg lige lave en trup gennemgang, så vi har et overblik over, hvem jeg råder over i denne første sæson, hvor forventninger en sikker midtplacering fra bestyrelsens side, mens jeg håber på en plads i den øverste halvdel af tabellen, og måske EL med lidt held, eller et cupeventyr.

Truppen

Målmænd:
 
René er min sikrer førstekeeper, mens Drobný er mit sikrer anden valg. Jørgensen er sat ind som tredje keeper, og lad os ikke håbe at vi kommer så langt ud at vi skal bruge ham som keeper i ligaen.  

Forsvarer:
 
Forsvaret er meget godt besat, dog mangler der noget kvalitet på venstre back i hvert fald som backup, men indtil videre må jeg nøjes med Ronny Marcos. Centralt er vi meget godt med, og alle skal nok nå at få nogle kampe i løbet af sæsonen.


Midtbane:

 

Midtbanen er mere end godt besat, og jeg er specielt glad for at jeg valgte at forlænge med Marcell Jansen, der har været fremragende i de første kampe i sæsonen. Udlejer er også Humam Tariq, der ikke ville få meget spilletid i denne sæson, så ham har jeg lejet ud til Sandhausen, der har garanteret fast spilletid, så vi kan få det bedste frem i ham.

Angreb:

 


Helt i front har jeg ganske habile spillere til min rådighed, dog er Olic ved at være nået op i en alder, hvor han nok ikke kan forventes at holde til alle kampe i løbet af en sæson. 

Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Die Rothosen
« Svar #19: 13 Jun 2015, 19:08 »

Det bliver vel ikke til meget spilletid for ham din italienske lejesvend, når Beister er klar. Han er ser da ikke helt ringe ud
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Die Rothosen
« Svar #20: 13 Jun 2015, 19:14 »

Beister er faktisk kun anden valg da Nicolai muller har fået en kanonstart. Men kan se at jeg har glemt at lave start elleveren så det må jeg da lige have rettet op på.
Logged


JensenS
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #4 - Die Rothosen
« Svar #21: 13 Jun 2015, 21:49 »

Spændende med en HSV blog Smiley
Spiller selv med dem og er nået til 3. sæson og har godt med succes.
Et lille tip selvom du sikkert ved det - så er Ronny Marcos og M. Gouaida spillere der sagtens kan begå sig i bundesligaen, og samtidig blive rigtig rigtig gode salgsobjekter i fremtiden.
Men glæder mig til at se en fortrukket start 11`
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Die Rothosen
« Svar #22: 14 Jun 2015, 05:11 »

Spændende med en HSV blog Smiley
Spiller selv med dem og er nået til 3. sæson og har godt med succes.
Et lille tip selvom du sikkert ved det - så er Ronny Marcos og M. Gouaida spillere der sagtens kan begå sig i bundesligaen, og samtidig blive rigtig rigtig gode salgsobjekter i fremtiden.
Men glæder mig til at se en fortrukket start 11`
Ja de ser begge ud til at være habile spillere, dog vil jeg på sigt gå efter at have en masse tyskere på holdet og det kan man ikke anklage blandt andet de to spillere for at være. Indtil videre er de dog begge stadig at finde i klubben, og vil ganske givet få deres kampe, med den mængde af skader man plejer at blive ramt af. En start ellever er på trapperne om ikke så længe så det kan du og eventuelt andre læsere jo glæde jer til.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#5 - Die Rothosen
« Svar #23: 14 Jun 2015, 06:15 »



Start 11'eren


Hvis vi starter i bagerste geled så er René Adler, som tidligere nævnt en sikker starter, og ydermere så er han tysker, hvilket er en del af målet på sigt at hele truppen skal være. Foran ham har vi fire fordelt med Ashton Götz på højre back, ved siden af sig har han Heiko Westermann og Jesùs Vallejo, mens firkløveren bliver afsluttet med Matthias Ostrzolek.

Foran dem ligger der endnu 4 mand som fordeler sig på Nicolai Müller som MH, Valon Behrami på den defensive skraldebang plads og med Lewis Holtby som kreatør, inden Marcell Jansen slutter af på MV. Helt i front har vi to mand nemlig Pierre-Michel Lassoga og Ivica Olic, som skal lave vores mål.

Med start 11'eren på plads er det på tide at komme videre med sæsonen, så vi også kan se hvordan de så klarer sig i kampen om mesterskabet.


Logged


Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #5 - Die Rothosen
« Svar #24: 14 Jun 2015, 07:06 »

Kan du ligge et billed op af die hold indstruktioner?

Jeg følger atid med i dine blogs og glæder mig til at se hvordan det her går
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Die Rothosen
« Svar #25: 14 Jun 2015, 09:32 »

Kan du ligge et billed op af die hold indstruktioner?

Jeg følger atid med i dine blogs og glæder mig til at se hvordan det her går
Det kommer da lige med i næste opdatering og fedt med faste læsere.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Die Rothosen
« Svar #26: 15 Jun 2015, 21:18 »

Lige en kort opdatering på hvordan det går med spillet. Er pt i fuld gang med at spille kampe, mens jeg kæmper med skader og klubbens gæld, som allerede nu har fået bestyrelsen til, at sætte transferprocenten ned fra 100% til 60%. Der udover har jeg langt om længe fået lov til at ansætte to trænere, mere så vi nu har 4 stjerner(som minimum) i alle katagorier undtagen i offensiv træning som fortsat hænger med kun 3,5 stjerner. Bestyrelsen har også givet grønt lys til udvidelse af ungdomsfaciliterne, som vil stå færdige i oktober 2015.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Die Rothosen
« Svar #27: 17 Jun 2015, 07:24 »

Satser på at der kommer en update i aften engang omkring den første del af sæsonen så der er noget at glæde sig til.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#6 - Die Rothosen
« Svar #28: 17 Jun 2015, 23:24 »



Halvvejs - Er bægeret halv fuldt eller halv tomt??


Så fik jeg endelig spillet den første halvdel af sæson 1 færdig, og spørgsmålet er så om taktikken, som jeg har påtvunget holdet, har virket efter hensigten, eller om vi ligger til i den tunge ende. Sidst jeg nævnte noget om kampe spillet havde vi kun mødt to hold i ligaen, og vundet begge kampe, og den stime holdt vi fast i indtil i 5. runde, hvor vi mødte Køln på udebane, og kun med nød og næppe fik stjålet det ene point med hjem til Hamborg med en sen udligning til kampens resultat 1-1. Sidenhen så vi os ikke tilbage og i godt og vel halvanden måned lukkede vi kun et mål ind i ligaen og pokalen, hvilket gav os sejre over som 4-0 over Schalke04, 2-1 over Gladbach og 3-0 imod Hoffenheim. Vi vandt også 1-0 over Augsburg i pokalen, hvorfor vi nu er at finde i 3. runde, hvor vi er blevet matched med Schalke04. Håber på en sejr, da pokalen i Tyskland giver gode penge til den slukne klubkasse, hvor jeg netop har fået den nedslående nyhed, at transferindtægtspro centen, som bliver givet videre til nyindkøb er faldet yderligere fra de tidligere 60% til nu kun 20%, hvilket tvinger mig til at holde igen med ny indkøbene i januar måned.

Sæsonens vildeste kamp indtil videre har været på hjemmebane mod Mainz, der kom foran med 1-0 allerede efter 2 min. Heldigvis lod spillerne sig ikke gå på af dette og efter yderligere 20 minutter, stod den 4-1 med et hattrick til Artjom Rudnevs, som har været den helt store målsluger indtil videre med 11 mål og 4 oplæg i 16 kampe. Han fik chancen, da Olic tidligt i sæsonen løb ind i en skade på 3 mdr, og man må da sige han har grebet chancen, og tiltrukket sig en masse interesse her op til transfervinduet i januar. Kampen sluttede 5-2 til os, og kampen mod fungerede som generalprøven til årets udebane kamp mod mægtige FC Bayern, der bare vinder og vinder og vinder og gerne med 3,4,5 eller 6 mål. Havde forventet en kæmpelussing, men spillerne fightede for hinanden og klubben, og vi skulle have haft mindst en uafgjort med hjem, vurderet ud fra spil og chancer, men i bedste Bayern stil fik de et mere end kontroversielt straffespark i overtiden af første halvleg, hvilket gjorde de vandt 1-0... Røvhul til dommer.

Kampen mod Bayern var desværre kun optakten til en kedelig slutning på første halvdel af sæsonen, da de efterfølgende kampe bød på Leverkusen(H), Dortmund(U), Stuttgart(H), Wolfsburg(U) og endelig Frankfurt(H). Heldigvis lod holdet mig ikke i stikken, og viste klassen ved at slå Leverkusen med 2-0, spille 2-2 med Dortmund efter vi havde været bagud med 2-0. Dernæst slog vi Stuttgart med 3-0 inden Wolfsburg og Frankfurt blev slået med henholdsvis 2-0 og 1-0. Disse resultater giver følgende stilling i ligaen efter 17 kampe. Havde på ingen måde regnet med at taktikken ville være så god, at vi skulle overvintrer på en andenplads med kun to point op til FC Bayern, og bestyrelsen har da hellere ikke været sene til at kaste en ny kontrakt i hovedet på mig så jeg nu er i HSV i de næste 3 sæsoner.

Har lavet mig nogle enkelt fremtidige transfers som jeg da lige havde glemt i den første gennemgang af transfer op til sæsonen. Luka Jovic som jeg har givet 60 mil kr for i Red Star skifter desværre først 1/1/16, men hvilken spiller han kan gå hen og udvikle sig til, og Koen Casteels kostede kun 17 mil kr i Wolfsburg, der i denne sæson har lejet ham ud til Werder Bremen. Han vil gå ind som ny anden keeper, når Drobny stopper efter sæsonen, og det skal da blive spændende at se om han kan udfordre Adler i målet, der pt virker til kun, at kunne blive slået ud af en skade.

Til sidst var der en som efterspurgte Holdinstruktioner, og de var så der. Værsgo Thumbs Up




« Seneste Redigering: 18 Jun 2015, 05:30 af darkalf » Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Die Rothosen
« Svar #29: 18 Jun 2015, 12:29 »

Det er tæt på at vi er i nøjagtig samme båd! Smiley Jeg har dog ikke lavet ret mange transfers i mit HSV save, men ellers er vi næsten ligevidt, både stilling og økonomisk :p

p.s. Ville din bestyrelse også have dig til at spille boldbesiddelse?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010