home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 943 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 148969 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1095: 04 Jan 2012, 22:59 »

@Thore. Umiddelbart kan du roligt bestille den, og som Sunbao siger, så er der måske et lille problem med grafikkortet, men ved ikke om det betyder noget?

@Daniel Nordentoft
MM-Visions bærbare skulle være gode, efter hvad jeg har hørt og læst mig frem til. Har dog ikke selv prøvet en, da jeg ikke havde penge til den som du linker til, og valgte derfor en Asus. Men deres stationære er klasse, så mon ikke deres bærbare ikke også er det?

Og Mac kan IKKE bruges til noget.
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1096: 04 Jan 2012, 23:02 »

MM visions er gode.

Ang Komplett har jeg kun gode erfaringer med dem.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1097: 04 Jan 2012, 23:06 »

Hvad så med den her:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659997#extra

Den er lidt dyre, men her er grafikkortet vel bedre?  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1098: 04 Jan 2012, 23:09 »

Hvad så med den her:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659997#extra

Den er lidt dyre, men her er grafikkortet vel bedre?  Smiley

Den maskine har jeg siddet med og den er sgu fin - gfx kortet er ikke vildt men langt bedre end en onboard løsning som æder dine ram og giver langsom grafik afvikling.

Alternativet kunne være at finde en model med en I5 cpu som yder næsten det samme men så også med et dedikeret gfx kort.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=658209#extra

Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1099: 04 Jan 2012, 23:13 »

Hvad så med den her:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659997#extra

Den er lidt dyre, men her er grafikkortet vel bedre?  Smiley

Langt bedre ja Smiley og jo kun 400 mere. Det blot 8 øl på den lokale pub.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1100: 05 Jan 2012, 02:11 »

Okay, det lyder godt drenge. Har også læst nogle rigtig gode anmeldelser af Vision.

Dog har jeg et spørgsmål mere: Thore postede denne computer lige før http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659997#extra

Og den ser faktisk stort set lige så god ud, kontra denne http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=701000030&gruppe=PCnotevision, men ca. 2500 kr. billigere! Altså den har vidst lidt færre ram (der står 6GB på ASUS'en, og maks 8 GB, så det er vel egentlig det samme.) Så er der en lidt bedre skærm og grafikkort, så vidt jeg ved, altså på Vision'en. Men er der værd, at ofre 2500 kr. ekstra på? Altså nu har jeg lidt forstand på de forskellige specifikationer, men nok slet ikke lige så meget, som nogle af jer andre, så hvis i gider at komme med feedback, ville det være klasse.  Wink
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1101: 05 Jan 2012, 02:20 »

Personligt vil jeg sige ja, du får en langt højre opløsning på din skærm flere ram og et bedre grafikkort.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1102: 05 Jan 2012, 02:25 »

Personligt vil jeg sige ja, du får en langt højre opløsning på din skærm flere ram og et bedre grafikkort.
Der er vel lige mange ram, eftersom der står 6- maks 8 på ASUS'en. Jeg gider sgu ikke betale 2500 kr. for en bedre opløsning på min skærm, og hvor meget er grafikkortet bedre? Har nemlig ikke så meget forstand på grafikkort. Smiley
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1103: 05 Jan 2012, 02:35 »

Du får også en langt bedre og hurtigere harddisk på MM-Visions. Og det har meget at sige specielt i FM-sammenhæng. Og når du skal starte Windows og programmer generelt.

På ASUS får du det langsommeste af det langsommeste.

Men ja, hvis du ikke går op i det, så mærker du det nok heller ikke og føler så du ikke får noget ud af de ekstra 2500,- ergo bør du købe ASUS'en.

EDIT: Og nej det er ikke samme antal ram. Der er "kun" 6 GB i ASUS'en. Men hvis man vil opgradere kan der max være 8GB (2 x 4GB sticks).
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 02:37 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1104: 05 Jan 2012, 03:19 »

Du får også en langt bedre og hurtigere harddisk på MM-Visions. Og det har meget at sige specielt i FM-sammenhæng. Og når du skal starte Windows og programmer generelt.

På ASUS får du det langsommeste af det langsommeste.

Men ja, hvis du ikke går op i det, så mærker du det nok heller ikke og føler så du ikke får noget ud af de ekstra 2500,- ergo bør du købe ASUS'en.

EDIT: Og nej det er ikke samme antal ram. Der er "kun" 6 GB i ASUS'en. Men hvis man vil opgradere kan der max være 8GB (2 x 4GB sticks).
Okay, jeg kan sagtens se hvad du mener.

Men hvor meget bedre er Vision-computeren? Altså i forhold til, hvad den ene f.eks. kunne trække i spil kontra den anden. Det er en langsigtet investering, og jeg regner med at have den i nogle år. Jeg investere som førnævnt i en 3-års totalforsikring. Det samlede beløb kommer op på 9.789,00 kr., hvilket jeg synes er relativt mange penge. Kan I finde noget bedre til den pris eller noget tilsvarende billigere - altså med 3 års totalforsikring medregnet, hvilket separat ligger på 1599,- ?  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1105: 05 Jan 2012, 08:47 »

Daniel hvad vil du med den forsikring ? du har intet behov for den, med mindre du har i sinde at smadre computeren. Du får 2 års fuld garanti, hvilket er rigeligt, langt det meste er dækket under denne, og et par af tingene er dækket under din indbossforskring. Hvis du endeligt vil ha en sådan så tegn for gud skyld en general elektronik forsikring hos dit forsikringsselskab.


Jamen alene det at mm visionen har en langt højre opløsning og bedre skærm gør at du vil kunne kører spil langt flottere, og i langt bedre grafik. Derudover har den hurtigere harddisk og flere ram. Samt 2 års fuld garanti, hvilket gør det er totalt i hegnet at tegne elektronik forsikring.
Logged

hansen03
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1106: 05 Jan 2012, 09:21 »

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=647343 Har kigget lidt på denne bærbare. Jeg skal bruge den til at redigere/lave videoer med Sony Vegas og lign. Kan den bruges? Må også gerne kunne bruges til spil med okay god grafik samt spille FM perfekt.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1107: 05 Jan 2012, 09:47 »

I min optik ser den rigtig god ud. Smiley Burde bestemt kunne klare dine krav
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1108: 05 Jan 2012, 14:16 »

Daniel hvad vil du med den forsikring ? du har intet behov for den, med mindre du har i sinde at smadre computeren. Du får 2 års fuld garanti, hvilket er rigeligt, langt det meste er dækket under denne, og et par af tingene er dækket under din indbossforskring. Hvis du endeligt vil ha en sådan så tegn for gud skyld en general elektronik forsikring hos dit forsikringsselskab.


Jamen alene det at mm visionen har en langt højre opløsning og bedre skærm gør at du vil kunne kører spil langt flottere, og i langt bedre grafik. Derudover har den hurtigere harddisk og flere ram. Samt 2 års fuld garanti, hvilket gør det er totalt i hegnet at tegne elektronik forsikring.
Den der 2-års fuld garanti er jo bare, hvis der er fejl på computeren. Som førnævnt har jeg ved et uheld trykket min skærm på en eller anden måde, så hele skærmen skal udskiftes, hvilket runder op i en sindssyg pris, således at det bedre kan betale sig at købe en ny. Hvis jeg beslutter mig for at købe denne Vision computer, er det en langsigtet investering, og når jeg køber en totalforsikring på 3 år kan man 'tillade' sig at ødelægge den, uden det koster en krone, og så fikser de den eller giver et nyt tilsvarende produkt. Jeg plejer at passe godt på mine ting, men jeg vil hellere være på den sikre side, og hvis det nu skulle ske, at den blev beskadiget (hvilket jo sagtens kan ske, hvis jeg skal have den i så mange år, hvor jeg i øvrigt transportere den hver dag) så betyder det ikke noget.

Men kan du finde et tilsvarende produkt billigere, eller anser du dette som et godt køb?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1109: 05 Jan 2012, 14:37 »

Jeg anser den som et fremragende køb Smiley well for mig er det åndsvagt at betale 1600 i forsikring for et produkt til en værdi på blot 7500, men sådan er vi jo så forskellige Smiley
Logged

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010