home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 958 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149013 gange)
Mohr001
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1080: 02 Jan 2012, 00:03 »

Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1081: 02 Jan 2012, 00:22 »

Kommer da and på hvad den skal bruges til? Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Mohr001
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1082: 02 Jan 2012, 00:28 »

Kommer da and på hvad den skal bruges til? Smiley
FM og MW3  Smiley
Logged

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1083: 03 Jan 2012, 11:54 »

Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1084: 03 Jan 2012, 23:34 »

Jeg købte min bærbar for godt et år siden, og i sommers kom jeg uheldigvis til at få trykket min skærm således, at jeg intet kunne se på den. Jeg ved ikke, hvordan det var sket, men eftersom jeg ikke havde nogen forsikring på den, kunne Elgiganten sagtens reparere den, men efter en tid, fandt jeg ud af at hele skærmen faktisk skulle udskiftes, fordi den også var blevet løs, altså selve skjoldet. Det kostede knaster, og det gad jeg ikke punge op for. Nu har den så fungeret som en stationær med skærm koblet til.

Nu har jeg så valgt, at jeg vil ud og investere i en ny computer, som denne gang selvfølgelig skal have en forsikring med sig, hvis nu uheldet skulle være ude, den gælder 3 år og koster 1600, hvilket jeg gerne giver. Der er tale om denne - http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=701000010&gruppe=PCnotevision

Specifikationerne ser jo rigtig gode ud, og kan egentlig meget mere end det jeg skal bruge den til, men jeg håber også den holder i nogle år, og kan trække noget jeg måske i fremtiden har behov for. Men mit spørgsmål er så; Har I nogle erfaringer med Vision-computere? Jeg kender jo lidt til de andre mærker, men er der nogle ting jeg bør overveje inden jeg kaster penge efter den? Måske at den let bliver varm, grundet dårlig køler o.l. ting?

Tak på forhånd.

EDIT: Hold kæft hvor blev det indlæg langt, taget i betragtning af, at jeg blot skulle vide om I kendte til maskinen.  Tunge
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1085: 04 Jan 2012, 00:04 »

Har ikke erfaringer med deres bærbar, men har selv en af deres stationærer, købt for 2-3 uger siden og den virker upåklageligt.

Så thumbs up herfra.

Her er lidt hvad folk ellers har at sige http://www.trustpilot.dk/review/www.mm-vision.dk

Hvis du er bange for den bliver for varm, er et måske godt givet ud med et køleunderlag http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=notebook+cooler
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1086: 04 Jan 2012, 22:23 »

Jeg skal også ud og finde mig en ny bærbar her i Januar. Skal snart starte på 2. semester, og min 6 år gamle HP, er efterhånden lidt deprimerende at bruge.

Hvad siger i til den her?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=649398#extra

Og i øvrigt nogen der har erfaringer med Komplett.dk?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1087: 04 Jan 2012, 22:31 »

Jeg skal også ud og finde mig en ny bærbar her i Januar. Skal snart starte på 2. semester, og min 6 år gamle HP, er efterhånden lidt deprimerende at bruge.

Hvad siger i til den her?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=649398#extra

Og i øvrigt nogen der har erfaringer med Komplett.dk?
Hvad har du at gøre med mht penge? Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1088: 04 Jan 2012, 22:37 »

Desværre ikke så forfærdenlig meget mere end 5.000 kr. I hvert falde ikke hvis jeg vil have noget med de næste par måneder  Tunge
Man kan jo selvfølgelig spare mere sammen, men stort set hele mit studie forgår på computer, og den bærbar jeg har nu er bare ikke til at arbejde på.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1089: 04 Jan 2012, 22:39 »

Desværre ikke så forfærdenlig meget mere end 5.000 kr. I hvert falde ikke hvis jeg vil have noget med de næste par måneder  Tunge
Man kan jo selvfølgelig spare mere sammen, men stort set hele mit studie forgår på computer, og den bærbar jeg har nu er bare ikke til at arbejde på.
Altså jeg har mac, så hvis du kan spare sammen til den vil jeg anbefale det! Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1090: 04 Jan 2012, 22:42 »

Mac har aldrig rigtig være mig. Vi bruger også en del programmer som ikke virker optimalt på en mac. Så der er en del med mac, der render ind i problemer  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1091: 04 Jan 2012, 22:43 »

Mac har aldrig rigtig være mig. Vi bruger også en del programmer som ikke virker optimalt på en mac. Så der er en del med mac bruger, der render end i problemer  Smiley
Ja okay Smiley Jamen rent faktisk så er ASUS en af de eneste comptere jeg ikke har hørt der skulle være problemer med Smiley Har selv et par venner der har en Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1092: 04 Jan 2012, 22:47 »

Mac er jo bare noget pænt design, med nogle langsomme komponenter til mega overpris.

Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1093: 04 Jan 2012, 22:53 »

Mac er jo bare noget pænt design, med nogle langsomme komponenter til mega overpris.


Mac er klasse!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1094: 04 Jan 2012, 22:57 »

Jeg skal også ud og finde mig en ny bærbar her i Januar. Skal snart starte på 2. semester, og min 6 år gamle HP, er efterhånden lidt deprimerende at bruge.

Hvad siger i til den her?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=649398#extra

Og i øvrigt nogen der har erfaringer med Komplett.dk?

Altså asus er glimrende, og til det du kan betale kan du næppe regne med andet end et on board grafikkort som desværre trækker din grafiske ydelse ned.
Logged

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010