home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 929 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149054 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1050: 16 Dec 2011, 17:10 »

Okay tak Smiley
I Elgiganten står den til 7000 kr, så jeg ved ikke lige om jeg skal finde en anden eller købe den...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1051: 16 Dec 2011, 17:13 »

Okay tak Smiley
I Elgiganten står den til 7000 kr, så jeg ved ikke lige om jeg skal finde en anden eller købe den...

Kan godt forstå dit valg hvis du går efter en lille og let bærbar - elgigantens priser kan du ikke regne med de svinger vildt meget.

personligt ville jeg gå efter en 15,6" med dedikeret gfx kort f.eks noget lignende denne:

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/463710/MSI-GE620DX462NE.html

her får du et fint gfx kort hurtig cpu og ikke mindst en ordentlig skærm i full HD
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1052: 16 Dec 2011, 17:31 »

http://www.pcworld.dk/art/116035?page=1

God og hurtig læsning inden i smider penge på en bærbar.

Generelt er det relativt dyrt at købe bærbar her op til jul - men der findes altså stadig gode tilbud..men kig jer for  Wink
Logged

YNWA

NiklasV
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1053: 20 Dec 2011, 19:41 »

Hej Freaks Wink

Jeg står og skal til at have ny computer, har pt. en 17,3" Acer, som jeg ikke har været specielt glad for. Mit batteri er helt dødt, så den fungerer kun i oplader osv.

Når, men jeg skal som sagt have en ny bærbar.

Prisklasse: 5-8.000

Det må gerne være en Apple, men ligger gerne hovedvægten på inholdet og ikke designet.

Største skærmstørrelse er 15"

Den skal gerne kunne køre en del af de nye krævende spil. Så som BF3 osv Smiley

Håber i har et par forslag!

Tak på forhånd Smiley
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1054: 20 Dec 2011, 19:49 »

Apple er jo ikke ligefrem en computer der er "beregnet" til at spille på. Jeg har kun FM på min. Smiley

Hvad jeg har hørt laver Sony nogle ganske fine computere der er gode til spil Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

NiklasV
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1055: 20 Dec 2011, 19:50 »

Apple er jo ikke ligefrem en computer der er "beregnet" til at spille på. Jeg har kun FM på min. Smiley

Hvad jeg har hørt laver Sony nogle ganske fine computere der er gode til spil Smiley
Nej det har du ret i, regner faktisk også med kun at have FM på min hvis det bliver apple. Hvilken en har du? Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1056: 20 Dec 2011, 19:50 »

Jeg har gode erfaringer med ASUS, som har et godt batteri, gode grafikkort og bare generelt en god kvalitet. Derimod synes jeg, at du skal holde dig fra HP.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1057: 20 Dec 2011, 19:53 »

Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1058: 20 Dec 2011, 20:04 »

Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

NiklasV
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1059: 20 Dec 2011, 20:08 »

Hvordan er grafikken på din mac?

Hvorfor MSI´en? Har den nogle specs som taler for?
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1060: 20 Dec 2011, 20:16 »

Hvordan er grafikken på din mac?

Hvorfor MSI´en? Har den nogle specs som taler for?
Indholdsmæssigt ligner de jo hinanden meget godt. Samsung har en anden processer (i7) og derfor vil arbejde hurtigere end MSI'en. Det lader til at display'et er bedre på MSI'en er bedre, og derfor vil jeg nok vælge den.

Ved dog ikke hvorfor jeg sidder og taler for at du skal have en MSI, når du SKAL have en mac Opstemt Købte min for et halvt år siden og  der har ikke været én eneste gang hvor den er frosset eller noget som helst. Det er det bedste køb jeg nogensinde har lavet og er utrolig glad for den. Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1061: 20 Dec 2011, 20:19 »

Indholdsmæssigt ligner de jo hinanden meget godt. Samsung har en anden processer (i7) og derfor vil arbejde hurtigere end MSI'en. Det lader til at display'et er bedre på MSI'en er bedre, og derfor vil jeg nok vælge den.

Ved dog ikke hvorfor jeg sidder og taler for at du skal have en MSI, når du SKAL have en mac Opstemt Købte min for et halvt år siden og  der har ikke været én eneste gang hvor den er frosset eller noget som helst. Det er det bedste køb jeg nogensinde har lavet og er utrolig glad for den. Smiley
Samme her. Jeg har den hvide model af Macbooken og er utrolig glad for den. Det er super dejligt at få skiftet fra windows til mac. Der har heller ikke været nogen som helst problemer med min mac endnu Smiley
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1062: 20 Dec 2011, 20:34 »

Hej Freaks Wink

Jeg står og skal til at have ny computer, har pt. en 17,3" Acer, som jeg ikke har været specielt glad for. Mit batteri er helt dødt, så den fungerer kun i oplader osv.

Når, men jeg skal som sagt have en ny bærbar.

Prisklasse: 5-8.000

Det må gerne være en Apple, men ligger gerne hovedvægten på inholdet og ikke designet.

Største skærmstørrelse er 15"

Den skal gerne kunne køre en del af de nye krævende spil. Så som BF3 osv Smiley

Håber i har et par forslag!

Tak på forhånd Smiley

Jeg ville vælge sådan en fætter:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=701000010&gruppe=PCnotevision

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=701000030&gruppe=PCnotevision
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1063: 29 Dec 2011, 13:07 »

Jeg står og skal købe en bærbar. Kravene er: Min 15 tommer, Intel5 , men helst Intel 7, 4 gb ram, 500 gb harddisk. Er der nogen der kan hjælpe mig? Kom lige i tanke om prisen, som skal være max 5500 kr. Tak for påmindelsen
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 13:17 af ELS » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1064: 29 Dec 2011, 13:10 »

Hvad må den koste er jo som altid det afgørende spørgsmål Wink
Logged

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010