home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 949 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149081 gange)
guldborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1020: 12 Sep 2011, 17:23 »

søger en god skole pc der skal kunne trække spil som fx. Fm og LOL, er villig til at gi mellem 3000-4000 Smiley
Logged

oi oi pippo segna per noi

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1021: 15 Sep 2011, 10:59 »

Så er turen sgu kommet til mig. Min barbær er desværre afgået ved døden, og derfor skal jeg have en ny. Jeg har dog nogle krav til hvad den skal kunne, og jeg håber at der er venlige sjæle herinde, der ville hjælpe mig. Jeg skal bruge den til skolearbejde, og så skal den kunne spille FM og PCM uden problemer. Derudover må den godt have et fint batteri samt et lavt støjniveau.

Jeg har hørt gode ting om ASUS, er der nogle der kan fortælle lidt om deres erfaringer med dem? Jeg vil blive glad, hvis jeg kunne gøre det for omkring 5000 kr, hvilket jeg mener, er realistisk. :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1022: 15 Sep 2011, 15:02 »

Ingen der kan hjælpe her? :-)
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1023: 15 Sep 2011, 17:06 »

@ JakobE

I min verden ville sådan en her nok skulle klare det http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5328140
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1024: 21 Sep 2011, 18:06 »

Hey alle!
Jeg søger en Gamer-Bærbar... jeg har dog max 7.500 så det må blive bedst til prisen. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne anbefale en?

Derudover har en computer interreserede ven anbefalede mig disse 2:
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540780
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=7096417

Er der nogle der kan sige noget om dem?
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1025: 24 Sep 2011, 20:53 »

Hey folkens.
Efter at havde haft min PC i cirka 6 år nu, har jeg sgu besluttet mig for at købe en bærbar.
Problemet er bare at jeg intet forstand har på computere  Ubeslutsom så satser lidt på at i kan hjælpe mig.
Søger en bærbar der kan trække FM 12 (self), den skal også kunne trække Diablo 3 når det kommer ud  Smiley, behøver dog ik kunne trække det på den bedste grafik. Vil helst ik slippe mere end 6000 for den, men er åben for forslag  Smiley

På forhånd tak for hjælpen  Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1026: 27 Sep 2011, 21:40 »

Så er turen sgu kommet til mig. Min barbær er desværre afgået ved døden, og derfor skal jeg have en ny. Jeg har dog nogle krav til hvad den skal kunne, og jeg håber at der er venlige sjæle herinde, der ville hjælpe mig. Jeg skal bruge den til skolearbejde, og så skal den kunne spille FM og PCM uden problemer. Derudover må den godt have et fint batteri samt et lavt støjniveau.

Jeg har hørt gode ting om ASUS, er der nogle der kan fortælle lidt om deres erfaringer med dem? Jeg vil blive glad, hvis jeg kunne gøre det for omkring 5000 kr, hvilket jeg mener, er realistisk. :-)
Jeg er stadig på udkig, og derfor har jeg fundet denne maskine. Hvad siger eksperterne til den, kan den opfylde mine krav?

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=646451#extra
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1027: 27 Sep 2011, 21:56 »

Jeg er stadig på udkig, og derfor har jeg fundet denne maskine. Hvad siger eksperterne til den, kan den opfylde mine krav?

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=646451#extra

Fin Cpu og godt med ram - Asus har ry for at lave nogle gode bærbare.

Det gfx kort der sidder i er ikke verdens stærkeste sammenlignet med det der sidder i en stationær maskine - men jeg set kortet i en maskine med mindre ramm og en Intel I5 cpu og der var jeg imponeret over kvaliteten.

Meeen skærmen er ikke noget at råbe hurra for... bemærk den relative lave opløsning og inden du køber maskinen så tjek om du kan leve med den ellers så gå efter en skærm med fuld hd.
Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1028: 27 Sep 2011, 22:03 »

Fin Cpu og godt med ram - Asus har ry for at lave nogle gode bærbare.

Det gfx kort der sidder i er ikke verdens stærkeste sammenlignet med det der sidder i en stationær maskine - men jeg set kortet i en maskine med mindre ramm og en Intel I5 cpu og der var jeg imponeret over kvaliteten.

Meeen skærmen er ikke noget at råbe hurra for... bemærk den relative lave opløsning og inden du køber maskinen så tjek om du kan leve med den ellers så gå efter en skærm med fuld hd.
Okay. Jeg tror ikke jeg har et behov, for at have en skærm med fuld HD. Jeg synes opløsningen på den maskine, der nu er død, var fin. Nu siger du, at grafikkortet ikke er verdens bedste, og det bekymrer mig da lidt. Kan den trække PCM og FM uden problemer?

Ellers skal du have tak for hjælpen. Det var pænt af dig.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1029: 27 Sep 2011, 22:10 »

Okay. Jeg tror ikke jeg har et behov, for at have en skærm med fuld HD. Jeg synes opløsningen på den maskine, der nu er død, var fin. Nu siger du, at grafikkortet ikke er verdens bedste, og det bekymrer mig da lidt. Kan den trække PCM og FM uden problemer?

Ellers skal du have tak for hjælpen. Det var pænt af dig.

Jeg ved ikke lige med PCM... den version jeg sidst spillede hed 2009 - men jeg ved den sagtens og i fin stil kan køre FM 2011 og jeg var egentlig imponeret over kvaliteten af den måde Call of Duty blev afviklet på.

Hvis du skal finde en maskine med et bedre gfx kort i så bliver det relativt dyrt så jeg ville finde en maskine i fona eller lignende og så få det demonstreret inden du køber din nye bærbare på nettet.

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html tjek evt her i forhold til ydelse... som du kan se så yder et mobil gfx kort markant mindre end de bedste mid range kort.
Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1030: 27 Sep 2011, 22:27 »

Hmm, den skal helst kunne trække PCM også. FM er selvfølgelig vigtigst. Men hvis prisen forhøjes meget, ved et bedre grafikkort, er det ikke i min interesse. Den her passer meget godt, til mit budget.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1031: 27 Sep 2011, 22:55 »

Hmm, den skal helst kunne trække PCM også. FM er selvfølgelig vigtigst. Men hvis prisen forhøjes meget, ved et bedre grafikkort, er det ikke i min interesse. Den her passer meget godt, til mit budget.

Umiddelbart tænker jeg at call of duty kræver noget mere end PCM.... men omvendt så er Cyanide og fokus games ikke kendt for at lave spil der ligefrem kører strålende Wink

Meeen da jeg bestemt ikke er hardcore gamer... så er jeg ikke i nærheden af at være ekspert på gfx området.

jeg ville tjekke diverse fora for at høre om erfaringer med gt 540m kortet og pcm.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1032: 27 Sep 2011, 23:02 »

Jeg indkøber ca. 10 bærbare maskiner pr. år og formidler dem videre til venner og bekendte.... de fleste maskiner er i prisklassen 5000-6000 kr.

Jeg har endnu ikke oplevet nogen der har været utilfredse med en Intel i5 eller intel I7 cpu koblet med gt 540 m.... men det er vigtigt at understrege at det ikke er en hardcore gamermaskine der kan erhverves for 5000-6000 kr.... problemet er at super ydende mobile gfx kort koster kassen og så skal der oveni betales for en tilsvarende dyr skærm også ender den samlede pris let i nærheden af 8000-10.000 kr..... ingen problem hvis man har masser af penge... men for flertallet af os så er 5000-6000 kr altså meget.

Logged

YNWA

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1033: 07 Okt 2011, 15:26 »

Hey alle!
Jeg søger en Gamer-Bærbar... jeg har dog max 7.500 så det må blive bedst til prisen. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne anbefale en?

Derudover har en computer interreserede ven anbefalede mig disse 2:
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540780
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=7096417

Er der nogle der kan sige noget om dem?
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #1034: 07 Okt 2011, 15:36 »

Kigger også på ny bærbar.

Eneste krav er at den skal kunne køre FM2012, gider ikke betale over 5000 for den.

Hvordan anbefaler i øvrigt at man renser sin nuværende bærbar, min bliver rimelig varm og larmer ret meget en gang imellem, er det bare at sætte en støvsuger på eller?
« Seneste Redigering: 07 Okt 2011, 15:54 af Newcastle » Logged

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010