home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 952 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149141 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #960: 16 Jul 2011, 09:32 »

Har Vista nu, og det fungerer fint for mig. Men har selv søgt lidt rundt, og har fundet den frækkert her.

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=6091091

Er det en god computer? Det eneste spil jeg spiller er FM, og ellers skal der bare være plads til EN MASSE musiknumre og iTunes. Intet andet...

Kun fordi du ikke har prøvet w7 så... og nej grafikkortet er ikke godt nok og det samme gør sig gældende for processeren
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #961: 16 Jul 2011, 12:14 »

Hey Guys!

Her efter sommerferien skal jeg starte på gymnasium. Min linie kræver at man har en bærbar med i timerne, og da min nuværende bærbar er stor og klodset har jeg besluttet mig at investere i en ny.

Derfor er jeg på udkig efter en ny bærbar.

Udover at kunne bruges til studiebrug kunne det virkeligt være fedt hvis den også kunne køre PCM 11. Ikke på ultragrafik, men bare nogenlunde jævnt grafikniveau uden at lagge.

Og den må maks. koste 6.000

Jeg har kigget på et muligt køb:

http://www.expert.dk/da/Computer/baerbar/0884840506942.aspx

Ved ikke om den kan køre PCM da jeg ikke er den store computerhaj. Hvad synes i om den?

Jeg er også åben for andre bud

På forhånd tak
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #962: 16 Jul 2011, 23:08 »

Grafikkortet er ikke godt nok
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #963: 16 Jul 2011, 23:49 »

Grafikkortet er ikke godt nok
Kan du anbefale en bærbar der kan køre PCM 11 uden at være alt for dyr?
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #964: 18 Jul 2011, 22:05 »

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #965: 18 Jul 2011, 22:07 »


Bemærk at hverken denne eller den du selv linkede til har et dvddrev, eftersom de jo er så små.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #966: 22 Jul 2011, 20:33 »

Der gik noget galt med min løn, og jeg har først for nylig fået min løn. Så computeren jeg havde kigget på, blev først sat op fra 7500 til 7800 lige inden jeg fik min løn, og nu da jeg ville ind og bestille - er den over natten blevet sat op til 8500... Kan det så bedre betale sig at købe en af nedenstående?

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637998
Denne har også HD (dog ikke full hd), samme processor (på nær det turbo boost, der er på den anden) og 8 gb ram. Grafikkortet, som jeg i forvejen var lidt i tvivl om, er dog endnu ringere i denne end i den anden computer, men er stadigvæk med 2gb dedikeret hukommelse. Den er bare 3000 kroner billigere. Lige pt. ville jeg foretrække denne over den anden.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=641097
Denne computer er også med HD og blu-ray (aner dog ikke om det er full hd). Grafikkortet er bare over fire gange bedre (ifølge den benchmark-side) - ja faktisk skide godt - og der er hele 16 gb ram i. Det er dog én af intels gamle i7-processore (hvilket man kan se på at der er tre tal i stedet for fire ud for Intel i7), som skulle være 30% langsommere - og processoren er generelt ikke nær så kraftig (faktisk kun halvt så god) som i de to andre.

Jaaa, jeg har læst lidt op på alt det med computere, men jeg er sgu stadigvæk i tvivl. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal prioritere højest.

Edit: Jeg vil helst ikke bruge over 8000, den skal ikke veje (eller larme) for meget (pga. skolebrug) og den skal gerne kunne spille FM, PCM o.lign. i god kvalitet. Jeg er bare pisse træt af min nuværende bærbar med 4gb ram, utrolig ringe amd-processor og forfærdeligt grafikkort.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 20:43 af DavidMadsen » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #967: 03 Aug 2011, 11:21 »

Er der en, som vil være så venlig at skrive nogen specifikationer, som er nødvendige, hvis man gerne vil game FM med lidt højere hastighed end en halv stjerne, og man bare skal bruge computeren til skolebrug. Derudover vil jeg gerne have at computeren er fremtidssikret i et par år, 2-4 stykker.

Desuden bruger jeg mest min computer til at have musik på, og bruge Facebook og tekstbehandlingspro grammer.

Prisen skal være omkring 3000-3500 - og den må gerne være mulig at købe fysisk, altså i en butik.

Håber nogen vil hjælpe, for har brugt MANGE uger på at finde noget, men er altid i tvivl om jeg har fundet det rette...
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #968: 03 Aug 2011, 12:41 »

Ved ikke hvor stor mulighed der for at finde det du søger til den pris, især hvis du også skal have en computer der ikke larmer for meget, ikke er for stor og klodset og ikke har for kort batteritid.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enged
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #969: 03 Aug 2011, 12:57 »

For 3500 får du ikke en computer der er fremtidssikret i 2 år, og da slet ikke en bærbar. Det tror jeg simpelthen er umuligt, i hvert fald i Danmark. Mit råd vil være, at du bringer dine udgifter ned, eller får din indtægt højere op, og så venter til du har i hvert fald 8.000 kroner at smide efter en computer. Det er utrolig mange penge, men hvis du vil have, at den skal holde i 2-4 år, så koster det altså.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #970: 03 Aug 2011, 12:59 »

Fair nok, tak for svarerne!

Hvis jeg nu så sænker mine krav til specifikationerne? Lad os sige, den skal kunne game FM, Office og have MEGET musik liggende - så er det vel muligt, ikke? Jeg spiller vel og mærke FM med 2D.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #971: 05 Aug 2011, 13:47 »

Hey Freaks Smiley

Da min gamle computer crashede, er det nu tid til at købe en ny. Jeg skal først og fremmest bruge den i det kommende skoleår, hvor jeg tager på efterskole, så det skal ikke være en kæmpe motherfucker. Derimod skal skærmen heller ikke være for lille, da jeg gerne vil bruge den til at spille FM, PCM og diverse andre spil. Omkring de 15 tommer som sidst vil nok være optimalt. Som sagt skal den kunne trække spil - gerne i en rimelig høj kvalitet. Ellers skal den bruges til at lave noget grafik, surfe på nettet, lave skoleopgaver og så må der også meget gerne være indbygget webcam.

Forhåbentlig er der en eller anden med god sans for det tekniske, der kan vejlede mig lidt Peace

Jeg ser helst, at computeren koster under de 7.000 kroner - og hvis det er muligt, så må den meget gerne kunne fås hos Elgiganten.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #972: 05 Aug 2011, 14:03 »

Hvad med noget i stil med den her? Jeg har ikke selv brugt den, men den virker rimelig potent, samtidig med at alle delene er strømbesparende komponenter til bærbare og skærmen er LED, hvilket burde give en rimelig batteritid. Dem jeg kender der har haft Acer har været rimelig godt tilfreds med dem.

Derudover har de en HP til samme pris og med lignende specifikationer, jeg ville google komponenterne og se om jeg kunne finde ud af hvilke der var kraftigst samt hvordan de ligger ift. hinanden med strømforbrug.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #973: 05 Aug 2011, 14:06 »

Hey Freaks Smiley

Da min gamle computer crashede, er det nu tid til at købe en ny. Jeg skal først og fremmest bruge den i det kommende skoleår, hvor jeg tager på efterskole, så det skal ikke være en kæmpe motherfucker. Derimod skal skærmen heller ikke være for lille, da jeg gerne vil bruge den til at spille FM, PCM og diverse andre spil. Omkring de 15 tommer som sidst vil nok være optimalt. Som sagt skal den kunne trække spil - gerne i en rimelig høj kvalitet. Ellers skal den bruges til at lave noget grafik, surfe på nettet, lave skoleopgaver og så må der også meget gerne være indbygget webcam.

Forhåbentlig er der en eller anden med god sans for det tekniske, der kan vejlede mig lidt Peace

Jeg ser helst, at computeren koster under de 7.000 kroner - og hvis det er muligt, så må den meget gerne kunne fås hos Elgiganten.

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductCompare-Show?products=ENTS11HR519NC@store-elgigantenDK|SATP75013D@store-elgigantenDK|VPCEB4Z1EBQ@store-elgigantenDK|

Hurtige bærbare men med relativ dårlig opløsning...tip kig et andet sted end Elgiganten  Peace
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #974: 05 Aug 2011, 14:10 »

Asus på tilbud mnoget billigere end elgiganten http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637998
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010