home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 866 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149256 gange)
arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #870: 23 Feb 2011, 14:51 »

Hej FMF.

jeg søger en bærbar i 5,5k kr. klassen.

den skal hovedsaglig bruges til Football Manager...

har kig på de 3 her ?

http://www.pricerunner.dk/pc/27/Baerbare-Produkt-Sammenligning?c_2694443=2694443&c_2695048=2695048&c_2667085=2667085


edit: drop lenova'en
« Seneste Redigering: 23 Feb 2011, 14:57 af arsenal4ever » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny FM-hurtig bærbar???
« Svar #871: 23 Feb 2011, 15:05 »

Jeg har personligt haft dårlig erfaring med Acer, der hurtigt bliver varme osv., ved ikke om det er helt hen i skoven?
Har du også leverandører du kan anbefale med henblik på god kundeservice osv?! Smiley

Jeg har en Acer, og den bliver brændvarm på ingen tid, selv hvis man ikke laver andet en at være på nettet. Ret irriterende, så vil ikke anbefale sådan en Smiley
Logged

Aldrig alene!

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny FM-hurtig bærbar???
« Svar #872: 23 Feb 2011, 15:33 »

Jeg har en Acer, og den bliver brændvarm på ingen tid, selv hvis man ikke laver andet en at være på nettet. Ret irriterende, så vil ikke anbefale sådan en Smiley
Det er der desværre rigtig mange bærbare computere der døjer med. Deres ydeevne er simpelthen for stor i forhold til den blæser som sidder i maskinen. Ved selv at Acer og HP døjer meget med dette problem.
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #873: 23 Feb 2011, 15:53 »

Jeg har DELL...god software, men customers service er helt af helvedes til... køb Lenovo/ IBM det er uden tvivl det bedste og mest holdbare..
Logged

... U ain't got a minute.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny FM-hurtig bærbar???
« Svar #874: 23 Feb 2011, 17:03 »

Det er der desværre rigtig mange bærbare computere der døjer med. Deres ydeevne er simpelthen for stor i forhold til den blæser som sidder i maskinen. Ved selv at Acer og HP døjer meget med dette problem.

spot on  Thumbs Up

Så vil i have en gamer pc så køb en stationær
Logged

YNWA

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #875: 28 Feb 2011, 15:07 »

Tak for dem mange forslag. I forhold til pengene ville den billigste af de to sidste du linkede til, være den bedste mulighed? Vil den kunne køre PCM? De eneste to spil jeg skal have på er nemlig kun PCM og FM
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Bimmand
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #876: 28 Feb 2011, 15:52 »

Logged

ZyXEL
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #877: 18 Mar 2011, 16:41 »

Jeg regner stærkt med, at bestille denne meget snart: http://www.shg.dk/Baerbar/HP-Pavilion-dm4-1160eo-Entertainment-2234455.html&ref=edbpriser
Har absolut ingen forstand på computere, så jeg ville egentlig bare høre om ikke der er nogen, der kan sige mig om den ikke burde kunne køre FM ok? Smiley
Logged

FCM - Min kærlighed!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #878: 18 Mar 2011, 17:06 »


Nej det vil jeg bestemt ikke kalde den tjek denne side ud og se hvor gfx kortet ligger sammenligningsmæssi gt tip kig i bunden

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

, jeg vil sammenligne kortet med et gammelt kort fra 2007 som hed Nvidia Gforce 7600 gt... og der er altså sket meget siden da.... en gamer egnet bærbar koster dyrt regn med intet under 6000 kr hvis du vil have noget nutidigt regn da med ca 8000-12.000 kr....derfor er det billigere at købe en stationær også en mindre bærbar til skole arbejde eller lignende.
« Seneste Redigering: 18 Mar 2011, 17:10 af DeBuur » Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #879: 18 Mar 2011, 17:24 »

Jeg regner stærkt med, at bestille denne meget snart: http://www.shg.dk/Baerbar/HP-Pavilion-dm4-1160eo-Entertainment-2234455.html&ref=edbpriser
Har absolut ingen forstand på computere, så jeg ville egentlig bare høre om ikke der er nogen, der kan sige mig om den ikke burde kunne køre FM ok? Smiley

Jeg ville finde en model med et ander gdx kort... f.eks denne... http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=619512#extra

Men med en I5 cpu og minimum 4 gb ram er du godt kørende... mange anbefaler Asus bærbare fremfor Hp og Acer.
Logged

YNWA

ZyXEL
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #880: 18 Mar 2011, 19:31 »

Jeg ville finde en model med et ander gdx kort... f.eks denne... http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=619512#extra

Men med en I5 cpu og minimum 4 gb ram er du godt kørende... mange anbefaler Asus bærbare fremfor Hp og Acer.

Men kan den køre FM uden problemer? Smiley
Logged

FCM - Min kærlighed!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #881: 18 Mar 2011, 22:58 »

Men kan den køre FM uden problemer? Smiley

Hmmm er altså usikker på det gfx kort, det har altså ikke ry for at være verdens stærkeste.. der må være nogen herinde som har det gfx kort... hvor godt kører grafikken med et 5470 kort ?
Logged

YNWA

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #882: 19 Mar 2011, 00:13 »

mange anbefaler Asus bærbare fremfor Hp og Acer.
Jeg har en Compaq (produceret af HP), min far har en HP og flere af mine venner har HP. Min egen computer stinker (den er også forholdsvis gammel) og larmer helt vildt, mens næsten alle andres HP-bærbare også larmer en del og bliver ret varme - de kan dog sagtens være gode nok, det er ikke det. Forstår egentlig godt, at folk anbefaler noget andet til tider. Tunge
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #883: 19 Mar 2011, 14:41 »

Jeg har en Compaq (produceret af HP), min far har en HP og flere af mine venner har HP. Min egen computer stinker (den er også forholdsvis gammel) og larmer helt vildt, mens næsten alle andres HP-bærbare også larmer en del og bliver ret varme - de kan dog sagtens være gode nok, det er ikke det. Forstår egentlig godt, at folk anbefaler noget andet til tider. Tunge

Netop.... jeg har selv gode erfaringer med Acer og Hp.... men det der gælder for alle mærker er hvordan de bruges, behandles og hvad er der i dem af cpu..en AMD cpu i en bærbar er bare en dårlig løsning..mens Intel er dyr...
Logged

YNWA

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #884: 29 Mar 2011, 20:43 »

Som skrevet i en anden tråd:

Nu blev det sgu min tur til at lede efter ny computer. Jeg er dog en smule besværlig, så jeg håber, at I kan hjælpe mig.

For det første skal det være en bærbar. Den skal ikke være for tung og stor (intet over 16 tommer - eller: slet ikke over 3kg), da den også skal bruges i skolen. Min erfaring siger mig også, at HP og Compaq-computere ofte larmer en del, men før jeg udelukker noget, vil jeg gerne have det bekræftet - har selv en Compaq lige nu, og den både larmer, bliver varm og er blevet ret langsom - desuden er grafikkortet pænt ringe, så jeg kan ikke bruge den ordentligt til gaming. Jeg gamer heller ikke specielt meget, men den skal sgu snildt kunne trække spil som FM, CS, TrackMania og lignende. Der skal også være plads til skolearbejde, lidt musik og sådan på - så mindst 250 GB harddisk.

Umiddelbart skal der kigges efter et godt grafikkort og en god processor - hvad ellers? Prisen har jeg ikke lagt mig fast på. Jo billigere jo bedre, selvfølgelig, da jeg selv skal betale for den. Af den grund alene bevæger jeg mig så småt væk fra Mac, der nok bliver en tand for dyrt.

... hjælp søges til en dreng i nød!
Logged

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010