home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Villareal C.F. - El Submarino Amarillo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Villareal C.F. - El Submarino Amarillo  (Læst 1418 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Villareal C.F. - El Submarino Amarillo
« : 15 Maj 2015, 23:35 »





El Submarino Amarillo


Villarreal Club de Fútbol SAD, som oftest forkortes Villarreal, er en fodboldklub i Spanien, grundlagt 1923.
Holdet er baseret i Vila-real, en mindre by tæt på Castellón de la Plana. Klubber er på nuværende tidspunkt med i det finere selskab i den bedste spanske liga, La-Liga.
Efter at have været med i sub-toppen i en årrække, kom det som et chok for klubbens fans, da ubåden efter 2011/12 sæsonen måtte en tur ned i den næst-bedste række, LIGA adelante.
Ét ophold der dog blev af kort varighed, da klubben allerede i den pågældende sæson rykkede op igen.
I opryknings-sæsonen endte klubben på en fin 6. plads, hvilket resulterede i EL-slutspil for klubben.


Som folk nok kan fornemme endte jeg med at prøve lykken med Villareal. Hvert år, kæmper de to mastodonter Real Madrid og FC Barcelona om at blive den mest præstigefyldte klub i verden. Nu skal ringen brydes, og det skal ikke være Atletico Madrid, som ellers klarede sig fremragende i sidste sæson, der skal vippe dem af pinden, men istedet Villareal.

Naturligvis er det ikke noget man bare gør over 1 sæson, men et langvarigt projekt, som forhåbentlig kan holde gejsten oppe.

Kort gennemgang af 1. sæson:

Transfer ind:
Pione Sisto - 48 mio.
Rasmus Thelander - 9.5 mio.

Transfer ud:
Giovano dos Santos
Samt nogle 3. rangs spillere

Europa-League:
Efter at have kvalificeret sig til EL-slutspillet via. ligaen i sidste sæson var forventningerne egentlig bare at komme med i gruppespillet og få nogle gode resultater. Men efter at have spillet 2-2 på hjemmebane mod AS Saint-Etienne var jeg begyndt at blive bekymret! Heldigvis ville spillerne det anderledes, så da retur-kampen blev fløjtet af, stod der 3-1 på lystavlen, i vores favør vel at bemærke.
Vi endte så med at komme i gruppe med Standart Liege, SK Rapid Wien og Debrecen. En overkommelig gruppe, som vi vandt sikkert med 14 point.
I første knockout-fase trak vi Fiorentina, og med skader til flere profiler begyndte jeg at frygte en exit.
En frygt der blev forværret efter at tabe 1. kamp 3-0 på udebane uden nogle reelle skud på mål. Der gik hurtigt 7 dage, og pludselig stod retur-kampen for døren. Til halvleg stod der 1-0 til os og den videre deltagelse virkede meget fjern, men så skete der pludselig noget!
2 hurtige mål i starten af 2. halvleg lod mig pludselig håbe! Kæft hvor var jeg glade for de drenge på daværende tidspunkt!
86. minut, bolden bliver efter hurtigt spil på kanten af feltet lagt ud til fløjen, én førsteberøring senere knaldes ét spark til bolden, direkte kurs mod den modsatte sidelinje! Men inden foran mål rører en spiller uheldigt bolden, så den ender med at snyde målmanden fuldstændigt! Villareal-manageren er knaldrød i ansigtet mens han løber ned langs sidelinjen!
Heldigvis er der tale om en ekstrem glædesrus! Det er venstrebacken Manuel Pasqual der uheldigt styrer bolden i mål, mens stadion eksploderer!
Så var der tro på tingene, 2. knockout-fase kunne bare komme an!
Men stemning blev en hel anden da FC Barcelona, der havde fejlet i deres pågældende CL-gruppe, pludselig kom op af bowleren.
Der er ikke så meget andet at fortælle at vi efter 2 kampe måtte se slået 6-3 samlet...
 

La-Liga:
Sæsonen startede dårligt, 3 kampe var spillet og vi stod tilbage med sølle 2 point. Jeg begyndte allerede at frygte for at dette skulle blive endnu ét af de saves, hvor jeg ikke kommer længere end til december, før jeg er fyrringstruet.
De efterfølgende kampe ændrede dog hurtigt på den opfattelse, 9 kampe uden nederlag hed statistikken pludselig!
Vi kunne begynde at håbe på en god sæson, og selvom vi i løbet af sæsonen var nede på en 13.-14. plads, slog vi dog turboen til i de sidste kampe, hvor vi med 7 sejre ud af de sidste 8 kampe endte på en fin 5. plads.
Dermed var deltagelsen i den kommende udgave af EL-gruppespillet sikret.

Pokalen:
Kort fortalt, vi skulle som minimum komme til kvartfinalen og endte med at komme til semifinalen, hvor Real Sociadad blev for stor en mundfuld.

Årets overraskelse:
Luciano Vietto, argentinsk-italienske stjernefrø, som i 45 kampe scorede 31 mål! Spillede til 7.33 i snit, én spiller jeg havde store planer med!
Pione Sisto, som altid er Pione er fantastisk køb, 49 kampe bød på 17 mål og 13 assist, men en samlet vurdering på 7.40.
Endte også med at vinde Golden-boy prisen foran store spillere såsom Depay og Januzaj!

Økonomien var presset efter 1. sæson, så efter en god optakt til 2. sæson tikkede der pludselig nogle store bud ind på mine spillere, som jeg ikke kunne sige nej til  Rullende Øjne

Pione Sisto blev solgt for 295 mio. til Man City
Luciano Vietto blev solgt for 265 mio. til Liverpool

Dette gjorde at vi pludselig have de økonomiske muskler til at blive afgørende i nogle transfers. Derfor blev 5 nye spillere hentet ind til klubben i 2. sæson.

Gabriel Barborsa - 135 mil
Jack Grealish - 97,5 mil
Jonathan González 36 mil.
Edwin Cardona - 65 mil. 
Ibrahim Afellay - fri

Som i kan se har jeg sørget for at få unge spillere ind, som enten kan udvikle sig godt og bære klubben op på næste niveau eller kan udvikles og sælges med god fortjeneste.

Kan fortælle at de 2 første kampe i den nye sæson er vundet, hvor de nye spillere allerede har været afgørende  Opstemt

Håber andre er interesserede i at prøve kræfter med klubben  Peace

Fortsat god aften! 
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Villareal C.F. - El Submarino Amarillo
« Svar #1: 15 Maj 2015, 23:40 »

Jeg spillede med dem i et par sæsoner, og det var virkelig sjovt. Men fik aldrig rigtig mulighed for at gøre klubben til et verdensklasse hold da der aldrig blev spyttet penge nok i klubben
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010