home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  KIN (Keep It National)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: KIN (Keep It National)  (Læst 21139 gange)
Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
KIN (Keep It National)
« : 13 Maj 2015, 10:08 »

En tilbagevende challenge/filosofi som jeg har prøvet kræfter med de senere år.

Det går i al sin enkelhed ud på KUN at have spillere af egen nationalitet i klubben - og med det hold som minimum vinde ligaen samt Champions League.
 
Sidste år lykkedes det mig i Frankrig med Lyon, og i år står den på England, nærmere betegnet Leeds.

Udfordringen i England er at de engelske spillere er så pokkers dyre, og at talentmassen desværre ikke er helt så stor som i fx. Frankrig.

Jeg har netop afsluttet 5.sæson, hvor det blev til et mesterskab med følgende trup:


Næste mål er Champions League!
« Seneste Redigering: 13 Maj 2015, 11:08 af Snowflake » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #1: 13 Maj 2015, 10:53 »

Altid en god challenge med KIN. Det har jeg haft meget sjov med gennem tiderne.

Godt nok imponerende at hive mesterskabet i hus allerede i fjerde sæson med Leeds, hvor du kører med konceptet.
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #2: 13 Maj 2015, 11:11 »

Kan lige se at jeg tog fejl, det var 5.sæson :-/

De første sæsoner gik med at rykke op samt overleve, imens jeg gradvis fik købt flere og flere englændere, og skibbet andre nationaliteter afsted. Midt i 4.sæson havde jeg kun 1 ikke-englænder, og han blev solgt efter sæsonen. Så min første hele sæson kun med englændere.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #3: 13 Maj 2015, 11:21 »

Det er fanme stærkt!

Elsker at høre folk spiller med sådan nogle challenge's...

Det må ha' været en dyr fornøjelse at købe engelske spillere?
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #4: 13 Maj 2015, 13:02 »

Det har været ret dyrt ja! Har dog fundet ud af at priserne svinger rigtig meget i løbet af sæsonen, så scouter jævnligt og slår til når prisen er acceptabel.
Her er transfers i de sidste par år.





Bortset fra denne sæson, hvor jeg har betalt dyrt for mine spillere, er det lykkedes at slå til på de rigtige tidspunkter.
Min højreback Chiori fik jeg fx. for 265. Et par måneder før dette krævede Arsenal 1,2 mia, men da vi ramte januar var han billig.
Min nye angriber fik jeg med klausul i min lejekontrakt, ellers havde han også koster 1 mia eller mere nu.
Generelt har jeg været heldig med at få spillerne på de rigtig tidspunkter (nedrykning, vendt tilbage fra lån eller sat til salg), og sælge dem videre med gevinst fx.
Lewis Baker, købt for 7 solgt for 132
Bamford købt for 27 solgt for 110
Ince købt for 102 solgt for 570
Lavasani købt for 50 solgt for 300.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #5: 15 Maj 2015, 17:23 »

Jeg er igang med KIN, og skal bruge spanske spillere, hvem er et must buy?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #6: 15 Maj 2015, 17:24 »

Jeg er igang med KIN, og skal bruge spanske spillere, hvem er et must buy?
Hvem er du? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #7: 18 Maj 2015, 08:59 »

Wow virkelig imponerende hvilken pris du har fået de forskellige spiller til.

Men whaaaaaaaaaaaaaaat 345mio kr. for Will Hughes  Shockeret crazy
En skam du ikke købte ham da du startede, da koster han vidst kun 115mio kr. Men vildt at se han bliver så dyr, vil du dele et billede af hans skills?
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #8: 18 Maj 2015, 11:17 »

Kunne købe Hughes sidste sæson til omkring 250, men der havde jeg lige købt Reed og Ledson. Det er nok lidt overpris, men han er den bedste engelske DM jeg kunne komme i nærheden af, og jeg jagter CL-trofæet i år. Smiley

Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #9: 21 Maj 2015, 11:22 »

Er på vej ind i den sidste del af sæsonen, hvor alt spidser til. Går efter endnu en PL-triumf og drømmer om CL.
Vores vej imod målet har dog været ramt af en del skader, hvor Berahino er skadet resten af sæsonen og vi i flere perioder har måttet spille uden en decideret angriber i truppen - Roberts har her fint vikarieret på toppen.

Jack Grealish spillede super godt i første halvdel af sæsonen, men valgte er oktober måned at spille for det irske landshold - bummer! Så nu er han solgt til PSG (375 mio), og erstattet med Josh Murphy & Dominik Solanke, som ligeledes kan spille i angrebet.
Arsenal valgte at betale frikøbsklausulen på Teddy Bishop på 445 mio, og jeg har derfor valgt at rykke Barkley tilbage på hans favoritplads.

OG... Så lykkedes det endelig at finde en god makker til Caulker i forsvaret. Det lykkedes at hente John Stones i United for 345 mio! Smiley

Vi er stadig med i alle turneringer...
« Seneste Redigering: 21 Maj 2015, 12:04 af Snowflake » Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #10: 21 Maj 2015, 12:05 »

Det er sku da flot! - bare jeg kunne gøre kunsten efter Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #11: 21 Maj 2015, 13:04 »

Det er sku da flot! - bare jeg kunne gøre kunsten efter Smiley

Det kan du da Smiley

Dog er England et svært land at gøre det i, da der ikke kommer helt så mange talenter som i Spanien, Tyskland, Frankrig og Italien IMO. Overvejer at drage videre til Italien senere i spillet, og gøre kunsten efter dér.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #12: 21 Maj 2015, 13:39 »

men jeg kan ALDRIG sælge mine spillere til en så høj pris - det er da helt vildt så meget du har fået for dem! Wink
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #13: 21 Maj 2015, 14:14 »

Hvilken liga?
Generelt synes jeg man kan få omkring det dobbelte af deres værdi, hvis de er en smule eftertragtet. Og byder klubberne selv på spillerne, kan man nogle gange forhandle dem ekstra meget op - det kræver dog lidt gode forhandlingsteknike r Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #14: 22 Maj 2015, 11:46 »

6.sæson er slut - og hvilken én af slagsen!



Vandt PL på målscore - efter at have været hele 9 point efter United ved årsskiftet.

Champions League blev også en stor succes:




Både John Stones og Caulker var utilgængelige i finalen, men vores midtforsvar (Gomez og Dier) holdt stand imod mægtige Real. Den helt store helt blev dog det unge stortalent Phil Rose - købt i Arsenal for 365 mio op til sæsonen. Han blev mest brugt som backup til Berahino, men flere skader til ham gav ham chancen - og han greb den!



Hele truppen:



Så lykkedes det at "gennemføre" KIN. Jeg kunne sagtens fortsætte og gå efter endnu flere trofæer... Dog forventer de fleste spillere store nye kontrakter, og der er bud efter mig igen igen. Har pt. sagt nej til Arsenal og Valencia, mens både Milan og Barca har tilbudt mig jobbet. Hælder mest til Milan, de blev kun nr. 10 i Serie A.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010