home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Forsæt dit save game
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forsæt dit save game  (Læst 3629 gange)
holm8600
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Forsæt dit save game
« : 08 Maj 2015, 19:33 »

Forsæt dit save


Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der er kørt død i et save som man ellers syntes var vildt fedt. Man har bare brug for nye udfordringer. Det kan være fordi man har et nærmest perfekt hold, eller har du på anden måde fået opfyldt de forventninger/mål du havde for den klub du er i. Jamen så synes jeg vi skal kunne udfordre hinanden i denne tråd.

Tanken er at man kort fortæller om sit save og man så kan få tilbage svar fra andre brugere omkring hvad de synes kunne være næste skridt i dette save. Det kan være alt fra et klub skifte til omlægning af klubbens strategi.
Logged

holm8600
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forsæt dit save game
« Svar #1: 08 Maj 2015, 19:51 »

Ligger selv ud. Er lige gået i gange med femte sæson i mit United save hvor det indtil videre er blevet til 2 engelske mesterskaber, en enkel Chl titel og FA cup og Capital One cup en gang i det første 4 sæsoner. Sidder lidt fast i det da jeg ikke rigtig føler jeg kan forbedre mit hold synderligt meget. Selvfølgelig kan man altid forbedre sig med en Messi o.l. Men føler lidt jeg mangler noget udfordring. Et eller andet at sigte imod.

Min trup ser ud som følgende:

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Forsæt dit save game
« Svar #2: 08 Maj 2015, 20:02 »

Syntes det ligger lige til højrebenet her Holm8600 Smiley Du har 5 spillere i truppen der er engelske statsborgere.

Jeg ville foreslå dig at bruge de næste 2 sæsoner på at ændrer det til 80%.

Jeg ser 25 mand i din trup lige nu, så jeg ville kalde det godkendt, at du i August 2020, uden at svække din kvalitet synderligt - måske lidt i bredden - stod med 20 engelske, eller lad os sige Britiske, så der er plads til lidt skotter osv. også.

Det er hvert fald ikke altid lige nemt, specielt fordi du skal ud og stjæle fra konkurrenterne i flere tilfælde for at få den søgte kvalitet.

Nu skal jeg ikke bestemme hvem du holder på, men Pogba, Neymar og De Gea vil jo eksempelvis alle kunne bruges i mange år frem, og må vel siges at være stjerner på deres pladser, så måske det kunne være en idé at bygge dit hold op omkring dem som de udenlandske stjerner.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

holm8600
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forsæt dit save game
« Svar #3: 08 Maj 2015, 20:38 »

Syntes det ligger lige til højrebenet her Holm8600 Smiley Du har 5 spillere i truppen der er engelske statsborgere.

Jeg ville foreslå dig at bruge de næste 2 sæsoner på at ændrer det til 80%.

Jeg ser 25 mand i din trup lige nu, så jeg ville kalde det godkendt, at du i August 2020, uden at svække din kvalitet synderligt - måske lidt i bredden - stod med 20 engelske, eller lad os sige Britiske, så der er plads til lidt skotter osv. også.

Det er hvert fald ikke altid lige nemt, specielt fordi du skal ud og stjæle fra konkurrenterne i flere tilfælde for at få den søgte kvalitet.

Nu skal jeg ikke bestemme hvem du holder på, men Pogba, Neymar og De Gea vil jo eksempelvis alle kunne bruges i mange år frem, og må vel siges at være stjerner på deres pladser, så måske det kunne være en idé at bygge dit hold op omkring dem som de udenlandske stjerner.

Kan sagtens se hvad du mener, og sagtens noget jeg kunne overveje!  Thumbs Up
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forsæt dit save game
« Svar #4: 08 Maj 2015, 22:56 »

Det ses meget ofte at folk går døde i deres save, da de netop vælger store hold og inden for kort tid har fået vundet det hele samt købt Messi/Ronaldo.

Har du prøvet med nogle mindre klubber, og sat nogle regler for hvordan du skal spille osv.


Jeg kører selv med Holstein Kiel, er pt. i 2025. Og kæmper overraskende med om europæiske pladser.
Jeg køber ikke selv spillere, det står min sportchef for.
Jeg finder ikke selv personale, jeg laver jobopslag og så søger div. personale selv deres stillinger.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010