home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din challenge  (Læst 31168 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #30: 28 Maj 2015, 11:15 »

Sampdoria er ikke ligefrem en klub der giver genlyd hos de unge danske fodboldfans. Det er da også mange år siden, at klubben seneste var med helt fremme. Vi er dog enkelte der husker deres flotte resultater fra slut 80erne og start 90ere, hvor klubben vandt den italienske cup turneringen en del gange, vandt UEFA Cuppen for pokalvindere, nappede et enkelt italiensk mesterskab og spillede sig endda i finalen i Europa cuppen for mesterhold (Champions League), hvor de tabte 1-0 til Barcelona.

Sidenhen har der været meget stille fra klubben fra Genoa men deres nye mirakel manager har tænkt sig at ændre på dette. Han har store planer med klubben og har lokket flere prominente navne til klubben, som tror på hans planer. Navne som Konoplyanka, Yarmolenko, Antonio Candreva, Doumbia og ikke mindst Memphis Depay er ankommet til klubben.

Challengen

•   Hent denne database: Sampdoria

•   Spil 7 sæsoner med Sampdoria

•   Vind The Treble (Serie A, Champions League, Coppa Italia)


Målet
Min 2. sæson hos Sampdoria er nu overstået. Challengen var tæt på at blive færdiggjort allerede her, men det ville skæbnen ikke. Jeg vandt mesterskabet med 7 point foran Juventus på 2. pladsen. I Coppa Italia måtte jeg dog se mig slået i finalen. Dette var ærgeligt, da jeg kom foran både 0-1 og 1-2, men taber alligevel kampen 4-2. I Champions League så alt også lyst ud. Jeg slog Real Madrid 1-0 i første kamp i semifinalen, og jeg kommer foran 0-1 på udebane, men kollapser fuldstændig og taber 4-1.

Transfers
I min første sæson var formålet at få solgt løntunge spillere (Eto'o), der kunne give luft i lønbudgettet. Herefter sikrede jeg min fremtid for erstatningen for Palombo i form af Ajer. Derudover hentede jeg også Cristian Manea og Cedric fra Sporting, så jeg har to habile HB's i truppen. I 2. sæson var der godt gang i transfervinduet, hvor overflødige spillere blev solgt. Herudover ønskede Yarmolenko ikke at forlænge sin kontrakt, så Bayern valgte at udnytte friløbsklausulen på 210 mil, hvilket var ærgerligt, da han var klart min bedst spillende spiller.
Ind kom i stedet Jese (28 mil), Quintero (70 mil), Inigo Martinez (72,5), Adama Traore (leje), Jonathan Dos Santos (leje), Nacho (leje), Romagnoli (leje), John Guidetti (fri) og Alex Sandro (75) fra FCP.

Præstationer
De bærende kræfter har klart været Romagnoli, Konoplyanka, Candreva og ikke mindst Depay. Doumbia har ikke spillet som forventet med kun 21 mål i 53 kampe. Da jeg kun spiller med en på toppen, har dette været for lidt. Her har Depay været mere skarp med 37 mål i 72 kampe. Altså skal jeg have fat i en angriber, der scorer lidt flere mål.

Defensiven har til gengæld gjort det tilfredsstillende og kun lukket 38 mål ind i første sæson og 32 i anden.

Med 340 mil i transferbudgettet har jeg store forventninger til næste sæson!
« Seneste Redigering: 28 Maj 2015, 21:56 af xanor » Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #31: 31 Maj 2015, 11:45 »

Challenge

•   Frit holdvalg

•   Spil max. 7 sæsoner

•   Vind Champions League 5 gange i streg




Helt som forventet tog jeg også mesterskabet i 2. sæson endda med hele 103 point. Målet var dog at vinde CHL titlen og jeg kom planmæssigt i finalen, hvor Real Madrid ventede. Og sikke en start på finalen men så oplevede jeg den største nedtur i FM i hele min karriere som virtuel manager.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #32: 01 Jun 2015, 01:26 »

Så er alle 7 sæsoner med Köln overstået, og har som tidligere nævnt gennemført de ting jeg skulle. og vil nu vise status over forløbet
I min tid i Köln har det budt på
Bundesliga vinder: 2018/19 og 2019/20
Pokal vinder: 2018/2019, 2019/20 og 2020/21
Supercup vinder: 2020/21
U/19 CHL vinder: 2017/18 og 2018/19
Samtidig har Luka Jovic vundet topscore prisen i 2 sæsoner. hvor den ene var på 34 mål og  den anden på 28 mål
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #33: 03 Jun 2015, 23:30 »

Challenge

•   Frit holdvalg

•   Spil max. 7 sæsoner

•   Vind Champions League 5 gange i streg




Jeg har forsøgt med flere hold uden held, hvorfor jeg i dag vendte tilbage til FM-rødderne, Real Madrid. Det var en fremragende første sæson, hvor jeg vandt ligaen ganske komfortabelt, og mit første Champions League-trofæ:



Min vej til Champions League-titlen var målrig og nervepirrende. Jeg troede Rusland blev min endestation i ottendedelsfinalen, men vendte et truende nederlag til remis, hvorfor det hele var en formsag på Bernabéu i returkampen. Herefter rejste vi en lille tur til Portugal, hvor Porto spillede os baglæns ned i spillertunnelen. Jeg troede ikke på videre avancement med fire mål nede; det gjorde spillerne. Herefter hed det Arsenal, hvor udebanemålene var afgørende, og en skadesfri Ronaldo (han havde været ude i tre uger inden returopgøret). Juventus var en formalitet i finalen. Vejen kan ses nedenfor:



Ser allerede frem til næste sæson, hvor holdet defensivt skal forstærkes rigtig meget!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #34: 12 Jun 2015, 09:19 »

Challenge

•   Spil 5 sæsoner med RCD Mallorca

•   Opnå oprykning indenfor de første fire sæsoner

•   Dit resultat fra 5. sæson som skal være i La Liga bliver det tællende

•   De tre med bedste resultat i La Liga i 5. sæson går videre til FmF udfordrer dig slutspillet



Lækkert med oprykningen sikret med 3 kampe igen! Sæsonen startede ellers med to nederlag, men med 11 sejre i træk har vi nu hentet førerholdet pointmæssigt og sikret oprykningen! Det bliver sgu en spændende næste sæson!
Logged

FC Barcelona

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #35: 16 Jun 2015, 07:29 »

Jeg kom aldrig videre i min personlige challenge, da jeg har arbejdet med All Star challengen. Den forsøger jeg mig så på nu. Det skal lykkes for vil meget gerne sikre mig en billet til slutspillet i FmF udfordrer dig..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #36: 16 Jun 2015, 08:58 »

Jeg er gået i gang på transfermarkedet i All Star challengen. Jeg har sat en regel, at jeg kun må købe engelske spillere. Jeg må ikke købe de "hemmelige" tilføjede overraskelser, da jeg jo selv har designet dem. De er nok også alt for dyre hvis det endelig var også selv med 1,2 mia. på kontoen
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #37: 16 Jun 2015, 16:04 »

Så fik jeg handlet færdig og endte med disse unge engelske talenter. Så nu er min trup på 22 mand.



Jeg fik frigivet lidt flere penge til transfers, da jeg fik flere penge til løn, som jeg overførte til indkøb. Jeg måtte betale voldsom overpris men F*** det, Leicester har nok af Freak$  Thumbs Up

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #38: 19 Jun 2015, 15:37 »

Jeg endte på 8. pladsen i La Liga i fjerde sæson med Mallorca i sommerchallenge. Og endda kun 6 point fra den champions league-givende 4. plads! Det bliver således en utrolig spændende 5. sæson, jeg går i møde. Håber holdet kan holde dampen oppe, og at jeg kan sikre mig et sidste par gode transfers.
Logged

FC Barcelona

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #39: 20 Jun 2015, 10:39 »

Første sæson i All Star challengen kræver jeg går ubesejret igennem og netter 3,16 mål i snit pr. kamp.



Starten har været fin men jeg har lige mistede CR7 i 3 måneder med en skade. Han har nettet 11 kasser i de første 6 kampe. Så det presser mig lidt at måtte undvære ham.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #40: 20 Jun 2015, 11:11 »

Nå men det døde hurtigt for mig i All Star challengen. I kamp nr.8 tabte jeg til Man Utd ude med hele 4-1.. Jeg giver det endnu et forsøg og er i gang med loade spillet ind..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #41: 20 Jun 2015, 11:36 »



Taler næsten for sig selv! I 5. og afgørende sæson.
Logged

FC Barcelona

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #42: 22 Jun 2015, 22:19 »

Jeg er gået i gang med mit 2. forsøg på All Star challengen. Jeg har haft en lidt anden tilgang hvad angår transfers i denne omgang. For den er sq noget svære end jeg lige havde troet den challenge.



Jeg har fået en ganske fornuftig start..

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #43: 23 Jun 2015, 08:41 »

Imponerende. Især første sejr på udebane mod Man Utd. Har du valgt at gå mere defensivt til værks i andet forsøg? Jeg har ellers også forsøgt mig med min mere kontrollerende taktik, der typisk lukker få mål ind, men selv den virker de store hold til at kunne knække. 
Logged

FC Barcelona

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #44: 23 Jun 2015, 10:28 »

Imponerende. Især første sejr på udebane mod Man Utd. Har du valgt at gå mere defensivt til værks i andet forsøg? Jeg har ellers også forsøgt mig med min mere kontrollerende taktik, der typisk lukker få mål ind, men selv den virker de store hold til at kunne knække. 

Jeg spiller min plug&play taktik, hvor jeg starter i standard på udebane og offensivt på hjemmebane.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010