home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din challenge  (Læst 31181 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Fortæl om din challenge
« : 06 Maj 2015, 21:54 »

Fortæl om din challenge

En del af FmF udfordre sig


Er du i gang med en af de mange challenges som FmF udfordre dig byder på og gerne vil dele dine fremskridt men ikke magter at lave en blog, så er dette tråden, du kan bruge. Her kan du forsætte om dine transfer, store sejre og nederlag og eller bare dele erfaringer med de andre brugere som er i gang med diverse challenges.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #1: 06 Maj 2015, 22:05 »

Jeg går i gang med denne personlige challenges hvor jeg skal vinde CHL 5 gange i streg. Jeg er jo pjattet med United og begiver mig endnu engang ud i et savegame med dem. Denne challenge passer perfekt til antallet af sæsoner som jeg gider spille og samtidig er det en god udfordring. Jeg forventer egentlig ikke det lykkes men nu må vi se..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #2: 08 Maj 2015, 16:07 »

Jeg er lige startet på 3 sæson med min United challenge, hvor der er blevet købt heftigt ind de sidste to sæsoner. Første kamp i dette års gruppespil stod på en hjemmekamp mod Barcelona, hvilket ville blive Messi første kamp mod sin gamle klub.


Tror ikke han fortryder at ham og Pique skiftede til United denne sæson Thumbs Up
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #3: 08 Maj 2015, 17:14 »

Hvordan fanden har du kunne lokke Messi til United efter kun to sæsoner?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #4: 08 Maj 2015, 21:24 »

Penge, "desværre"
Logged


pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #5: 08 Maj 2015, 23:34 »

Challenge

•   Spil 7 sæsoner 1. FC Köln

•   Vind The Double (DFB Pokal og Bündesligaen)

•   Bündesliga topscore med minimum 34 mål eller en spiller score 6 mål i en Bündesliga kamp.
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ____

Så er min Challenge godt skudt igang. og første sæson er vel overstået.

For første gang har jeg skulle spille med et hold i Bundesligaen, og kender ikke specielt meget til hverken Köln eller tysk fodbold, men en Challenge er en Challenge..
Jeg var fra bestyrelsens side pålagt overlevelse. og det lykkedes fint med en fin 9. plads i ligaen. men ingen af de mål jeg skal opnå, har været i nærheden af at være en reel chance i første sæson... og når min skarpeste angriber laver 10 mål i hele sæsonen, så er der lang vej...

Samtidig har jeg trods en 9. plads kvalificeret mig til EL næste sæson grundet, jeg har været det mest fair spillende hold i ligaen, så det er jo bare endnu bedre, og en mulighed for at give klubben et økonomisk boost på et tidligt tidspunkt
« Seneste Redigering: 08 Maj 2015, 23:37 af pati924 » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #6: 09 Maj 2015, 00:03 »

Samtidig har jeg trods en 9. plads kvalificeret mig til EL næste sæson grundet, jeg har været det mest fair spillende hold i ligaen, så det er jo bare endnu bedre, og en mulighed for at give klubben et økonomisk boost på et tidligt tidspunkt

Det er da en super start. Når man først får hul på bylden så går det som regel stærkt.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #7: 09 Maj 2015, 08:44 »

Jeg går i gang med denne personlige challenges hvor jeg skal vinde CHL 5 gange i streg. Jeg er jo pjattet med United og begiver mig endnu engang ud i et savegame med dem. Denne challenge passer perfekt til antallet af sæsoner som jeg gider spille og samtidig er det en god udfordring. Jeg forventer egentlig ikke det lykkes men nu må vi se..

Det er selvfølgelig også min challenge Smiley

Jeg har valgt at kaste mig over den italienske liga, som jeg HADER, men Roma har en talentfuld trup, som jeg sagtens kunne se udvikle sig til at nappe 5 Champions League-titler i træk med velovervejede indkøb henover de næste par sæsoner.

Desuden var jeg lige startede med dem. Jeg har valgt ikke at investere i første transfervindue. Der er penge, men ville hellere satse på den nuværende stamme. Jeg ligger nummer 1 efter 14 runder med 40 point, og nærmer mig med hastige skridt januar.

Jeg havde forresten omkring 10 skader inden oktober måned, hvorfor jeg besluttede at fyre hele den fysiske stab og ansætte nye og bedre folk. Lige siden har jeg ikke døjet med skavanker - det var hovedrystende på et tidspunkt.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #8: 12 Maj 2015, 22:26 »

Challenge

•   Frit holdvalg

•   Spil max. 7 sæsoner

•   Vind Champions League 5 gange i streg




Jeg er som tidligere nævnt i gang med Man Utd og for at komme videre, så kræver det ligesom deltagelse i CHL. Så målsætningen er selvfølgelig top 4 og pt. går det over alt forventning. Jeg er ubesejret og har lige basket Arsenal 4-0. Jeg har dog mistet RvP i 5-6 måneder med brækket ben og Rooney 5-6 uger også med en skade.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #9: 13 Maj 2015, 04:53 »

Hvad du ønsker, skal du få. Og hvis en omgang LLM kan tænde din lyst, så må dobbelt op på LLM jo virke dobbelt så godt.

Challenge

•   Oprette dig som manager for Colwyn Bay fra Vanarama Conference North

•   Oprette endnu en manager for Farnborough Vanarama Conference South

•   Mød dig selv med de to hold i Champions League finalen



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. august 2015 kl.23.59

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Den nemmeste challenge Wester har givet ud, er nu gået i gang, efter nogle hårde forsøg på at starte, hvor jeg spillede 2-3 venskabskampe, og lukkede ned for så ikke at forsøge mig med FM igen i et døgn eller to, simpelthen fordi jeg ikke kunne få de to trupper til at spille et og samme system.

Normalt når jeg spiller, nyder jeg at lave et system og tilpasse mit hold til det stille og roligt, og så senere skifte system til noget andet når det bliver for kedeligt. I dette tilfælde, har jeg dog besluttet at de to hold, har brug for at spille simpelt opryknings fodbold, som jeg associerer med boldbesiddelse, hårdt arbejde, og fysisk stærkt spillende spillere.

Det sagt, så var det ene hold, Colwyn, egentlig fint dækket ind, mens det andet, manglede nogle keepere.

Begge hold ligger ved Januar lunt i bunden af deres rækker, det helt store problem indtil nu har faktisk været mig selv. Jeg har flere gange overset hvilke spillere jeg forhandler med, når jeg får rapporter, og har derfor flere gange, været efter den samme spiller, og hvis de ikke er skredet til en anden klub, så er de endt i den klub der egentlig mindst manglede dem. Colwyn i nord ligger efter 28. spillerunde nr. 16. i sin række, med 35 point, 10 point fra en playoff kamp. Farnborough i syd, har 28 point, efter 26. spillede kampe, og har 14 point op til en playoff plads.

Colwyn mangler virkelig noget styrke på kanten, og i front, mens Farnboroughs helt store problemer er at kun EN spiller scorer, han ligger så også på en delt 2. plads på topscorerlisten, og med 34 mål scoret samt 38 luket ind, ser det ikke helt umuligt ud, hvis vi blodt kan finde et par målfarlige kanter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #10: 13 Maj 2015, 08:37 »

Min challenge

Der er ingen tvivl om, at Christian Eriksen pt. er den bedste danske fodboldspiller bortset fra Lord Bendtner som selvfølgelig er verdens bedste. Eriksen potentiale er kæmpe stort og i 2014-15 sæsonen har han for alvor vist, at han kan være med helt fremme. Spørgsmålet er, har han potentiale til at blive verdens bedste? Kan han have en afgørende fod med, når der er tale om de helt store kampe? Det er tid til en Eriksen Challenge.

Challenge

•   Spil 10 sæsoner

•   Følg Eriksen som manager også hvis han skifter klub. Så skifter du også. (Du skal oprette ny manager, så du skifter samme dag som Eriksen. Gå på pension med den anden)

•   Eriksen skal minimum vinde FIFA Ballon d’Or en gang

•   Eriksen skal enten score, lave en assist eller blive Man of Match i en Champions League finale

•   Han skal prøve at vinde The Treble mindst en gang


Første sæson overstået. Blev til et lækkert mesterskab og to tabte finaler (Euro League og FA cuppen).

Eriksen har klart været bedste mand, sammen med Mertens og Kane. Kun købt Balanta, Sisto, Lucas Romero og Mertens (vinter).

Anden sæsons plan, var blot at forstærke angrebet, da Adebayor og Soldado er smidt langt væk. Derfor blev Lucas Pratto hentet ind til at kæmpe med Kane om pladsen. Derudover skal der hentes en aflastnings spiller ind til OMC, da Eriksen er den eneste PT der kan spille der.

Mine planer blev dog fuldstændig smadret, da City valgte at købe Kane for 700 mio. KONTANT! Så nu er planen en angriber (håber på Aboubakar), en OMC, og så en ny back i hver side. Bør kunne lade sig gøre med 938 mio. i transferbudget.
« Seneste Redigering: 13 Maj 2015, 12:54 af supermads » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #11: 14 Maj 2015, 19:06 »

Challenge

•   Frit holdvalg

•   Spil max. 7 sæsoner

•   Vind Champions League 5 gange i streg




Så har jeg færdigspillet den første sæson med United, hvor kravet naturligvis var en CHL plads og som I kan se, så er det gået ganske fornuftigt.



Sæsonens helt store spiller blev mit eneste store indkøb Memphis Depay, som nappede topscorerprisen med hele 36 basser og slog derved Andy Cole’s gamle rekord på 34 mål.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #12: 14 Maj 2015, 21:47 »

Challenge

•   Frit holdvalg

•   Spil max. 7 sæsoner

•   Vind Champions League 5 gange i streg




Så er sommeren transfervindue overstået og jeg har trimmet truppen ret kraftigt. Til gengæld har jeg brug rigtig mange pund i mit mål på at nappe CHL titlen 5 gange i streg. Her er min A og B-kæde til sæson 2.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #13: 15 Maj 2015, 20:39 »

Jeg tror jeg vil prøve at bruge kræfter på den med euro jackpotten og så vælge Vejle. Jeg vil dog ikke gå helt hen og benytte præcis den challenge, så jeg går ikke helt indunder konkurrencen. Jeg tror derimod jeg vil lave den sådan her:

Jeg har opgraderet til 500 millioner til klubben, man kan vinde 570 millioner i dag, og 70 millioner burde være nok at leve for :-)
Vinde royal league 3 år i streg. (dem har jeg tilføjet til min database)
Vinde superligaen 5 år i streg
Blive nr. 1 i hall of fame.
Vinde Champions League

Jeg vil også benytte mig af en ekstra database, som ændre navnene på klubberne til de rigtige, desværre virker den kun til den gamle patch, med mindre i kender en som virker til den nye? Men den ændre fx gelsenkirchen til schalke 04
« Seneste Redigering: 15 Maj 2015, 21:18 af Kefiren » Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din challenge
« Svar #14: 15 Maj 2015, 20:44 »

Søg på Real name fix for football manager 2015, så burde du kunne få de rigtige navne med i spillet.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010