home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sommerferie
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sommerferie  (Læst 2655 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sommerferie
« : 19 Apr 2015, 19:33 »

Hej freaks.

Et par kammerater og jeg selv skal på roadtrip her til sommer.

Vi skal til sydeuropa, og eneste faste destination er Torino, da jeg som glødende Juventus fan, har fået dem overtalt til en stadion rundvisning mm.

Grunden til at jeg skriver er for at høre om nogle af jer, har erfaringer med hvor man kan leje enten billige autocampere eller biler med plads. (Gerne med links)

Og om nogle af jer har forslag til ting vi skal prøve nede i sydens sol. Vi har selv tænkt på at besøge Italien, Frankrig og Spanien, men intet ligger fast.

Håber nogle kan hjælpe, især med bil-delen Peace
Logged

FORZA JUVE!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sommerferie
« Svar #1: 19 Apr 2015, 19:51 »

sider som momondo.dk har vidstnok udlejningspriser på biler osv.
Logged

JaWocKa

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sommerferie
« Svar #2: 19 Apr 2015, 21:02 »

Har I overvejet Interrail? Jeg ved godt, det ikke er det samme som et roadtrip, men det er hvert fald en nem måde at komme rundt i flere lande på. Jeg ved ikke, hvordan det nødvendigvis foregår med udlejningsbiler.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerferie
« Svar #3: 19 Apr 2015, 23:29 »

Hej freaks.

Et par kammerater og jeg selv skal på roadtrip her til sommer.

Vi skal til sydeuropa, og eneste faste destination er Torino, da jeg som glødende Juventus fan, har fået dem overtalt til en stadion rundvisning mm.

Grunden til at jeg skriver er for at høre om nogle af jer, har erfaringer med hvor man kan leje enten billige autocampere eller biler med plads. (Gerne med links)

Og om nogle af jer har forslag til ting vi skal prøve nede i sydens sol. Vi har selv tænkt på at besøge Italien, Frankrig og Spanien, men intet ligger fast.

Håber nogle kan hjælpe, især med bil-delen Peace

Lej bilen f.eks. i Flensburg brug et anerkendt firma og husk at læse det med småt ellers kan det blive dyrt hvis i får en skade på bilen.

http://www.sixt.dk/billeje/tyskland/flensburg-harrislee

regn med ca. 500-600 kr pr dag hvis i vil gardere jer med nul kroner i selvrisiko og det vil I helt sikkert når i kører i Italien  Wink
Logged

YNWA

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sommerferie
« Svar #4: 21 Apr 2015, 16:35 »

Interrail var også en mulighed, men vi er fast besluttet på selv at køre, da vi vil have friheden til at lave noget impulsivt under turen Peace

Godt tip med at leje bil i Tyskland, det ser fornuftigt ud prismæssigt Smiley

Er der nogen som har ideer til ting der skal opleves på turen? Områder som indtil videre har været oppe og vende, er lidoen i Italien, og ellers den franske sydkyst og spanske østkyst Smiley
Logged

FORZA JUVE!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerferie
« Svar #5: 21 Apr 2015, 22:08 »

Interrail var også en mulighed, men vi er fast besluttet på selv at køre, da vi vil have friheden til at lave noget impulsivt under turen Peace

Godt tip med at leje bil i Tyskland, det ser fornuftigt ud prismæssigt Smiley

Er der nogen som har ideer til ting der skal opleves på turen? Områder som indtil videre har været oppe og vende, er lidoen i Italien, og ellers den franske sydkyst og spanske østkyst Smiley

Verdon Kløften - kør ned til søen http://www.provenceweb.fr/e/groupes/verdon/lac3.htm lej en kajak og sejl en tur op igennem Frankrigs svar på Grand Canyon.... efter en sådan tur kræves der mad og i skal ikke snyde jer for at køre ind til byen Aups som har enestående resturanter hvor i for ca. 15-20 euro får en 3 retters menu af usædvanlig høj kvalitet.... Per Pallesen har skrevet bogen spis billigt i mit Provence.... var selv i Aups 3 uger i 2013.

Min familie bor i Provence i Var regionen og netop her vil i møde Fransk venlighed, billig mad og god vin - byerne Callas, Bargemon, Saillans og Chatheudouble er steder der skal opleves inden i rammer kysten - hvor der er pænt dyrt at spise og leve.... hotel priserne er faldet betragtelig på grund af krisen i Rusland
Logged

YNWA

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommerferie
« Svar #6: 21 Apr 2015, 22:17 »

Interrail var også en mulighed, men vi er fast besluttet på selv at køre, da vi vil have friheden til at lave noget impulsivt under turen Peace

Godt tip med at leje bil i Tyskland, det ser fornuftigt ud prismæssigt Smiley

Er der nogen som har ideer til ting der skal opleves på turen? Områder som indtil videre har været oppe og vende, er lidoen i Italien, og ellers den franske sydkyst og spanske østkyst Smiley
I må gerne låne min bil, bare I tager mig med til Torino.  Wink

Det lyder som en fantastisk tur allerede, god ferie.  Smiley
Logged

Veni, vidi, vici

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010