home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Watford FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Watford FC  (Læst 4887 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Watford FC
« : 15 Apr 2015, 18:22 »



Jeg har givet mig ud på et lille eventyr med sidste sæsons nummer 13 fra engelske Championship; Watford! Jeg er nået til preseason i 3. sæson.

Første sæson startede svingende, men jeg fik fat i førstepladsen efter 14 runder og holdte fast i den resten af sæsonen. På trods af en medieprognose, der skød holdet til at blive 4'er, blev Championship vundet og dermed direkte oprykning til Premier League. Holdet røg ud i Capital One Cup'ens 3. runde, mens 5. runde blev endestationen i FA Cup'en.

Den nigerianske angriber Odion Ighalo blev den store spiller, da han scorede 35 mål og lavede 10 assists i hans 42 ligakampe. Desuden spillede den mexicanske venstreback Miguel Layún og den italienske midterforsvarer Gabriele Angella en vigtig rolle i oprykningen.

Anden sæson så sværere ud - hvilket siger sig selv. Medieprognosen skød mig til en placering som nummer 12, hvilket så svært ud i løbet af sæsonen, da holdet flirtede med nedrykning indtil december måned. Til tider glimrende spil gjorde, at holdet blev nummer 12, efter at have iigget nummer 11 før sidste runde. Det blev til en finaleplads i Capital One Cup'en, hvor Man Utd slog holdet 4-1. Watford overraskede i FA Cup'ens 6. runde og semifinalen ved at sende hhv. Man City og Everton ud. Holdet var dog overraskende favoritter i finalen, da man skulle møde QPR fra Championship - holdet vandt 1-0.

Igen blev Odion Ighalo den store spiller, da han scorede 16 mål og lavede ni assists i 35 ligakampe.

Tredje sæson er ikke begyndt endnu. Medieprognosen skyder holdet til en 10. plads, mens holdet er i Europa League-gruppespillet.




Handler

1. sæson
>Héctor Bellerín - Arsenal - leje
>Nick Powell - Man Utd - leje
>Tyler Blackett - leje
<Daniel Pudil - Basel - 23 mio. kr.

2. sæson
>Matej Vydra - Udinese - leje
>Héctor Bellerín - Arsenal - leje
>Nick Powell - Man Utd - leje
>Manolo Gabbiadini - Napoli - 35 mio. kr.
>Juanfran - Betis - 10 mio. kr.
>Fernando Pacheco - R. Madrid - Fri transfer
>Tomas Kalas - Chelsea - 30 mio. kr.
>Markus Henriksen - AZ - 28 mio. kr.
<Jonathan Bond - Bournemouth - 800k kr.
<Lloyd Doyley - fri transfer
<Vujadin Savic - fri transfer
<Ikechi Anya - Burnley - 10 mio. kr.
<Craig Cathcart - Sheff Utd - 4,75 mio. kr.
<Lloyd Dyer - fri transfer
<Essaid Belkalem - fri transfer

3. sæson
>Matej Vydra - Udinese - leje
>Héctor Bellerín - Arsenal - leje
>Nick Powell - Man Utd - Fri transfer
>Raúl Jiménez - Atlético - 50 mio. kr.
>Sebastian Rode - FC Bayern - 26 mio. kr.
>Asmir Begovic - Stoke - 75 mio. kr.
>Kostas Manolas - Roma - 60 mio. kr.
>Ricky Álvarez - Inter - 19 mio. kr.
>Steven Taylor - Newcastle - Fri transfer
>Thorgan Hazard - Chelsea - Fri transfer
< Tomas Kalas - Chelsea - 155 mio. kr.
<Heurelho Gomes - Arsenal - fri transfer
<Diego Fabbrini - Birmingham - 6 mio. kr.
<Juan Carlos Paredes - Sassuolo - 40 mio. kr.
<Mathias Ranégie - Coventry - 990k kr.
<Fernando Forestieri - Modena - 29 mio. kr.




Klubben er rigtig hurtigt gældfri, så når først det er afdraget, så ser økonomien faktisk rigtig godt ud. Balancen er efter handlerne på 275 mio. kr., stadig et stort transferbudget til rådighed på 190 mio. kr. og plus på lønbudgettet.




Min bedste startopstilling er:

GK: Asmir Begovic
DR: Juanfran
DC: Gabriele Angella
DC: Kostas Manolas
DL: Miguel Layún
MC: Markus Henriksen
MC: Sebastian Rode
MC: Nick Powell
OMC: Ricky Álvarez
AC: Manolo Gabbiadini
AC: Raúl Jiménez
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #1: 15 Apr 2015, 20:21 »

Du har ikke fået gang i troy deeney?  Ham har jeg haft god erfaringer med  Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #2: 15 Apr 2015, 21:22 »

Du har ikke fået gang i troy deeney?  Ham har jeg haft god erfaringer med  Smiley

Han gjorde det fint i første sæson med 13 mål og 15 assists i 39 ligakampe. Anden sæson blev han overhalet af Gabbiadini og Vydra, så det blev begrænset med spilletid. Og nu er Jiménez kommet til, så han får ingen spilletid - hvis jeg undgår skader Smiley

Han var en eftertragtet herre lige efter første sæson, men jeg holdte fast i ham - hvilket jeg kan ærgre mig lidt over nu - dog er han englænder, hvilket ser godt ud når jeg spiller europæisk bold Smiley
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #3: 15 Apr 2015, 21:53 »

Holdet der blev mestre i 19/20

Blev også mestre i 18/19, men har haft store problemer i CL, hvor det er blevet til maks en 3. plads.
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford FC
« Svar #4: 27 Apr 2015, 17:07 »

Er også lige startet med Watford. Giver en update på et tidspunkt Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #5: 27 Apr 2015, 17:48 »

Er selv gået igang med et lille spil med Watford hvor jeg vil forsøge at føre dem op i PRL i første sæson.
Jeg har hentet nogle billige spillere ind, som på sigt skal være dem jeg bygger holdet op om. ind er hentet Mikkel Desler fra OB, som har kostet 4 milioner og vil på sigt give en rigtig god balance på min midtbane, og så har jeg hentet et kæmpe talent til forsvaret i Jesus Vallejo, som vil blive en klasse spiller med tiden, har allerede nu gjort ham til starter, og forventer klart han vil kunne binde mit 3 mands forsvar sammen.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #6: 28 Apr 2015, 14:51 »

Ja. første sæson er vel overstået. og bød på en oprykning til PRL, jeg endte side om side med Bournemouth på 88 point, men med en målscore der var 10 bedre end Bournemouth, samtidig havde jeg et yderst giftigt angreb med Odion Ighalo, Matej Vydra og Troy Deeney som scorede 19, 25 og 16 mål i første sæson, hvilket førte til et salg af Odion Ighalo, til mine med oprykkere Bournemouth til 102 milioner + 70 milioner i fremtiden, da jeg ikke gider at have afrikanske landsholds spillere, da man risikere at mangle dem i 1-2 måneder(januar-Februar). samtidig fik jeg solgt en del af mine marginal spillere og fik hente nogle lidt yngre og bedre spillere ind, Bla. solgte jeg Angella til Hull for 92,5 milioner og hentede Jorge og Ruben Duarte for samlet 46 milioner som begge husere sammen med Jesus Vallejo på det spanske U/21 landshold, og vil udgøre et rigtig godt 3 mands forsvar.
Samtidig har jeg solgt Anya til 52,5 milioner, som primært spillere som indskifter på mine wingbacks og hentede Sakai fra Hannover til 13 milioner.
samtidig hentede jeg en klasse signing IMO, en Norsk Pitbull til at spille boldvindende midtbane i form af Stefan Johansen som kom til fra Celtic for en pris af 25 milioner, som virkelig har været en væsentlig faktor til at jeg pt. ligger på en 7 plads i PRL. samtidig postede jeg 187 milioner efter en ny angriber i form af Luciano Vietto som jeg desværre må sige har skuffet lidt, 2 mål i 8 kampe er alt for lidt, og har derfor smidt ham på bænken, og sat Deeney ind istedet, han har derimod kviteret med 4 mål i 2 startere og 4x25 minutter, så han er en spiller  i stor form netop nu. Suso er en anden spiller jeg har hentet til på en lejeaftale og betaler, og hold nu fast. 0 kr for at have en spiller som ham rendende rundt på min offensive midtbane og diktere mit spil. samtidig har jeg hentet Luka Jovic som tiltræder 1/1/2016, og vil supplere mit angreb rigtig godt i fremtiden.
Alt i alt nogle rigtig gode transfers jeg har lavet, bortset fra Vietto, der stadig venter på det store gennembrud. samtidig har jeg indtil nu taget fusen på flere af de store hold, heriblandt Liverpool, Everton og Arsenal der har bragt 5 point af sig, med uafgjort mod Liverpool og Arsenal og en 1-0 sejr over Everton. så indtil videre er jeg yderst tilfreds med den måde det hele køre på. Smiley

Edit: Og hvor jeg dog elsker at Jinxe tingene her på Forum, Vietto fik 2 kampe uden for truppen, og da han kom med igen, scorede han hattrick, startende med et Saksespark, og har nu scoret 9 mål og lavet 3 oplæg i 13 kampe imod hans før 2 mål i 8 kampe. :-D
« Seneste Redigering: 28 Apr 2015, 15:34 af pati924 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #7: 28 Apr 2015, 19:42 »

Første sæson i PRL er vel overstået, hvilken positiv udvikling jeg har været igennem med klubben. da jeg skrev det forrige indlæg var jeg langt inde i en rigtig god periode hvor jeg spillede 12 kampe uden nederlag. på hver side af denne stime var der et nederlag til Chelsea, som indtraf inden perioden begyndte og et nederlag til United. og jeg blev efter den periode månedens manager i både December og januar, hvor der blev spillet 13 liga kampe og her indtraf hele 11 sejre (2-0 over city, 5-0 over både Hull og Sunderland) og kun et nederlag som var til United.
Samtidig kickstartede Vietto sit topscore potentiale, da han i kampen mod West Ham d. 1/12/2015 scorede årets mål i PRL, på et kanon saksespark og fortsatte stimen igennem hele sæsonen som førte til 29 mål i 34 kampe som har gjort ham til topscore i ligaen. samtidig er det værd at bemærke at jeg i de 13 kampe kun lukkede 7 mål ind og holdt målet rent i hele 9 af kampene, kun mit 3-0 nederlag til United stikker for alvor hårdt, mens vi er ved det gode forsvar er det da også værd at bemærke at kun 1 hold har gjort det bedre end mig rent defensivt, og det er de ny kåret mestre fra London og Stamford Bridge, nemlig Chelsea. og det må siges at være godkendt for en oprykker. Top 2 forsvar blandet med top 5 offensiv må siges at være noget at prale af, i debut sæsonen i PRL og regner man derimod ud hvor  mange mål der er scoret i mod mig, i de kampe jeg ikke har holdt 0'et. er det derimod ikke ret godt. 19 gange har jeg  holdt 0'et og jeg  har lukket 29 mål ind, hvilket giver 29 mål i 19 kampe som vil give et gennemsnitligt mål imod på over 1. hvilket må siges ikke at være godkendt, og tyder på jeg har en tendens til virkelig at falde sammen i de kampe jeg endelig lukker mål ind i. Et sted jeg kunne forbedre mig her, ville være at hente en bedre målmand samt at forstærke min midtbane en smugle, da Tözer er faldet godt af på den, og jeg ud over ham kun rummer 2 decideret midtbane mænd, kan det hurtigt blive en lang sæson, samtidig er min OMC stadig et sted jeg skal forbedres. jeg spiller med 2 angribere og  så en fremskudt playmaker i form af SUSO, men han laver desværre for lidt assist og er i det hele tager alt for langsom, derfor har jeg udset mig Federico Cartabia, fra Valencia som ikke er specielt dyr, men har nogle rigtig gode stats, til at kunne husere som playmaker på mit hold. han mangler dog lidt speed for at kunne være den perfekte erstatning som OMC, men indtil videre er han manden der skal hentes ind her.
Som målmand er jeg pt. på bar bund, jeg syntes ikke rigtig at kunne finde den perfekte signing, og jeg har heller ikke flere milioner at hente spillere for, så har overvejet bare at holde mig til Pacheco som jo alligevel har holdt 0. i 19 kampe. på midtbanen har jeg heller ikke fundet mig en klasse spiller endnu. de skal have høj arbejds styrke, naturlig form, og udholdenhed, og de hænger bestemt ikke på træerne til billige penge. jeg tror enten jeg skal kigge mod de spanske klubber, eller mod den tyske Bundesliga for at finde en spiller der kan passe ind.

Jeg fik aldrig helt sagt hvad plads jeg endte på, men det blev til en rigtig fin 5. plads med "kun" 8 nederlag, 6 point foran Liverpool på 6 pladsen, hvilket betyder EL til mig i næste sæson.

Samtidig er klubben ved at blive overtaget, så kan PT ikke handle spillere, hvilket gør jeg som udgangspunkt må regne med at have samme base af spillere til næste sæson, med mindre der snart sker noget i den sag
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #8: 28 Apr 2015, 20:14 »

Jeg er kommet en del videre i mit Watford-spil. Jeg kan allerede afsløre, at jeg befinder mig i øverste halvdel af Premier League Smiley

Tredje sæson bød på en glimrende 7. plads i Premier League, efter holdet var spået en 10. plads. Manolo Gabbiadini var denne sæsons store spiller. I 38 ligakampe præsterede han at lave 24 mål og lave 16 assists. Álvaro Morata kom til i vintertransfervindu et, og fik skrabet hele 15 mål og assists sammen i hans 18 Premier League-kampe.

Endnu en gang blev FA Cup'en vundet. Denne gang med en 2-0-sejr over Man Utd, som havde snuppet sølvet i Premier League.

I Europa League var man ikke spået mange chancer, når man kigger på koefficentlisten. Eventyret sluttede i gruppespillet, hvor Dinamo Kiev og Braga tog sig af de to øverste pladser.

Fjerde sæson blev til en flot 2. plads i Premier League. Chelsea var stukket af, mens det var noget mere interessant at følge med i de sekundære placeringer. Med én runde tilbage kunne alt vende på hovet mellem nummer 2 og nummer 5. Gabbiadini toppede sidste sæsons præstationer - denne gang med 24 mål og 21 assists i 36 ligakampe. Morata stod for 11 mål og 7 assists i 22 kampe. Mattia Destro stod for 10 mål og 2 assists i 16 ligakampe.

FA Cup'en sluttede i semifinalen efter et skidt nederlag til Norwich.

Klubben var igen i Europa League. Denne gang gik holdet videre på en 2. plads i gruppen, som også bestod af Besiktas, Bordeaux og Sturm Graz. Besiktas tog sig af 1. pladsen. Herefter slog holdet Dinamo Kiev (5-2), Gladbach (7-3), Napoli (5-2) før FC Bayern kom i vejen i semifinalen. Watford vandt eller 1-0 i München, men måtte se sig slået 2-1 hjemme på Vicarage Road. Bayern slog desuden Arsenal i finalen.

Femte sæson, blev en historisk sæson for Watford. Her vandte de deres første mesterskab nogensinde - 4 point ned til nummer 2, Tottenham. Anthony Martial stod for 13 mål og 9 assists og 29 kampe, mens Richairo Zivkovic tog sig af 16 mål og 3 assists i ligeså mange kampe.

Watford blev slået af Southampton i FA Cup-finalen efter strakkesparkskonkur rence. Canales og Mbemba blev de to syndere.

Watford var i det forjættede land, Champions League. Her var holdet i pulje med Atlético, Shakhtar og Feyenoord. Holdet blev overraskende 1'er med 11 point, mens Altético blev 2'er med 8 point. Valencia blev dog endestationen i 1/8-finalen.

Sjette sæson er undervejs ...




Handler

3. sæson (fortsat)
>Nick Geerts, AC - Sparta - 7 mio. kr.
>Alex Beattie, DR - Sheff Utd - 52,5 mio. kr.
>Alexander Fröding, MC - Mamlö - 20 mio. kr.
>Vedran Pavic, DL - Dinamo - 80 mio. kr.
>Álvaro Morata - Valencia - 34 mio. kr.
<Cristian Battocchio - Verona - 12 mio. kr.
<Ben Watson - Birmingham - Fri transfer

4. sæson
>Mattia Destro - PSG - 87,5 mio. kr.
>Chancel Mbemba - Real Madrid - 57,5 mio. kr.
>Serge Aurier - Toulouse - 95 mio. kr.
>Eliaquim Mangala - PSG - 47 mio. kr.
>Ramón Arce, MC - River - 40 mio. kr.
>Scott Greatorex, MC - Standard - 55 mio. kr.
>Sergio Canales - Valencia - 20 mio. kr.
>Lorenzo Crisetig - Inter - 16 mio. kr.
>Foguete, MC/AMC - Santos - 45 mio. kr.
>Fabio Borini - Valencia - Leje
>Eric Gilson, DC - Lierse - 15 mio. kr.
>Jesper Gydesen, DC - FC Nordsjælland - 19 mio. kr.
>Luca Benedetti, MC - Torino - 31 mio. kr.
>Rafinha - Real Madrid - 46 mio. kr.
<Kostas Manolas - Arsenal - 140 mio. kr.
<Troy Deeney - Blackburn - 10 mio. kr.
<Odion Ighalo - Norwich - 40 mio. kr.
<Fernando Pacheco - Real Madrid - 14 mio. kr.
<Markus Henriksen - AC Milan - 95 mio. kr.
<Steven Taylor - Derby - Fri transfer
<Joel Ekstrand - Wolves - 5 mio. kr.
<Sebastian Rode - Arsenal - 105 mio. kr.

5. sæson
>Jerónimo Rulli - Sociedad - 67,5 mio. kr.
>Anthony Martial - Monaco - 187,5 mio. kr.
>Josafá, DC - Flamengo - 85 mio. kr.
>Pierre-Emile Højbjerg - FC Bayern - Fri transfer
>Richairo Zivkovic - Benfica - 37 mio. kr.
>Jan Vertonghen - Man Utd - Leje
>Dennis Urban, GK - Nürnberg - 5 mio. kr.
<Miguel Layún - CSKA - 45 mio. kr.
<Álvaro Morata - Man City - 450 mio. kr.
<Gabriele Angella - Fiorentina - 41 mio. kr.
<Ricky Álvarez - Norwich - 32 mio. kr.
<Raúl Jiménez - Lazio - 80 mio. kr.
<Eliaquim Mangala - Juventus - 200 mio. kr.
<Nick Powell - QPR - 57,5 mio. kr.
<Juanfran - Granada - 18 mio. kr.
<George Byers - Southampton - 13 mio. kr.
<Asmir Begovic - Roma - 65 mio. kr.
<Thorgan Hazard - Real Madrid - 130 mio. kr.
<Sean Murray - Southampton - 87,5 mio. kr.

6. sæson
>Youri Tielemans - Liverpool - 225 mio. kr.
>Carlos Vílchez, GK - Cruz Azul - 75 mio. kr.
>Mario Götze - FC Bayern - 31 mio. kr.
>Hervin Ongenda - 65 mio. kr.
<Tommie Hoban - Wolves - Fri transfer
<Jerónimo Rulli - Juventus - 250 mio. kr.
<Richairo Zivkovic - FC Bayern - 285 mio. kr.




Økonomien er rigtig stærk. Det skyldes at der ingen gæld er, og at en masse profiler bliver solgt med stor profit.
Klubben har ikke nogen kæmpe status endnu, hvorfor at mange spillere ønsker nye udfordringer i en større klub.

Balance: 1,44 mia. kr.
Transferbudget: 1,15 mia. kr.
Lønbudget: 17,43 mio. kr./uge
Lønoverskud: 4,36 mio. kr./uge




Min bedste startopstilling er:

GK: Carlos Vílchez
DR: Alex Beattie
DC: Josafá
DC: Chancel Mbemba
DL: Vedran Pavic
MC: Ramón Arce
MC: Pierre-Emile Højbjerg
MC: Youri Tielemans
AMC: Mario Götze
AC: Anthony Martial
AC: Mattia Destro




SS? Just ask Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #9: 28 Apr 2015, 22:04 »

Har du nogen egen talenter der er i betragtning til holdet, eller er det kun indkøbene, der viser sig frem?
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #10: 28 Apr 2015, 22:24 »

Har du nogen egen talenter der er i betragtning til holdet, eller er det kun indkøbene, der viser sig frem?

Der er en håndfuld stykker fra eget akademi, som jeg har udemærkede forventninger til, men det er endnu for tidligt for dem.

Først og fremmest, ville jeg have holdet op og bide sig fast i toppen, hvorfor der ville komme mere fokus på talentudvikling. Startopstillingen består af en 19-årig målmand, to 20-årige backs og en ligeså gammel midterforsvarer. Desuden er Arca en 21 år, mener jeg. Det er ikke egne talenter som sådan, men de fleste af dem bliver egen avl, da de er købt før de fyldte 19 år.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Watford FC
« Svar #11: 29 Apr 2015, 19:29 »

3. sæson er nu startet.

Det har desværre budt på meget stor udskiftning i truppen 13 mand er røget ud og 13 mand er hentet ind, de spillere der er solgt er blevet solgt enten fordi de var utilfredse med ikke at få kampe nok eller fordi de ville spille CHL, så har altså ikke solgt nogen der ville være i klubben.

Samtidig har det givet stor mulighed for at få ændret min spillestil en smule, jeg stiller fortsat op således:

GK: Ron-Robert Zieler
FC: Tomas Kalas
FC: Jesus Vallejo
FC: Virgil van Djik
WBH: Hiroki Sakai
WBV: Josh Doherty
MCH: Lasse Vigen
MCV: Sergi Roberto
OMC: Thorgan Hazard
ANCH(Targetman): Rodrigo Aguirre
ANCH(Skarpretter): Luciano Vietto

hvor Target manden er den helt store ændring, hvor jeg nu satser på at bruge mine wingbacks og komme til indlæg hvor jeg har Vietto og Aguirre som primær trussel og Hazard der oftest placere sig lige på kanten af feltet og tager 2. bolde. hvor det i sidste sæson handlede mere om at spille den i dybden, satser jeg nu på masser af bolde ind i modstanderens felt, samtidig med at de 5 forreste er sat til at skærme meget mere af, hvilket gør der bliver lagt et gevaldigt pres på boldholder, samtidig har jeg ændret den boldvindende midtbane mand, som jeg har haft de 2 tidligere sæsoner ud med en Flydende playmaker, for få arbejdet noget mere boldsikkerhed ind på holdet.

Jeg har indtil nu spillet 3 kampe i ligaen hvor det har budt på først en 2-1 sejr over Newcastle, 1-1 kamp mod Arsenal og sidst men ikke mindst en 3-0 sejr over Sheff  Wed. så indtil videre en lidt fesen, men dog en 3 plads, efter 3 runder fra alle hold og med 3 angribere der score mål, samt en OMC der gør det samme og laver assist's kan det kun blive en forrygende sæson. '
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010