home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 327 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Challenge forslag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Challenge forslag  (Læst 8468 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Challenge forslag
« : 15 Apr 2015, 14:37 »

Tænkte vi skulle have gang i nogle Challenge her i FM15.
Sidste FM14 var jeg ret sent ude med at være med i fx Akademiet - Challenge

10 Challenges You Should Try Out in Football Manager 2015

Sådan som jeg spiller pt. er som denne Challenge, og det er dælme spændende og se hvem man får fat i!  Cool
#5
Citat
Director Of Football Challenge
Originally called the Joe Kinner challenge, this has now become the Director of Football challenge if Football Manager circles. Joe Kinner was director of football at Newcastle United, FYI.

So the thing about this challenge is that you leave all of your responsibilities to your Director of Football, which will leave you with only  running team training and the tactics. Your Director of Football will be in chare of all other areas of the game, such as scouting, contracts and transfers, and you will have to accept every decision he makes.

Does this one sound interesting to you? It certainly is one of the most interesting challenges there is!
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #1: 15 Apr 2015, 19:33 »

Hvilket hold spiller du med, og har direktøren indtil videre købt godt ind, eller er der allerede lavet en "kinner"?  Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #2: 16 Apr 2015, 10:41 »

Jeg spiller aktuelt en udvidet udgave af Alex Ferguson challenge, som jeg sidst forsøgte mig med i 2008 (mener jeg).

Fase 1 - 100 dage i East Stillingshire

Fase 2 - Bliv ansat i en klub i næstbedste række og ryk op med klubben (ikke Rangers).

Fase 3 - Vind 3 mesterskaber og Europa League med en klub fra bedste række (ikke Rangers og Celtic)

Fase 4 - Skift til en PL klub vind 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 Champions League titler. Der skal være en treble sæson i blandt (CHL+Mesterskab+FA/liga cup).

Det er tilladt at blive landstræner for en britisk nation udover England.

Personlig startede jeg som tidl. landsholdspiller (skulle have været tidligere prof.) uden trænerlicenser.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2015, 10:59 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #3: 16 Apr 2015, 10:47 »

Jeg spiller aktuelt en udvidet udgave af Alex Ferguson challenge, som jeg sidst forsøgte mig med i 2008 (mener jeg).

Fase 1 - 100 dage i East Stillingshire

Fase 2 - Bliv ansat i en klub i næstbedste række (ikke Rangers)

Fase 3 - Vind 3 mesterskaber og Europa League med en klub fra bedste række (ikke Rangers og Celtic)

Fase 4 - Skift til en PL klub vind 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 Champions League titler. Der skal være en treble sæson i bland /CHL+Mesterskab+FA/liga cup).

Det er tilladt at blive landstræner for en britisk nation udover England.

Personlig startede jeg som tidl. landsholdspiller (skulle have været tidligere prof.) uden trænerlicenser.

Som en sand SAF-discipel skal jeg HELT sikkert prøve dette! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #4: 16 Apr 2015, 10:57 »

Glemte at skrive man skal rykke op i fase 2  Opstemt

Fedt... Hvis du starter kan det være vi skal lave en tråd til det.

Jeg er nået til fase 3.

Blev ansat i Raith Rovers som lå til nedrykning i næstbedste række. Fik dem over stregen i første sæson. Rykkede op sæsonen efter. Har valgt at blive i klubben for at se om jeg kan fuldføre fase 3 med dem også  Cool
« Seneste Redigering: 16 Apr 2015, 11:02 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #5: 16 Apr 2015, 11:11 »

Glemte at skrive man skal rykke op i fase 2  Opstemt

Fedt... Hvis du starter kan det være vi skal lave en tråd til det.

Jeg er nået til fase 3.

Blev ansat i Raith Rovers som lå til nedrykning i næstbedste række. Fik dem over stregen i første sæson. Rykkede op sæsonen efter. Har valgt at blive i klubben for at se om jeg kan fuldføre fase 3 med dem også  Cool

Jeg har ihvertfald lige "pin'et" dit opslag, så jeg kan finde det igen! Smiley

Lyder som en god ide, men skal lige have lukket mit AC Milan spil først. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #6: 16 Apr 2015, 15:29 »

Hvilket hold spiller du med, og har direktøren indtil videre købt godt ind, eller er der allerede lavet en "kinner"?  Wink

Har hentet spillere som Lucas Scholl, Timo Hildebrand, Dzenis Bunic (OMG han er vild!  Shockeret), Melvin Krol, Tim Albutat
Men det kan være lidt frustrende nogen gange, når han ikke kommer med nogle nye spiller.

Har postet meget herinde Holstein Kiel

Hvad er en "kinner"?
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #7: 16 Apr 2015, 17:50 »

Har hentet spillere som Lucas Scholl, Timo Hildebrand, Dzenis Bunic (OMG han er vild!  Shockeret), Melvin Krol, Tim Albutat
Men det kan være lidt frustrende nogen gange, når han ikke kommer med nogle nye spiller.

Har postet meget herinde Holstein Kiel

Hvad er en "kinner"?

At han har købt ubrugelige spillere til dit hold  Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Gungner
Gæst
 
Sv: Challenge forslag
« Svar #8: 16 Apr 2015, 18:49 »

Hedder han ikke Kinnear, og ikke Kinner?
Sorry, det er min udiagnostiserede OCD der ikke kan have det Tunge
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #9: 16 Apr 2015, 19:31 »

Hmm, ser at jeg har sat den til at jeg færdiggør førsteholdsindkøb.
Men ja han har faktisk fundet nogle spiller jeg ikke mente var brugbart. Men han har dælme fundet noget godt også.

Min ungdomsleder har frit spil, han køber og færdiggør handlerne selv.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #10: 17 Apr 2015, 09:15 »

Jeg spiller aktuelt en udvidet udgave af Alex Ferguson challenge, som jeg sidst forsøgte mig med i 2008 (mener jeg).

Fase 1 - 100 dage i East Stillingshire

Fase 2 - Bliv ansat i en klub i næstbedste række og ryk op med klubben (ikke Rangers).

Fase 3 - Vind 3 mesterskaber og Europa League med en klub fra bedste række (ikke Rangers og Celtic)

Fase 4 - Skift til en PL klub vind 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 Champions League titler. Der skal være en treble sæson i blandt (CHL+Mesterskab+FA/liga cup).

Det er tilladt at blive landstræner for en britisk nation udover England.

Personlig startede jeg som tidl. landsholdspiller (skulle have været tidligere prof.) uden trænerlicenser.

I fase 4 skal du vel egentlig skifte til en klub der ligger til nedrykning i Premier League (United lå nummer 19 da SAF overtog dem, så vidt jeg ved)?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #11: 17 Apr 2015, 10:04 »

Det er korrekt. Jeg mente bare at det ville være svært nok at få titlerne i hus.

Jeg er dog frisk på at indføre det :-) Så det bliver så tæt på som muligt på hans Manager karriere :-)
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #12: 17 Apr 2015, 10:16 »

Det er korrekt. Jeg mente bare at det ville være svært nok at få titlerne i hus.

Jeg er dog frisk på at indføre det :-) Så det bliver så tæt på som muligt på hans Manager karriere :-)

Det har du selvfølgelig ret i, men tænker næsten det vil være bedre, så det er så ens som muligt, hvis man skal kalde det SAF-challenge. Smiley

EDIT: Det kræver jo selvsagt at der er nogen af disse klubber der mangler en træner. Wink
« Seneste Redigering: 17 Apr 2015, 10:43 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #13: 17 Apr 2015, 10:47 »

Man må væbne sig med tålmodighed så Opstemt

Det er heller ikke let at få job i den næstbedste række i Skotland efter kun 100 dages erfaring i den laveste række...
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Challenge forslag
« Svar #14: 17 Apr 2015, 11:29 »

Man må væbne sig med tålmodighed så Opstemt

Det er heller ikke let at få job i den næstbedste række i Skotland efter kun 100 dages erfaring i den laveste række...

Der er ikke andet for! Smiley

Nej har du nok ret i! Det skal ihvertfald prøves af! Kan godt være det er en god ide at få oprettet en tråd om dette. Smiley Vil du eller skal jeg?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010