home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Styring af træning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Styring af træning  (Læst 961 gange)
Lastfirst
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Styring af træning
« : 07 Apr 2015, 18:42 »

Hej alle,

Jeg synes ikke, jeg får nok ud af træningen i FM. Dette kan bl.a. ses på de unge spilleres manglende udvikling. Jeg har læst artikler rundt om på de forskellige fora, men vil gerne høre om jeres erfaringer.

I hvert spil plejer jeg at sætte min assistent til at tage sig af den almene træning og kampforberedelsen. Den individuelle træning prøver jeg selv at stå for. Jeg vælger at sætte assistenten til det, da jeg for det første synes, det er uoverskueligt at skulle holde øje med den almene træning hver måned - dernæst ved jeg ikke, hvad der skal trænes hvornår og hvordan.

Ift. de unge spillere synes jeg ikke, der er nok udvikling. Jeg positionstræner dem på middel og giver dem oftest en tutor, der har højere målrettethed. Jeg giver få unge spillere kampe på førsteholdet i poklaturneringen, men synes ikke, de udvikler sig nok ved udlejning til mindre danske klubber. Hvad har i af erfaring med talentudvikling i Danmark.

Pt. er jeg Brøndby, og der skulle setuppet jo være til at udvikle gode spillere, men det lykkedes ikke for mig.

Håber, der kommer nogle dybdegående råd. På forhånd tak Smiley
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Styring af træning
« Svar #1: 08 Apr 2015, 09:14 »

Det bedste råd jeg kan give dig, vil være at læse bloggen "La Lezama". Den er på blog listen 2014. Her finder du helt klar en meget dybdegående vejledning i den bedst mulige talentudvikling. Jeg spiller selv meget i den danske liga, og har helt klart kunne overføre disse råd og implementeringer fra La Lezama.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010