home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Talenter 20 sæsoner ude i fremtiden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Talenter 20 sæsoner ude i fremtiden  (Læst 2760 gange)
cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Talenter 20 sæsoner ude i fremtiden
« : 01 Apr 2015, 12:48 »

Hep

Jeg er begyndt med at få problemer med at finde talenter til mit hold her i år 2034, problemet er efter jeg har fået opgraderet mit   
trænings anlæg til state of the art og 1 klasse ungdoms facitiler, hver gang jeg sender scouts ud for at af dække områder af verden for nye talenter vender de tit tilbage med  frasen om at de ikke kan finde talenter der er gode nok til min klub, problemet begyndte at opstå for en sæson eller to tilbage, har ikke haft problemer forhen med at finde verdenklasse talenter.

Andre med sammen problemer ?

Skal siges jeg kører med Spanien, England, Italien, Tyskland og Frankrig som ligaer + stor data base + alle spille bare ligaer.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talenter 20 sæsoner ude i fremtiden
« Svar #1: 01 Apr 2015, 13:21 »

Hep

Jeg er begyndt med at få problemer med at finde talenter til mit hold her i år 2034, problemet er efter jeg har fået opgraderet mit   
trænings anlæg til state of the art og 1 klasse ungdoms facitiler, hver gang jeg sender scouts ud for at af dække områder af verden for nye talenter vender de tit tilbage med  frasen om at de ikke kan finde talenter der er gode nok til min klub, problemet begyndte at opstå for en sæson eller to tilbage, har ikke haft problemer forhen med at finde verdenklasse talenter.

Andre med sammen problemer ?

Skal siges jeg kører med Spanien, England, Italien, Tyskland og Frankrig som ligaer + stor data base + alle spille bare ligaer.
Når aldrig så langt ud i fremtiden i mine spil beklageligvis, men ingen tvivl om, at dit hold nok er blevet så stærkt, at det vil være vanskeligt at forstærke. Du kan prøve at bruge genie scout for at se, hvorvidt der overhovedet er talenter i spillet(ved godt nogen vil synes, at det er snyd)? De er der nu nok, men meget underligt, at dine scouts ikke kan finde dem
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talenter 20 sæsoner ude i fremtiden
« Svar #2: 01 Apr 2015, 18:18 »

Problemet er hvis dit hold allerede består af sygt gode spillere, og du samtidig har sat dine scouts til f.eks. kun at vende tilbage med 4-stjernede talenter eller derover (ved jeg ikke om du har?) Så er det ekstremt svært at finde spillere med det antal stjerner, da de stjerner jo er ift. de spillere du allerede har, og hvis du allerede har spillere der er TOP TOP klasse, så kan dine scouts ikke finde spillere som er bedre end dem...

3-stjernede talenter svarer til spillere der har potentiale til at blive lige så gode som dem du allerede har, alt over er en forbedring af det du allerede har, og under 3 er så self dårligere end det du allerede har....Prøv at se hvilke kriteria dine scouts har og se om det ikke er problemet Smiley
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Talenter 20 sæsoner ude i fremtiden
« Svar #3: 02 Apr 2015, 14:52 »

tror jeg fik lullet mig i søvn på laurbær bladene og alt gik for godt og ikke fik fulgt med i udviklingen scouts search. Tak for jeres brugbare svar
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010