home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Personligheder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Personligheder  (Læst 5558 gange)
The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Personligheder
« : 31 Mar 2015, 15:08 »

Hey guys.

Jeg har et spørgsmål omkring "rangeringen" af personligheder hos de enkelte spillere. Er det overhovedet muligt at sammensætte en rækkefølge, fra top til bund, af de forskellige personligheder? Jeg tænker hovedsageligt i forhold til tutoring, hvor jeg gerne vil sammensætte tutor og lærling på den mest optimale måde.
PS: Jeg spiller med dansk sprog Wink
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Personligheder
« Svar #1: 04 Apr 2015, 15:15 »

Hey guys.

Jeg har et spørgsmål omkring "rangeringen" af personligheder hos de enkelte spillere. Er det overhovedet muligt at sammensætte en rækkefølge, fra top til bund, af de forskellige personligheder? Jeg tænker hovedsageligt i forhold til tutoring, hvor jeg gerne vil sammensætte tutor og lærling på den mest optimale måde.
PS: Jeg spiller med dansk sprog Wink
uhh, en rangering kan man vel ikke lave, men naturligvis er nogle bedre end andre. Kan huske på et tidspunkt, der blev lagt et dokument op, hvor man kan se hvilke egenskaber ens personlighed afspejler. Denne gemte jeg naturligvis og pludselig er den væk Græder Nogle der ligger inde med den og vil dele den med os andre?

Umiddelbart vil jeg tro personlighederne skal ligge nær hinanden, da spillerne ofte brokker sig over de ligger for langt fra hinanden ift. personligheden, når det kikser...
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Personligheder
« Svar #2: 04 Apr 2015, 15:34 »

http://www.guidetofootballmanager.com/players/player-personalities/all

godtnok på engelsk, men under forklaringer af de forskellige stats kommer der en forklaring på hvad hver personlighed her --- i min optik er model proffessionel den bedste man kan finde (har endnu ikke set en model citizen) og prof og fairly prof kommer lige efter --- jeg har ingen anelse om hvad de hedder på dansk da jeg har spillet på engelsk de sidste mange år Opstemt

edit: Jeg ved ikke hvorfor den skal skrive det møg før linket, men der hvor der står www starter den sjovt nok
« Seneste Redigering: 04 Apr 2015, 15:36 af Dauer » Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Personligheder
« Svar #3: 07 Apr 2015, 14:04 »

http://www.guidetofootballmanager.com/players/player-personalities/all

godtnok på engelsk, men under forklaringer af de forskellige stats kommer der en forklaring på hvad hver personlighed her --- i min optik er model proffessionel den bedste man kan finde (har endnu ikke set en model citizen) og prof og fairly prof kommer lige efter --- jeg har ingen anelse om hvad de hedder på dansk da jeg har spillet på engelsk de sidste mange år Opstemt

edit: Jeg ved ikke hvorfor den skal skrive det møg før linket, men der hvor der står www starter den sjovt nok

Tak for linket Dauer, jeg kigger på det Smiley Så må vi håbe der kommer bedre tutor-løsninger fra mig side i fremtiden Wink
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Personligheder
« Svar #4: 07 Apr 2015, 17:30 »

Når det kommer til at udpege tutorer for ens talenter, så er det vigtigste for en tutor, at han har en høj professionalisme, som han kan overføre til den unge spiller, da det er den skjulte egenskaber der klart påvirker udvikling bedst.

Det er svært at lave en decideret rækkefølge af de bedste personligheder, men kig efter følgende:
Model citizen, Model professional, Professional, Perfectionist, Resolut eller Fairly Professional.

Igen er det på engelsk, jeg forslår dog man slår over til engelsk, når man kigger sin trup igennem for personligheder, da jeg ved der er fejl i den danske oversættelse. Blandt andet er Model professional oversat til blot professionel, og dermed er der altså to forskellige personligheder som går under samme titel, trods de på ingen måde er identiske.

Man kan også kigge på media-handling, hvor en spiller med Evasive eller Unflappable også vil være gode tutorer.

Alle personlighederne nævnt her er gode for en tutor, da de betyder minimum 15 professionalisme, som altså kan blive overført til ens unge spiller.

Husk også at holde øje med målrettethed, da den unge spillers målrettethed gerne følge hans tutors. Har ens talent fx 18 imens tutoren har 8, så er det meget sandsynligt at ens talents målrettethed vil falde med 10 hurtigt, hvilket ikke er helt optimalt.
 
« Seneste Redigering: 07 Apr 2015, 17:32 af Le Sygnok » Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Personligheder
« Svar #5: 08 Apr 2015, 09:09 »

Når det kommer til at udpege tutorer for ens talenter, så er det vigtigste for en tutor, at han har en høj professionalisme, som han kan overføre til den unge spiller, da det er den skjulte egenskaber der klart påvirker udvikling bedst.

Det er svært at lave en decideret rækkefølge af de bedste personligheder, men kig efter følgende:
Model citizen, Model professional, Professional, Perfectionist, Resolut eller Fairly Professional.

Igen er det på engelsk, jeg forslår dog man slår over til engelsk, når man kigger sin trup igennem for personligheder, da jeg ved der er fejl i den danske oversættelse. Blandt andet er Model professional oversat til blot professionel, og dermed er der altså to forskellige personligheder som går under samme titel, trods de på ingen måde er identiske.

Man kan også kigge på media-handling, hvor en spiller med Evasive eller Unflappable også vil være gode tutorer.

Alle personlighederne nævnt her er gode for en tutor, da de betyder minimum 15 professionalisme, som altså kan blive overført til ens unge spiller.

Husk også at holde øje med målrettethed, da den unge spillers målrettethed gerne følge hans tutors. Har ens talent fx 18 imens tutoren har 8, så er det meget sandsynligt at ens talents målrettethed vil falde med 10 hurtigt, hvilket ikke er helt optimalt.
 

Tak for de gode råd. Jeg giver mif i kast med talentudviklingen! Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Personligheder
« Svar #6: 08 Apr 2015, 09:19 »

Tak for de gode råd. Jeg giver mif i kast med talentudviklingen! Smiley
Cool. Held og lykke med det. Du må endelig bare skrive, hvis der skulle være noget andet, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Personligheder
« Svar #7: 08 Apr 2015, 15:32 »

Linket der blev delt tidligere virker ikke ved mig, men er det dette billede i snakker om?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Personligheder
« Svar #8: 13 Apr 2015, 15:57 »

Linket der blev delt tidligere virker ikke ved mig, men er det dette billede i snakker om?

Det er lige præcis denne jeg mente - tusinde tak Thumbs Up
Logged

kimf86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Personligheder
« Svar #9: 30 Apr 2015, 08:40 »

Altså en høj profil... Men den er ligesom gået i stå!!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010