home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Hvad fanden gør man snart??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvad fanden gør man snart??  (Læst 1998 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hvad fanden gør man snart??
« : 27 Mar 2015, 21:16 »

Jeg spiller stadig i Roma, men for sgu fa... xxxx i helxxxx hvor er det hjernedødt med røde kort jeg får. Jeg har ALDRIG spillet 3 minutter med hårde tacklinger. Sidste sæson var jeg ligaens hårdeste spillende hold med almindelige tacklinger.

I år har jeg spillet nok 70% af mine kampe med instruktionen om at blive på benene. ALIGEVEL har jeg fået rødt kort 5 kampe i streg nu???
De Rossix2, Astori, Nainggolan, Romero.

Hidtil i sæsonen har de herre tilsammen fået 11 røde kort. Astori og De Rossi har senest begge fået 2 kampe i træk. Cup og liga.
De får advarsler. Kritik for opførsel og giver mig medhold.
Når en af dem får en advarsel, beder jeg dem tage det med ro, så de ikke får et gult mere, samt giver dem instruksen om at afholde sig fra tacklinger. Er der andet man kan gøre???
Det kan sguda ikke passe at man skal udskifte en spiller når han har tiltrukket sig et gult kort. I såfald spiller Astori og De Rossi aldrig mere end 20 minutter. De har tilsammnen fået 51 gule kort og jeg er ikke engang frdig med sæsonen endnu.. Det er jo så lorte langt ude
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad fanden gør man snart??
« Svar #1: 27 Mar 2015, 21:41 »

Lyder godt nok vildt.

Jeg spiller personligt med hårde tacklinger over hele brættet, og min største kort-magnet, har 5 gule kort for sæsonen, mens det højeste vi har fået af røde er 1. I øvrigt vores eneste i 22 kampe. Ham med 5 er min DMC, med 16 agressivitet. Er det meget agressive/svinske spillere du bruger? For det lyder godt nok vildt at du får så mange røde kort!

Skal siges jeg bruger: Bliv på fødderne, marker tættere, vær mere disciplinerede og skærm mere af som overordnet for holdet, mens jeg under modstander instruktioner har hårde tacklinger over hele brættet. Jeg syntes dog der er rigtigt langt mellem de svinske handlinger fra mit holds side.

Måske du bare er inde i en meget uheldig stime?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvad fanden gør man snart??
« Svar #2: 27 Mar 2015, 21:42 »

Kan det have noget at gøre med de spillere du har ? tænker personlighed, attributter deslige ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvad fanden gør man snart??
« Svar #3: 27 Mar 2015, 21:59 »

Nodiem - Jamen det er da nogle hårde hunde... Men for pokker da, det har jo intet med virkeligheden at gøre. INGEN spillere trækker konsekvent et gult kort nummer 2 flere gange på en sæson. Det er kaptajnen i klubben (De Rossi), og han er truet med diverse og acceptere det fandme også..
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad fanden gør man snart??
« Svar #4: 27 Mar 2015, 22:32 »

har samme problem og det er specielt de spillere som har en høj argressivitet !!! i det jeg spiller med "skærm mere af" kan der komme mange små frispark, så har været inde i spiller instrukser, hvor jeg har de forskellige spillere til at skræme mindre af eller afhold fra at takle.
synes bare at det har ødelagt min taktik lidt, så har været nødsaget til at tweeke den lidt.
Logged


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvad fanden gør man snart??
« Svar #5: 27 Mar 2015, 23:41 »

Ja det er det eneste der minimere det og så har man smadret dynamikken i sin taktik. En de Rossi der ikke skal erobre bolde, men blot holde sig tilbage som enkelt ankermand - det er sgu en for sørgelig de Rossi da..
Min kammerat havde de jong i Milan - 13 røde kort!!!!!!
Hvad skal man bruge den slags spillere til?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad fanden gør man snart??
« Svar #6: 28 Mar 2015, 00:42 »

Ja det er det eneste der minimere det og så har man smadret dynamikken i sin taktik. En de Rossi der ikke skal erobre bolde, men blot holde sig tilbage som enkelt ankermand - det er sgu en for sørgelig de Rossi da..
Min kammerat havde de jong i Milan - 13 røde kort!!!!!!
Hvad skal man bruge den slags spillere til?

det er jo vildt !! begynder mere og mere at tro det er en bug i spillet.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010