home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  S.S. Lazio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: S.S. Lazio  (Læst 6619 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
S.S. Lazio
« : 18 Mar 2015, 16:29 »


S.S. Lazio



Jeg kan ikke forstå der ikke er nogle der har lavet en tråd om denne fantastiske klub, så derfor tillader jeg mig nu at oprette en tråd om Lazio.
Lazio er en fodbold klub i Rom. De deler det store stadion Stadio Olimpico med klubben Roma. I klubbens tid er det kun blevet til 2 Serie A titler, 6 Pokal titler, 1 Uefa cup, og 1 Uefa super cup. Det må vi vidst hellere få lavet om på.

Klubben har rigtig mange spændene spillere så som den unge Keita som jeg har store forventninger til. Candreva er også en rigtig god spiller, nok min bedste spiller. De Vrij bliver en fantastisk midterforsvar. Biglia er også en god spiller at have på midtbanen, så derfor er der nødvendigvis ikke brug for ret mange nye kræfter fra starten af. Klubben har en transferbudget på 50 mio, hvis man vælger som mig at kvalificere sig til Champions League. Lønbudgetttet er noget helt andet, den stinker. Det er faktisk umuligt at hente spillere til klubben, selvom deres transferbudget er okay. Men men men, Jeg har gjort det at alle mine spillere på U20 holdet er røget væk, samt solgt og fristillet de løntunge på førsteholdet. Ialt har 59 spillere forladt klubben indtil videre og det har indbragt 55 mio + det har hjulpet gevaldigt på lønbudgettet.
Jeg har valgt at hente 3 spillere. Carlos Fierro, Erik Sviatchenko og Lucas Digne.

Carlos Fierro er hentet til klubben, da jeg ikke ser den store fidus til Klose. Kloses kontrakt udløber til næste sommer, så der bliver der yderligere frigivet ca. 25 mio i lønbudgettet. Erik er hentet til som backup til midterforsvaret, hvor jeg regner med han skal tage over for Cana. Digne er hentet for sølle 30 mio. Radu blev solgt for 30 mio + klausuler. Digne bliver den næst bedst betalte i klubben, fik han til at acceptere den samme løn som han fik i PSG. Alle indkøb er rigtig gode føler jeg, og håber. med de nye indkøb og holdet i sig selv, at jeg kan blande mig i toppen.

Indtil videre er det gået rigtig godt. Startede ud med at vinde 4-1 i Pokalen og skal nu møde Atlanta i min første Serie A kamp.

Håber der er andre der har mod på at starte op med Lazio. Smiley



« Seneste Redigering: 18 Mar 2015, 17:03 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #1: 18 Mar 2015, 17:12 »

Jeg er også igang med Lazio, efter mit Newcastle spil crashede.
Har ikke hentet nogle da der ikke var penge til dem... (Fierro ville koste £7 millioner). Men okay, Klose har også scoret 5 mål i 4 optrædender. Slog Carpi med 2-1 i pokalen (virkelig elendigt resultat, selvom vi vandt). Parma venter i første ligakamp hjemme på Olimpico.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #2: 18 Mar 2015, 17:30 »

Jeg er også igang med Lazio, efter mit Newcastle spil crashede.
Har ikke hentet nogle da der ikke var penge til dem... (Fierro ville koste £7 millioner). Men okay, Klose har også scoret 5 mål i 4 optrædender. Slog Carpi med 2-1 i pokalen (virkelig elendigt resultat, selvom vi vandt). Parma venter i første ligakamp hjemme på Olimpico.

Du har prøvet at opsige og sælge nogle spillere for at skabe luft i budgettet?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #3: 18 Mar 2015, 17:55 »

Har prøvet at sælge en masse, men der var ingen interesserede. Og det ville koste for meget at opsige diverse kontrakter. Men jeg lever med hvad jeg har indtil januar, hvor der kan købes et par spillere. Mit budget pt. er på £6 millioner, og luften i lønbudgettet er på £30,000.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #4: 18 Mar 2015, 18:09 »

Har prøvet at sælge en masse, men der var ingen interesserede. Og det ville koste for meget at opsige diverse kontrakter. Men jeg lever med hvad jeg har indtil januar, hvor der kan købes et par spillere. Mit budget pt. er på £6 millioner, og luften i lønbudgettet er på £30,000.

Jeg syntes ikke det var så slemt. Selvfølgelig var der spillere hvor man skulle betale 4-6 mio for at ophæve deres kontrakt, men de skulle have mere i løn, hvis de blev, og det gik ikke udover transferbudgettet Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #5: 18 Mar 2015, 18:13 »

Nej, men det går ud over kassebeholdningen, hvilket går ud over næste års transferbudget Wink
Men det er også ligemeget... Jeg er godt tilfreds med starttruppen, og henter bare en eller to til januar.
Glæder mig også til sommer når bl.a. Ravel Morrison kommer til.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #6: 18 Mar 2015, 18:18 »

Nej, men det går ud over kassebeholdningen, hvilket går ud over næste års transferbudget Wink
Men det er også ligemeget... Jeg er godt tilfreds med starttruppen, og henter bare en eller to til januar.
Glæder mig også til sommer når bl.a. Ravel Morrison kommer til.
Ja det er rigtig. Jeg har kun 7 mio i balancen så det ikke så mange. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #7: 18 Mar 2015, 18:56 »

Jeg elsker den klub <3 !!

Gi os 0'erne tilbage ! Nesta, Crespo, Veron <3 SALAS <3<3<3
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #8: 18 Mar 2015, 19:31 »

Har også haft gang i et Lazio spil. I første sæson endte jeg på e fin 3´plads, men jeg dog, lidt skuffende, røg tidligt ud i cuppen. Candreva var min suverænt bedste spiller min første sæson, og afviste et tilbud fra PSG, på hele 350 mil crazy er kommet igang med 2´sæson, og ligger lige bag stærke Juve Sur
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #9: 18 Mar 2015, 20:25 »

Jeg er også igang med Lazio, efter mit Newcastle spil crashede.

Det er utroligt at du kan holde motivationen til at spille, med alle de crashes du får konstant. Jeg er ved at smide mit spil ud, når jeg oplever for mange straffe og røde kort, men det er jo intet i forhold til alle de spil, som bliver ødelagt for dig af crash dumps.

For nylig var det Wolverhampton, og nu er det dit glimrende spil med Newcastle. Skuffet

OT:
Jeg kan egentlig meget godt lide Lazio, men har svært ved at se igennem fingre med deres racistiske fans.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #10: 18 Mar 2015, 20:31 »

Tjah, nu var det jo harddisken og ikke selve spillet der crashede... Men du har ret, det har også været svært. Mit Newcastle spil var et af de bedste jeg nogensinde har haft gang i, men jeg kan slet ikke finde motivationen til at starte med dem igen. Både fordi jeg tror jeg ville blive frustreret og sur hvis jeg ikke kan kopiere resultaterne fra det første spil, og fordi hele første sæson jo skal spilles om. Dog oplever jeg ikke alle de røde kort eller straffespark som du gør, så det hjælper lidt... Men efter en samtale med DennisLauridsen over Steam chatten, besluttede vi os for Lazio. Mht deres fans, så er det her jo et spil, fiktivt, så det har jeg ingen problemer med Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #11: 18 Mar 2015, 20:38 »

Hvordan stiller i andre op med Lazio? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #12: 18 Mar 2015, 20:48 »

Tjah, nu var det jo harddisken og ikke selve spillet der crashede... Men du har ret, det har også været svært. Mit Newcastle spil var et af de bedste jeg nogensinde har haft gang i, men jeg kan slet ikke finde motivationen til at starte med dem igen. Både fordi jeg tror jeg ville blive frustreret og sur hvis jeg ikke kan kopiere resultaterne fra det første spil, og fordi hele første sæson jo skal spilles om. Dog oplever jeg ikke alle de røde kort eller straffespark som du gør, så det hjælper lidt... Men efter en samtale med DennisLauridsen over Steam chatten, besluttede vi os for Lazio. Mht deres fans, så er det her jo et spil, fiktivt, så det har jeg ingen problemer med Smiley
Jeg vil nu hellere have straffe og kort end crash dumps. Jeg kender intet værre, end de ekstremt få gange jeg har fået crash dumps. Det er ikke sket for mig siden betaen heldigvis.

Og jeg vil sige at strafferne og de røde kort også varierer fra hvilket niveau jeg spiller på. Da jeg var FCK i Superligaen fik jeg straffe i hver kamp, og da jeg var Silkeborg gav jeg straffe i hver kamp. Efter jeg har haft et spil med Inter oplever jeg det meget mindre, og jeg tror simpelthen, at det er et problem forbundet med dårligt spillermateriale.

Jeg lever mig alt for meget ind i spillet, så kan ikke ignorere sådanne ting, selvom det bare er et spil. Jeg kan ikke være klubber, som jeg ikke kan lide i virkeligheden, det kan jeg bare ikke. Det er virkelig latterligt. Tunge

Nåede du egentlig at blive færdig med første sæson? Der var 5 kampe eller sådan noget tilbage i din sidste opdatering nemlig. Har selv kraftigt overvejet et spil med Newcastle.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #13: 18 Mar 2015, 21:01 »

Hvordan stiller i andre op med Lazio? Smiley

Du kan få hvad jeg vil kalde min stærkeste opstilling pt.:



Og Svartovich, nej jeg manglede 4 kampe og en FA Cup finale mod Southampton før sæsonen var slut med Newcastle.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: S.S. Lazio
« Svar #14: 18 Mar 2015, 21:30 »

Du kan få hvad jeg vil kalde min stærkeste opstilling pt.:



Hvad plads ligger du?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010